SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door j0rdiiii op 30-07-2014 13:48:46 ]![]()
Alle kaarten voor de eerste seizoenshelft zijn nu in de verkoop.
Ze verzinnen ook steeds iets nieuws daar![]()
![]()
Mijn achterband staat al weken strak!!quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:42 schreef Scorpie het volgende:
http://www.nu.nl/sport/38(...)ord-sigthorsson.html![]()
![]()
Toch wel handig, de selectie van Ajax is al een dikke maand compleet en PSV wacht nog altijd op 4 aankopen. Heeft gewoon met geld te maken.quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Meer geld op de bank precies wat we nodig hebben![]()
Wel jammer van het WK want anders hadden wij gewoon een ziek goede voorbereiding zonder dat er nog gaten zouden vallen. Andersom komen er gewoon nog 3 sterke spelers terug uiteraardquote:Op woensdag 30 juli 2014 13:46 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Toch wel handig, de selectie van Ajax is al een dikke maand compleet en PSV wacht nog altijd op 4 aankopen. Heeft gewoon met geld te maken.![]()
![]()
Waarom vraag je dat in dit topicquote:Op woensdag 30 juli 2014 13:54 schreef OllieWilliams het volgende:
Feyenoord is vanavond toch? Is dat nog ergens te zien??
![]()
Alsof je dat moet willen zienquote:Op woensdag 30 juli 2014 13:54 schreef OllieWilliams het volgende:
Feyenoord is vanavond toch? Is dat nog ergens te zien?gek.
![]()
Ah ja sorry, afgezien van dit topic probeer ik VBL zoveel mogelijk te vermijden.quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat in dit topic?
![]()
![]()
Wil ik eigenlijk wel zienquote:
Europees kijk ik alles van Nederlandse teams.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Blijf hier voortaan ook maar weg als je Feyenoord wil kijken..Je gaat toch ook niet bij de amateurs om de hoek kijken?quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:01 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ah ja sorry, afgezien van dit topic probeer ik VBL zoveel mogelijk te vermijden.![]()
![]()
Volgens mijn staat jij altijd strakquote:Op woensdag 30 juli 2014 13:45 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Mijn achterband staat al weken strak!!![]()
dit. CL iig, Europa league boeit me minderquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:08 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Wil ik eigenlijk wel zien
Europees kijk ik alles van Nederlandse teams.![]()
Nu ze het weer in de topklasse mogen proberen, wie weet...quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:08 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Blijf hier voortaan ook maar weg als je Feyenoord wil kijken..Je gaat toch ook niet bij de amateurs om de hoek kijken?![]()
![]()
Maar Ajax en QPR waren toch al rond? Wat toch juist dat Sigthorsson niet wilde?quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:42 schreef Scorpie het volgende:
http://www.nu.nl/sport/38(...)ord-sigthorsson.htmlOh.![]()
daarom, ze zijn gewoon goed bezigquote:Op woensdag 30 juli 2014 13:46 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Toch wel handig, de selectie van Ajax is al een dikke maand compleet en PSV wacht nog altijd op 4 aankopen. Heeft gewoon met geld te maken.![]()
Mja, moet er niemand meer weggaan (Blind?).quote:Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Heb je dat gelezen of internet of was je erbij?quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar Ajax en QPR waren toch al rond? Wat toch juist dat Sigthorsson niet wilde?![]()
Dat hou je toch niet tegen als het tenminste een mooi bod isquote:Op woensdag 30 juli 2014 15:44 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Mja, moet er niemand meer weggaan (Blind?).![]()
Moet het wel echt 15 miljoen of meer zijn anders kan je hem net zo goed houden.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat hou je toch niet tegen als het tenminste een mooi bod isOh.![]()
Wel mee eens maar het hangt ook altijd van de speler af als het een club is waar hij graag heen zou willen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet het wel echt 15 miljoen of meer zijn anders kan je hem net zo goed houden.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: