Zeker: TLOU, NHL 15, Fifa 15, Project Cars, AC Unity, Uncharted.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:56 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Welke games gaan jullie dit jaar allemaal nog halen?
Ik denk dat je je daar in vergistquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:56 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Je moet ook zelf weten wat je met je ps4 doet, maar de techniek om ''indie games'' te spelen dat kan je ook op je Nintendo bij wijze van spreke doen.
Diablo 3, Destiny, The Evil Within en even kijken wat Alien Isolation en Evolve gaan doen, GTA V hopelijk, Dragon age enquote:Welke games gaan jullie dit jaar allemaal nog halen?
Ja maar die heb ik niet, mijn PS4 is nu mijn main console dus speel ik zoveel mogelijk daarop.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:56 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Je moet ook zelf weten wat je met je ps4 doet, maar de techniek om ''indie games'' te spelen dat kan je ook op je Nintendo bij wijze van spreke doen.
Wat ik allemaal zeker ga halen weet ik nog niet, maar ik heb interesse in :quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:56 schreef Roces18 het volgende:
Ik had zelf gehoopt op the division maar die is helaas verzet, en verder is er niet veel bij.
Dan kom ik weer terecht op die gare COD, waar ik weinig zin in heb... nog goede gametips die ik kan kopen?
Doet mij persoonlijk vrij weinig dat spel. Ben echt een LoTR fan, kan mij vinger er nog niet op leggen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:04 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja maar die heb ik niet, mijn PS4 is nu mijn main console dus speel ik zoveel mogelijk daarop.
Denk ook dat ik mijn 360 maar eens te koop ga zetten, staat echt al die tijd al stof te happen...
[..]
Wat ik allemaal zeker ga halen weet ik nog niet, maar ik heb interesse in :
Destiny
DriveClub
Shadows of Mordor
AC : Unity
Alien Isolation
Evolve
Hoor trouwens veel te weinig mensen over Shadows of Mordor:
Dragon Age, Diablo 3, Destiny en misschien Fifa 15 en Shadows of Mordor.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:56 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ik had zelf gehoopt op the division maar die is helaas verzet, en verder is er niet veel bij.
Dan kom ik weer terecht op die gare COD, waar ik weinig zin in heb... nog goede gametips die ik kan kopen?
Als je even zoekt kan je de game vast wel krijgen voor 50 euro, of zelfs iets minderquote:Op woensdag 30 juli 2014 15:06 schreef Roces18 het volgende:
Hmmm ... niet echt direct wat naar mijn gading bij. Ben niet zo'n fan van racegames en rpg's. Speel eigenlijk alleen free-roam of shooters. AC Unity zou wel kunnen, maar 65 euro neerleggen voor een uitgemolken reeks...
En ik heb juist niet zoveel met LOTR en de game lijkt mij fantastisch.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:07 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Doet mij persoonlijk vrij weinig dat spel. Ben echt een LoTR fan, kan mij vinger er nog niet op leggen.
Anders nog iets? Welke shooters - free-roams van begin dit jaar hebben jullie gespeeld? Die zal ik vast wat goedkoper kunnen krijgen..quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:07 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Als je even zoekt kan je de game vast wel krijgen voor 50 euro, of zelfs iets minder
lego marvelquote:Op woensdag 30 juli 2014 15:17 schreef TARDIS. het volgende:
Uncharted, The Order, Lego Batman 3, Shadows of Mordor, AC Unity, DriveClub, inFamous First Light, Tomb Raider 2
Er komt naar mijn weten ook niet heel veel interessants de komende tijd. Ik heb sinds gisteren Rogue legacy die een van mijn favourieten is, ik kijk heel erg uit naar hotline miami 2 en hopelijk komt shovel knight naar de ps4.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:17 schreef LinQ het volgende:
Wel grappig trouwens dat de pro-indie users (bijna) geen indie titels in hun wanted lijstje hebben![]()
.
dat maar ook de rest van de ubsisoft games. Schakel dit kamp uit, vergroot je map met deze toren, verzamel upgrades. Allemaal 1 pot nat.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:21 schreef Roces18 het volgende:
Vind AC Unity meer van hetzelfde alleen in een ander jasje, alsof ze de reeks aan het uitmelken zijn. Weet nog AC 1, toen keek je vol verwondering naar die hele grote stad Damascus, maar tegenwoordig is het een beetje hetzelfde aan het worden:
[ afbeelding ]
Ik hou me verder niet zo bezig met nieuwe indie titels, zie ze vanzelf wel verschijnen en beslis dan of ik ze wel of niet koop.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:17 schreef LinQ het volgende:
Wel grappig trouwens dat de pro-indie users (bijna) geen indie titels in hun wanted lijstje hebben![]()
Fuck je hebt gelijk. AC, Watch_Dogs, Far Cry, allemaal hetzelfdequote:Op woensdag 30 juli 2014 15:24 schreef n8n het volgende:
[..]
dat maar ook de rest van de ubsisoft games. Schakel dit kamp uit, vergroot je map met deze toren, verzamel upgrades. Allemaal 1 pot nat.
Far Cry vind ik nog wel het ergste, zonde van die mooie graphics, uitgestrekte landschappen, maar elke keer een groepje uitschakelen met een onnodige multiplayer eraan vast , nee bedankt.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Fuck je hebt gelijk. AC, Watch_Dogs, Far Cry, allemaal hetzelfde
En ik koop het allemaal elk jaar weer.
quote:
ah kutje was me voorquote:
Tuurlijk nietquote:Op woensdag 30 juli 2014 15:32 schreef Che_ het volgende:
Vastzetten op 30FPS aan of uit?
Fotomodus (?) aan of uit?
TLOU
quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:35 schreef wdn het volgende:
Beste nieuws van vandaag:
LittleBigPlanet 3 komt uit op PlayStation 3 en PlayStation 4 op 18 november.
Sowieso ziet het er nu al leuker uit dan een InFamous Second Son.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:35 schreef Jimbo het volgende:
http://www.ign.com/videos(...)ameplay-demo-e3-2014
Road not taken ziet er weer uit als een gigantisch kutspel
Dat is mijn mening ookquote:Op woensdag 30 juli 2014 13:21 schreef Rossdale het volgende:
Ik maak eigenlijk altijd vrouwelijke karakters aan, je moet er toch echt urenlang tegenaan kijken. En als je dan toch de keuze hebt..
Oh maar Tales of Xillia 2 komt volgende maand dus ik heb de tijdquote:
Gelukkig zit er nog één bij!quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:35 schreef Jimbo het volgende:
http://www.ign.com/videos(...)ameplay-demo-e3-2014
Road not taken ziet er weer uit als een gigantisch kutspel
[ afbeelding ]
tsja, zo kan ik t ook
jij hebt stont in je ogen kan ik hier uit opmaken dus ?quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:37 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Sowieso ziet het er nu al leuker uit dan een InFamous Second Son.
Ik denk dat je hier meer uit kunt halen dat jij een ouderwetse graphics-hoer bent, Jimbootje.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jij hebt stont in je ogen kan ik hier uit opmaken dus ?
zal ook wel weer zn crappy kut indie wordenquote:
ja want een spel over boompjes heen en weer slopen is zoveel toffer dan een open world waar je superkrachten hebtquote:Op woensdag 30 juli 2014 15:37 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik denk dat je hier meer uit kunt halen dat jij een ouderwetse graphics-hoer bent, Jimbootje.
Je kunt het je écht niet voorstellen he?quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:38 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja want een spel over boompjes heen en weer slopen is zoveel toffer dan een open world waar je superkrachten hebt
Het is een nieuwe game.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:40 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Road not taken.... never heard of it.
gast, dat spel ziet er kut uit, en dan bedoel ik zowel gameplay als funwisequote:Op woensdag 30 juli 2014 15:39 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je kunt het je écht niet voorstellen he?![]()
Wederom spot on.quote:All I can do is speak for myself when I say these things, however... I'm not a fucking beggar, expecting immaculate value every month. I don't give a shit, period. Like, I won't play a PS Plus game unless it actually looks fun. So whether a game comes out that month, that I've never played, but looks shit or whether a game comes out that month, that I already own is meaningless to me either way because I won't play it unless I actually want to play it. The rest of the games aren't fantastic, but it's better than nothing. If you TRULY want something - and I'm especially targeting people that are bitching about the lack of AAA titles on PS4 - go and buy it. It's really not THAT difficult. If I want something that badly, I buy it. And no fucks are given.
But, at the very least, PS+ breathes life into the games they release because all the beggars who get this free game, will play it, probably for the first time and it's probable that the game is +12 months old. So it allows an influx of new players for that game. Which probably is only comparable to the first week the game originally launched. Except its a whole year later. That's a healthy thing, for the developers anyway. And if the free game happens to be one of your favourites... that month, it's going to see a whole bunch of new players, and you can see loads of new players discovering something that you love. That's healthy, and in the spirit of things. The fact the games are better than nothing and it's healthy for the ecosystem (debatable) is much MUCH better than a $50 paywall for multiplayer and that's it.
I cannot express how annoying it is to see people constantly complain and say negative things because Watch Dogs for PS4 hasn't been given away yet. What else do you guys want? Complimentary $100 gift cards added to your PS Wallets? Let's be realistic here.
I decided to write this in anticipation to the disappointment that will be August's PS+ titles. There will be people that will complain. And as usual, I will roll my eyes. And I'm prepared for people to downvote this into oblivion, and I almost hope that happens, just so I can prove my point that nobody cares about games they love growing and getting more exposure to everybody. All they want is something new and expensive that they don't already have. And fuck everything else that they get shoved down their throats.
Ik zie dat jij ook op /r/PlaystationPlus komtquote:Op woensdag 30 juli 2014 15:43 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ben benieuwd... gelukkig is het geen knack geworden iig
[..]
Wederom spot on.
Driveclub... en dan nog tweequote:Op woensdag 30 juli 2014 15:42 schreef Noppie2000 het volgende:
Kan me nog herinneren dat iemand van Sony zei dat er dit jaar minstens 3 AAA games in PS+ zouden komen voor PS4. Dat bewaren ze voor December dan ofzo?
Outlastquote:Op woensdag 30 juli 2014 15:42 schreef Noppie2000 het volgende:
Kan me nog herinneren dat iemand van Sony zei dat er dit jaar minstens 3 AAA games in PS+ zouden komen voor PS4. Dat bewaren ze voor December dan ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar Driveclub is toch ook maar in beperkte mate gratis? Snap de situatie rondom die game niet meer helemaalquote:
Mij lijkt het anders wel leuk, we gaan 't zien he.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
gast, dat spel ziet er kut uit, en dan bedoel ik zowel gameplay als funwise
gewoon weer een gignatisch kutspel in de ps+ lineup wmb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |