SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 30-07-2014 14:16:39 ]
Zelfs de OPquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:15 schreef Dven het volgende:
Ik dacht
WIE HEEFT MIJN TOPIC GEKAAPT
Ik zag
Beweer jij soms dat ik dat niet verdien ofzo he, secreet.quote:
Vivaaaaa Bulgariaaaaquote:
Flippiee moet je gewoon aan de ketting leggen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Beweer jij soms dat ik dat niet verdien ofzo he, secreet.
Dat staat toch nergens, Dven. Alsof ik zo iets over jou zou durven te beweren.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Beweer jij soms dat ik dat niet verdien ofzo he, secreet.
done.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:16 schreef Elan het volgende:
Post dan tenminste een geil Bulgaars mokkel in die OP alleen dan doe je een ware ode aan Dven-god.
Geef mij maar gewoon een ketting met wat pareltjes, en ik ben ook stil heur.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Flippiee moet je gewoon aan de ketting leggen.
Dat zeg ik ook heul niet. Gvd.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij wilt gewoon zelf geadoreerd worden.
Je bent weer mijn favoriete vrouwelijke GRTD'erquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat staat toch nergens, Dven. Alsof ik zo iets over jou zou durven te beweren.
Met van die pinnen aan de binnenkant?quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Flippiee moet je gewoon aan de ketting leggen.
Ik kan het hier lastig niet mee eens zijn. Al was de vlag wel degelijk een ware ode.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:16 schreef Elan het volgende:
Post dan tenminste een geil Bulgaars mokkel in die OP alleen dan doe je een ware ode aan Dven-god.
Dat hoor ik graag.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Je bent weer mijn favoriete vrouwelijke GRTD'er
quote:
Beter Kristina Dimitrova.quote:
quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee, 2 fout.![]()
![]()
[..]Misschien wel, ja.
Doe dat!quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal vragen of Snowie je wat meer adoreert dan.
Kan gebeuren!quote:
hmmm vooruit dan maarquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn relatie met Supergirl ging toch niet zoals gewenst WP. Wil je mij terugnemen?
Ik heb m'n best gedaan om nog een LR-TT te maken, maar het werd voor m'n neus gekaapt.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn relatie met Supergirl ging toch niet zoals gewenst WP. Wil je mij terugnemen?
http://fok.nl/sherlock/?b(...)erabbit¬intopic=0quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb m'n best gedaan om nog een LR-TT te maken, maar het werd voor m'n neus gekaapt.
Fijnquote:
VBL / [VBL Slowchat] #3498 Zlata O+quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:41 schreef wietparkiet het volgende:
stbabylon is gewoon een loser lrgod
gewoon negeren ik spreek hem wel aan
Hij is inderdaad een debiel. En hij is ooit mod geweest.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://fok.nl/sherlock/?b(...)erabbit¬intopic=0
Wat vind jij van dit bijzonder haatdragende figuur?
Vooral dat laatste doet mijn trots en lid gloeien en tintelenquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hij is inderdaad een debiel. En hij is ooit mod geweest.Hij kan gewoon niet met jouw humor handelen. Ik denk dat hij jaloers is dat jij moderator bent en hij niet meer. Laten we ook niet vergeten dat hij jaloers is dat jij bekender bent en meer geliefd. Bovendien hebben wij een hechte band en hij niet met mij.
Tot zover mijn visie op zaken.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
VBL / [VBL Slowchat] #3498 Zlata O+
Zelf al gedaan. Ik kreeg bijzonder veel steun vanzelfsprekend. Ik ben niet voor niks FOK!'s meest geliefde user (Na jou uiteraard)
Trek je niks aan van hem. Zielepootje met een veel te hoge eigendunk.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Fijn
Ik snap dat heel goed hoor. Het is ook voor het eerst in tijden dat het mij meezit.quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Thanks
Ik had er echt een goed gevoel over.. Ik snap gewoon niet dat het gewoon niet een keertje mee kan zittenzal vast klinken alsof ik drenk in zelfmedelijden maar zo is het wel
Ah was jij de boosdoenerquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is een ongelooflijke zeikerd.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:09 schreef Spaghettivreter het volgende:
Sinds vandaag heb ik een kamer in Utrecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |