SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
what she said
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:40 schreef Dudeweiser het volgende:
Booooh ETS2 Nederland map komt vandaag uit![]()
![]()
Hbo is geen studeren.quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:41 schreef The_Yakuza het volgende:
Trapz is toch ook ooit wel student geweest?![]()
Met tegenzin ja. Was blij dat ik student af was.quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:41 schreef The_Yakuza het volgende:
Trapz is toch ook ooit wel student geweest?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Volgens de dikke van dale wel en dat lijkt me toch leidend:quote:
stu·dent (de; m,v; meervoud: studenten), stu·den·te (de; v; meervoud: studentes, studenten)
1
iem. die studeert, m.n. aan een universiteit of hogeschoolGRAAG VERWIJDEREN![]()
quote:quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:40 schreef Dudeweiser het volgende:
Booooh ETS2 Nederland map komt vandaag uit![]()
![]()
even 500 euro donerenquote:Op woensdag 30 juli 2014 12:43 schreef appelen het volgende:
[..]
Heb hem nu
http://www.thedutchmapets2.nl/download.html![]()
![]()
Tjaquote:Op woensdag 30 juli 2014 12:43 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Volgens de dikke van dale wel en dat lijkt me toch leidend:
stu·dent (de; m,v; meervoud: studenten), stu·den·te (de; v; meervoud: studentes, studenten)
1
iem. die studeert, m.n. aan een universiteit of hogeschool
Daar gaat het dus al helemaal fout in Nederland1!!!!111!!![]()
studeren is overrated.quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:43 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Volgens de dikke van dale wel en dat lijkt me toch leidend:
1
iem. die studeert, m.n. aan een universiteit of hogeschool
#inholland.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Al kan ik uit eigen ervaring zeggen dat er wel een enorm gat zit tussen hbo en woquote:Op woensdag 30 juli 2014 12:45 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Tja
Daar gaat het dus al helemaal fout in Nederland1!!!!111!!
Wat voor prominente studie doe jij dan?GRAAG VERWIJDEREN![]()
nee ik ga wachten op versie 2, kan ik in mijn eigen stad spelenquote:Op woensdag 30 juli 2014 12:45 schreef appelen het volgende:
[..]zitten wel maar 14 plaatsen in en er zijn enkele bugs
![]()
![]()
Maastricht zou er ook in v1 al inzitten maar v1 hebben ze nu ook al verdeeld in een aantal versies, autisten zijn het.quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee ik ga wachten op versie 2, kan ik in mijn eigen stad spelen![]()
![]()
Wajongkunde.quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:46 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Al kan ik uit eigen ervaring zeggen dat er wel een enorm gat zit tussen hbo en wo
Wat voor prominente studie doe jij dan?![]()
Je psycholoog?quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hallo. Ik ben nu weer alleen thuis, net las er iemand mee.![]()
Okequote:Op woensdag 30 juli 2014 12:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hallo. Ik ben nu weer alleen thuis, net las er iemand mee.![]()
Daar zitten die rijke tatas met money to spare voor ultimate teamquote:Op woensdag 30 juli 2014 12:57 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ah ja, zit goed geld in heb ik gehoord, met al die werkloosheid enzoGRAAG VERWIJDEREN![]()
Niet voor lang.quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:02 schreef Revontulet het volgende:
Wie gaat er mee DS2 gijzelen? Hij is nu toch alleen thuis.
En ik loog want de hond is er ook.![]()
Ik ga mee!quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:02 schreef Revontulet het volgende:
Wie gaat er mee DS2 gijzelen? Hij is nu toch alleen thuis.
grapje AIVD gr grRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
pas maar op je kan in dat soort gebieden zomaar zonder water komen te zitten.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Surivalkitje meenemen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:36 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
pas maar op je kan in dat soort gebieden zomaar zonder water komen te zitten.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
bakkali trouwensniet willen tekenen en dan nu de deur uit moeten voor 2/3 miljoen.
mooi balen voor PSV.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Net even een wedstrijd seasons gespeeld met mijn BPL team, wat een aids. Tijd om het anders aan te pakken, mijn seasons team:')
![]()
![]()
zorgen dat er 2 man aanwezig zijn om de vleugels af te dekken. als je guadrado en el shaa af stopt is het gedaanquote:Op woensdag 30 juli 2014 13:47 schreef Alovenac het volgende:
Net even een wedstrijd seasons gespeeld met mijn BPL team, wat een aids. Tijd om het anders aan te pakken, mijn seasons team:')
[ afbeelding ]
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Moet zeggen dat dit wel een van de fijnste formaties is waar ik tot op heden mee gespeeld heb, twijfelde nog aan Ibrabogod maar kies voor Gomezquote:Op woensdag 30 juli 2014 13:49 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zorgen dat er 2 man aanwezig zijn om de vleugels af te dekken. als je guadrado en el shaa af stopt is het gedaan![]()
![]()
Ibaasbo als CAMquote:Op woensdag 30 juli 2014 13:55 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Moet zeggen dat dit wel een van de fijnste formaties is waar ik tot op heden mee gespeeld heb, twijfelde nog aan Ibrabogod maar kies voor GomezRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Llorente is baasquote:Op woensdag 30 juli 2014 13:47 schreef Alovenac het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:00 schreef Zhano het volgende:
Tijd voor een quizje. Speelt Feyenoord vanavond tegen:
A. Siktas
B. Siktas
C. Siktas
quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:00 schreef Zhano het volgende:
A. Siktas
B. Siktas
C. Siktas
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
vrijdag kocht ik hem voor 545K en verkocht hem weer voor 610. dacht die koop ik wel weer een keer terug voor iets minderquote:
#FreeTrapz![]()
Had PSV het maar niet moeten verneukenquote:Op woensdag 30 juli 2014 13:46 schreef FCsuarez het volgende:
bakkali trouwensniet willen tekenen en dan nu de deur uit moeten voor 2/3 miljoen.
mooi balen voor PSV.![]()
wat heeft PSV verneukt dan.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Had PSV het maar niet moeten verneukenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
gejat van Koertquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:00 schreef Zhano het volgende:
A. Siktas
B. Siktas
C. Siktas![]()
![]()
even alle benitez morrow en franklins opkopen
#FreeTrapz![]()
Wat een kutspel zeg. Net eerste met 5-1 gewonnen in seizoen competities, en net nadat er afgefloten is krijg ik ineens melding geen verbinding blabla. Keer ik terug naar fut krijg ik ineens melding dat het effect heeft op mijn NV-factor ofzo, en heb ik niet de 3 punten gekregen. WTF? Mijn verbinding was prima. Kan nooit dat er per toeval juist net nadat er afgefloten is ineens mijn verbinding uitvalt. Kans is te klein. Kut EA.Ik shuffel je woorden naar een hoogtepunt.![]()
Welkom bij de clubquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:14 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Wat een kutspel zeg. Net eerste met 5-1 gewonnen in seizoen competities, en net nadat er afgefloten is krijg ik ineens melding geen verbinding blabla. Keer ik terug naar fut krijg ik ineens melding dat het effect heeft op mijn NV-factor ofzo, en heb ik niet de 3 punten gekregen. WTF? Mijn verbinding was prima. Kan nooit dat er per toeval juist net nadat er afgefloten is ineens mijn verbinding uitvalt. Kans is te klein. Kut EA.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Gomez is misschien iets meer allround, Llorente is gewoon een kopsterke spits die alles afmaakt. Je moet met hem niet teveel gaan lopen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:15 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Meer baas dan Gomez ja? Heb nu Candreva op RM ipv Cuadrado iig.
Gomez heeft 113 keer gescoord in 127 wedstrijden, tegen 90 doelpunten uit 81 wedstrijden van Llorente. Niet bijzonder veel maar als je wingers ook hun doelpunten meepakken is het zeker niet slecht.![]()
zie maar eens een betere keepert te vinden voor die centenquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:16 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Veel te duur man; ik had 94 Neuer voor 521k![]()
gaat hard he met de huidige FUT inflatie. zie het als investering morgenavond is hij 1M waard.
#FreeTrapz![]()
Wat niet in deze kwestiequote:Hij mocht door al die korte invalbeurtjes niet meer voor jong spelen dus zat maar wat voor jan met de korte achternaam op de bank en vervolgens lieten ze zich als een klein kind aan het lijntje houden door hem. Je zou zeggen dat PSV heeft geleerd van Labyad onder andere maar dat is dus niet het geval.
![]()
Ik ging gisteren voor het eerst in 2 maanden FUT (world cup) spelen. Win elke wedstrijd eigenlijk best makkelijk en na de halve finale die ik met 4-1 win krijg ik ook dezelfde fout... Weet gelijk weer waarom ik geen FUT meer speel. Clubs is leuk omdat het nog wel gezellig is, maar fifa 14 is by far het slechtste voetbalspel wat EA heeft gemaakt.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:14 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Wat een kutspel zeg. Net eerste met 5-1 gewonnen in seizoen competities, en net nadat er afgefloten is krijg ik ineens melding geen verbinding blabla. Keer ik terug naar fut krijg ik ineens melding dat het effect heeft op mijn NV-factor ofzo, en heb ik niet de 3 punten gekregen. WTF? Mijn verbinding was prima. Kan nooit dat er per toeval juist net nadat er afgefloten is ineens mijn verbinding uitvalt. Kans is te klein. Kut EA.![]()
Jammer dat de inflatie over de gehele spelersdatabase is, ipv een specifieke groep
#Maldini&GullitniettebetalenGRAAG VERWIJDEREN![]()
hij kon zich bewijzen in het eerste, heeft een terugval en beland op de bank. wil niet bij tekenen dus word terug gezet. vind het best respectloos naar de club die je altijd een goede opleiding heeft gegeven.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat niet in deze kwestieHij mocht door al die korte invalbeurtjes niet meer voor jong spelen dus zat maar wat voor jan met de korte achternaam op de bank en vervolgens lieten ze zich als een klein kind aan het lijntje houden door hem. Je zou zeggen dat PSV heeft geleerd van Labyad onder andere maar dat is dus niet het geval.
#FreeTrapz![]()
je was inderdaad koning geweest als je 2 dagen na komst van FUT WC al je coins in TOTSEN te stoppenquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:21 schreef The_Yakuza het volgende:
Jammer dat de inflatie over de gehele spelersdatabase is, ipv een specifieke groep
#Maldini&Gullitniettebetalen![]()
al gaat de een wel harder dan de ander.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Goddomme je weet echt niet waar je het over hebt he.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:22 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hij kon zich bewijzen in het eerste, heeft een terugval en beland op de bank. wil niet bij tekenen dus word terug gezet. vind het best respectloos naar de club die je altijd een goede opleiding heeft gegeven.![]()
zeg toch niet veel anders. alleen dat ik het redelijk respectloos vind om dan maar gewoon niet bij te tekenen. zou er ook van balen als Fischer nu weigert bij te tekenen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Goddomme je weet echt niet waar je het over hebt he.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Thanks, zou het trouwens afmaken als je op de tribune wat TOTS players hebt zitten mbt je handicap? Of alleen basis+bank?quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:18 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Gomez is misschien iets meer allround, Llorente is gewoon een kopsterke spits die alles afmaakt. Je moet met hem niet teveel gaan lopen.
Gomez heeft 113 keer gescoord in 127 wedstrijden, tegen 90 doelpunten uit 81 wedstrijden van Llorente. Niet bijzonder veel maar als je wingers ook hun doelpunten meepakken is het zeker niet slecht.![]()
Wat ook redelijk respectloos is iemand regelmatig een paar minuten in te laten vallen en hem daardoor speeltijd bij Jong PSV door de neus te boren.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:29 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zeg toch niet veel anders. alleen dat ik het redelijk respectloos vind om dan maar gewoon niet bij te tekenen. zou er ook van balen als Fischer nu weigert bij te tekenen.![]()
#jbgsquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:31 schreef wieisboos het volgende:
Lekker potje FUT weer gespeeld net
[ afbeelding ]![]()
ja goddomme wat is dat nou voor mentaliteit. als ie beter speelde had hij mogen beginnen. dat heeft ie toch helemaal zelf in de hand.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat ook redelijk respectloos is iemand regelmatig een paar minuten in te laten vallen en hem daardoor speeltijd bij Jong PSV door de neus te boren.
lopen juichen als je de kans krijg bij het eerste hosanna als het de eerste 5 wedstrijden goed gaat beetje de bink uit hangen. en bij de eerste tegenslag miepen dat je maar een paar minuten krijgt en niet terug kunt.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dikkequote:Op woensdag 30 juli 2014 14:32 schreef wieisboos het volgende:
PSV gaat dus waarschijnlijk spelen met Locadia op de flank
Cocu wil Frank de Boer echt in alles nadoen heinderdaad
![]()
![]()
hebben ze niks beters lopen ? of gewoon omdat het kan?quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Wat heb je aan 3 minuten invallen als een wedstrijd gespeeld isquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:38 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ja goddomme wat is dat nou voor mentaliteit. als ie beter speelde had hij mogen beginnen. dat heeft ie toch helemaal zelf in de hand.
lopen juichen als je de kans krijg bij het eerste hosanna als het de eerste 5 wedstrijden goed gaat beetje de bink uit hangen. en bij de eerste tegenslag miepen dat je maar een paar minuten krijgt en niet terug kunt.? Daar heb je juist helemaal niks aan dan moet je ook minuten geven waar een speler wat aan heeft.
![]()
Heb daar echt nog nooit last van gehad met open NATquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:45 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Misschien eens je uPnP aanzetten of ports openen![]()
quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat heb je aan 3 minuten invallen als een wedstrijd gespeeld is? Daar heb je juist helemaal niks aan dan moet je ook minuten geven waar een speler wat aan heeft.
met 8 keer een basisplek erbij. nou niet dat hij echt alleen maar sprokkelminuten krijgt.
maar goed blijf het laf vinden om dan niet bij te tekenen. verder zal het mij een rotzorg zijn.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik ook niet. Was laatst bij mijn ouders en daar had ik er wel last van, uPnP aangezet en toen ging het weer primaquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb daar echt nog nooit last van gehad met open NAT![]()
Is alleen nu even lijkt me. In de voorbereiding. Als Depay er is dan gaat Locadia naar de bank. Depay links, Narsingh rechts.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:41 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hebben ze niks beters lopen ? of gewoon omdat het kan?Nog niet veel mee gespeeldquote:
Maar mensen gaan volgens mij standaard ultra def of def staan en dat is echt kut.![]()
Ik heb er echt alleen maar last van in seasons en met name de laatste weken heel erg.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:47 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik ook niet. Was laatst bij mijn ouders en daar had ik er wel last van, uPnP aangezet en toen ging het weer prima![]()
Ik had het een paar dagen geleden ook heel erg. Echt heel irritant.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:48 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Ik heb er echt alleen maar last van in seasons en met name de laatste weken heel erg.![]()
ohja depay komt natuurlijk nog terug. ging er al vanuit dat die voor dikke cash verkocht was na een goed wkquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:47 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Is alleen nu even lijkt me. In de voorbereiding. Als Depay er is dan gaat Locadia naar de bank. Depay links, Narsingh rechts.
[..]
Nog niet veel mee gespeeld
Maar mensen gaan volgens mij standaard ultra def of def staan en dat is echt kut.
#FreeTrapz![]()
PSV is gewoon ontzettend dom geweest ze hadden zich niet zo lang in de zeik moeten laten nemen. Na Labyad en Bakalli zijn er genoeg voorbeelden gesteld voor de jeugd van PSV.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:46 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
met 8 keer een basisplek erbij. nou niet dat hij echt alleen maar sprokkelminuten krijgt.
maar goed blijf het laf vinden om dan niet bij te tekenen. verder zal het mij een rotzorg zijn.![]()
Yup, maar EA de schuld geven is makkelijkerquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:47 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik ook niet. Was laatst bij mijn ouders en daar had ik er wel last van, uPnP aangezet en toen ging het weer prima![]()
Morgen kan misschien welquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:52 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee vandaag niet. Misschien morgen?
Niet zeker
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Ja, met je legends en 3 CBs van boven de 81 pace.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:54 schreef The_Yakuza het volgende:
Jullie zijn gewoon allemaal stiekem bang he![]()
quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, met je legends en 3 CBs van boven de 81 pace.
GRAAG VERWIJDEREN![]()
I ain't afraid of no Yakuza!quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:54 schreef The_Yakuza het volgende:
Jullie zijn gewoon allemaal stiekem bang he![]()
you sound like a good old hillbilly mate.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Wel jammer van High/High maar voor de rest perfecte linksbuiten.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:07 schreef wieisboos het volgende:
[..]
ben je gek
El Shaarawy is de beste LW waar ik mee heb gespeeld![]()
volgens mij speelde hij 4-5-1 en dus op LM positie.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:07 schreef wieisboos het volgende:
[..]
ben je gek
El Shaarawy is de beste LW waar ik mee heb gespeeld
dan kan ik er in komen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Nou, net weer na een lange tijd een potje gedaan. Tering, wat ben ik slecht geworden
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Gewaarschuwd dat er Besiktas fans op Z1 en C zitten.gaat wat worden vanavond.. heb er zin in
https://twitter.com/Taraf(...)561334284288/photo/1
die tweede van links zal niet heeel hard weglopen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Gewaarschuwd dat er Besiktas fans op Z1 en C zitten.gaat wat worden vanavond.. heb er zin in
[ afbeelding ]
https://twitter.com/Taraf(...)561334284288/photo/1![]()
jij gaat ff de hooligan uit hangen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
https://twitter.com/Taraf(...)561334284288/photo/1Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Nee gewoon naar de wedstrijd..quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:33 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
jij gaat ff de hooligan uit hangen.
Obesiktasquote:Op woensdag 30 juli 2014 15:33 schreef JaafkeEHV het volgende:
[..]
die tweede van links zal niet heeel hard weglopen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
gelukkig maarquote:![]()
vrede op aarde dit dat.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Laten we hopen dat het niet uit de hand loopt vanavond.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:35 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
gelukkig maar![]()
vrede op aarde dit dat.
mag ik anders je robben en neuer hebbenquote:Op woensdag 30 juli 2014 15:36 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Laten we hopen dat het niet uit de hand loopt vanavond.
#FreeTrapz![]()
Kereltje wilde nooooit meer terug naar Ajax dus dat past alvast perfect in het plaatje..quote:Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
4231 en idd voor de LM positie. Dan vind ik zelf Asamoah iig net wat fijner.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
volgens mij speelde hij 4-5-1 en dus op LM positie.
dan kan ik er in komen.![]()
Is dat zo?quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:39 schreef wieisboos het volgende:
Prima aankoop. Hij heeft iig al een hekel aan Ajax
Kan eindelijk die Verhoek eruit.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
3x weggestuurd in de jeugdquote:Op woensdag 30 juli 2014 15:40 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Is dat zo?
Kan eindelijk die Verhoek eruit.![]()
![]()
Gaat echt wel uit de hand lopen hoorquote:Op woensdag 30 juli 2014 15:36 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Laten we hopen dat het niet uit de hand loopt vanavond.![]()
![]()
![]()
Was hij een enfant terrible ofzo?quote:Als ik zo een beetje het internet afspeur gaat het wel fout lopen ja.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gaat echt wel uit de hand lopen hoor![]()
![]()
Al die Rotterdamse Toerkoes die voor Besiktas zijn en dus bij het stadion gaan hangen... gaat gezellig worden bij DHZ
Oke morgen danquote:Op woensdag 30 juli 2014 15:43 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
oh, ben net film aan het kijken
Had de hoop al opgegeven![]()
Soort vanquote:Op woensdag 30 juli 2014 15:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Was hij een enfant terrible ofzo?
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
DHZ?quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[..]
Als ik zo een beetje het internet afspeur gaat het wel fout lopen ja.![]()
Al die Rotterdamse Toerkoes die voor Besiktas zijn en dus bij het stadion gaan hangen... gaat gezellig worden bij DHZ
gelukkig wonen er niet zo veel turken in rotterdam
#FreeTrapz![]()
En dan heb je nog van die Fener beunhazen die hun kans schoon zien nu. Succes ermee ik zou er iig nooit naar zo'n wedstrijd gaan. Maar dat geld voor bijna elke wedstrijd.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[..]
Als ik zo een beetje het internet afspeur gaat het wel fout lopen ja.![]()
Gr.![]()
Maar de Johan Cruyff Schaal daarentegen...quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En dan heb je nog van die Fener beunhazen die hun kans schoon zien nu. Succes ermee ik zou er iig nooit naar zo'n wedstrijd gaan. Maar dat geld voor bijna elke wedstrijd.
Gr.
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gaat echt wel uit de hand lopen hoor![]()
![]()
Genoeg coinsites waar je voor een habbekrats coins kan kopen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:53 schreef JaafkeEHV het volgende:
Verkoopt iemand nog fifa coins voor de xbox?
zoek ong 500.000Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Holy jizzfucks op een rij.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:01 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
vanmorgen mijn robben te koop gezet voor 2.25 miljoen is ie verkochtstijgt veel te hard nu die handel.
#FreeTrapz![]()
schele drollenvangerquote:2.4 waard op de psquote:Op woensdag 30 juli 2014 16:10 schreef FCsuarez het volgende:
vanmorgen mijn robben te koop gezet voor 2.25 miljoen is ie verkochtstijgt veel te hard nu die handel.
![]()
![]()
Dat tweede is goed nieuwsquote:Op woensdag 30 juli 2014 16:09 schreef wieisboos het volgende:
RTL7 krijgt de CL in 15/16 en VI mag weer eredivisie beelden gebruiken
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
welke site is betrouwbaar?quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Genoeg coinsites waar je voor een habbekrats coins kan kopen.
iemand ervaring met fifaexpress?![]()
vipcoinsfifaquote:Op woensdag 30 juli 2014 16:15 schreef JaafkeEHV het volgende:
[..]
welke site is betrouwbaar?
iemand ervaring met fifaexpress?Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
ja vanmorgen nog 1.9quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:11 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
schele drollenvanger
[..]
2.4 waard op de ps![]()
ach zakt wel weer
#FreeTrapz![]()
shit we hadden je dus gewoon een miljoen voor 50 eu kunnen verkopen ?quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:19 schreef JaafkeEHV het volgende:
[..]
holyhell
2mil voor 20 euro tegenwoordig!! nice
ik zeg gemiste SMLENOPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
haha, yup. tijdje niet gespeeld had alles verkocht.. dacht koop even een leuk team terug voor een paar weken!quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
shit we hadden je dus gewoon een miljoen voor 50 eu kunnen verkopen ?
ik zeg gemiste SMLENO![]()
Bereid je wel even voor op absurd dure spelers.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:23 schreef JaafkeEHV het volgende:
[..]
haha, yup. tijdje niet gespeeld had alles verkocht.. dacht koop even een leuk team terug voor een paar weken!NAC Breda
Rèsbaarge![]()
met 500K ga je niet heel veel spannends maken idd.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Bereid je wel even voor op absurd dure spelers.
denk dat ik maar weer een 91 Robben terug koop die paar +en kosten momenteel gewoon 650K meer.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
De Lukaak naar Everton. Maakt Chelsea nog dikke winst ook.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Wie viel ?quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:45 schreef Tim86 het volgende:
De Lukaak naar Everton. Maakt Chelsea nog dikke winst ook.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
31.5m wordt genoemdquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
32 miljoen is wel enorm jaquote:Op woensdag 30 juli 2014 16:45 schreef Tim86 het volgende:
De Lukaak naar Everton. Maakt Chelsea nog dikke winst ook.Toch stom van Chelsea imo.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Dit. Absurd veel geld.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:50 schreef wieisboos het volgende:
Wat heeft hij nou laten zien dat hij 32 miljoen waard is?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat is echt goeie handelquote:
Net als David Luiz.
De Bruyne btw ook al winst zonder dat hij echt ooit voor Chelsea gespeeld heeft.
31.5 Miljoen is Lukaku in de toekomst misschien nog wel waard als hij zich ontwikkelt maar op het moment de helft imo![]()
![]()
in dat artikel dat laatst geplaatst werd zag ik niet heel goede cijfers voor Chelsea, helpt ze toch weer een beetje.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:52 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dat is echt goeie handel
Net als David Luiz.
De Bruyne btw ook al winst zonder dat hij echt ooit voor Chelsea gespeeld heeft.
31.5 Miljoen is Lukaku in de toekomst misschien nog wel waard als hij zich ontwikkelt maar op het moment de helft imoPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
1 Miljoenquote:Technisch directeur Hans Vonk van Heerenveen bevestigt tegenover FOX Sports de verregaande gesprekken met Feyenoord over Bilal Basaçikoglu. Het klopt dat we in gesprek zijn met Feyenoord over Bilal. En die verlopen goed. We zijn in een vergevorderd stadium aanbeland." Naar verluidt moet Feyenoord rond de 1 miljoen euro betalen voor de aanvaller.![]()
![]()
![]()
![]()
32 miljoen
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Nee Genee een poffert gegeven.quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:18 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Wat had hij gedaan dan? Johan Derksen aangevallen?![]()
Was een foutje, het gaat blijkbaar om 5 miljoen. Dat is dan meteen weer achterlijk veel.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zal wel rond de 3 zijn met doorverkooppercentage ofzoquote:Op woensdag 30 juli 2014 17:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Was een foutje, het gaat blijkbaar om 5 miljoen. Dat is dan meteen weer achterlijk veel.![]()
Nee manquote:Op woensdag 30 juli 2014 17:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Was een foutje, het gaat blijkbaar om 5 miljoen. Dat is dan meteen weer achterlijk veel.Betalen die hoeren Rotterdammers.
![]()
quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Was een foutje, het gaat blijkbaar om 5 miljoen. Dat is dan meteen weer achterlijk veel.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Kevke, we weten allemaal dat jouw motoriek je volledig in de steek laat. Voetballer worden is dan kansloos hoorquote:Op woensdag 30 juli 2014 18:06 schreef Dudeweiser het volgende:
Dat zelfs een josti als Lars Veldwijk al gewoon een E AMG kan kopenhad voetballer moeten worden
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
twitter:JanDirkStouten twitterde op woensdag 30-07-2014 om 17:37:44De komst van Basacikoglu betekent dat de Argentijn Villalba niet aangetrokken zal worden. #Feyenoord reageer retweet
![]()
VBL / FEIJENOORD #1422: (v)CL-avondje! :Dquote:Op woensdag 30 juli 2014 18:14 schreef Maver24 het volgende:
twitter:JanDirkStouten twitterde op woensdag 30-07-2014 om 17:37:44De komst van Basacikoglu betekent dat de Argentijn Villalba niet aangetrokken zal worden. #Feyenoord reageer retweet
![]()
oke maverquote:Op woensdag 30 juli 2014 18:14 schreef Maver24 het volgende:
![]()
Wie?quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:14 schreef Maver24 het volgende:
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
en na hun 30e nergens meer aan de bak kunnen komenquote:Op woensdag 30 juli 2014 18:06 schreef Dudeweiser het volgende:
Dat zelfs een josti als Lars Veldwijk al gewoon een E AMG kan kopenhad voetballer moeten worden
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Gewoon trainer worden bij een topklasse club in de buurt.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:19 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
en na hun 30e nergens meer aan de bak kunnen komen![]()
Ik zal ze niet missen eigenlijk. Al is het wel jammer als silvers volgend jaar weer wat leuker zouden zijn..dan mis je nog wel wat.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:34 schreef ThadCastle het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2902622.page
Dat is wel zondeAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Veel minder 5* skillers in FUT15.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:34 schreef ThadCastle het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2902622.page
Dat is wel zonde![]()
Sinds ik van het bestaan van Boefje af weet, kijk ik geen Lingo meer.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:52 schreef poker4lifee het volgende:
slecht nieuws Toefjes
http://nos.nl/artikel/681122-na-25-jaar-einde-aan-lingo.html![]()
Er zijn nog genoeg Brasilvers in andere leagues. Dit jaar vind ik spelers uit de Liga do Brasil ook niet zo geweldig.. de LB Rodriguez is wel goed maar dat is geen Braziliaan.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:52 schreef Maver24 het volgende:
Daar gaan alle bekende braziliaanse zilveren spelers![]()
bakkes frietvreterquote:Op woensdag 30 juli 2014 18:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Kevke, we weten allemaal dat jouw motoriek je volledig in de steek laat. Voetballer worden is dan kansloos hoor![]()
Daar gaan de plannen van George voor FIFA 15quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:56 schreef Maver24 het volgende:
ik besef nu ook, geen Jadson meer volgende jaar![]()
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Salzburg
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Waar maak jij je druk omquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:29 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Sinds wanneer beslist Sony wat goed is voor gamers![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
alles wat met fut en ea te maken heeft hequote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Net alsof jij zelf weet wat goed voor je is...quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:29 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Sinds wanneer beslist Sony wat goed is voor gamers![]()
![]()
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
jij vet je "friet" in? Het is trouwens patatquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je bent zelf een frietvetter![]()
![]()
Patat op je tiestquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jij vet je "friet" in? Het is trouwens patat
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
al maanden geen raspatat gegeten
thuglife'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ik nog nooit in mijn leven. Is het echt zo goed?quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:48 schreef poker4lifee het volgende:
thuglife
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Waarom zou ik. ik ben geen Fanboy. Sony slaat gewoon de plank mis door het niet te doenquote:twitter:GKJJ twitterde op woensdag 30-07-2014 om 11:45:59Opmerkelijk omdat ze hetzelfde doen met PS Plus en vinden dat EA daaraan niks toevoegt. Vraag is wie dat bepaalt, Sony of de gamer. reageer retweet
![]()
![]()
![]()
boys. but nice try.quote:nah niks speciaals, ik vind het wel lekker.quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:49 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik nog nooit in mijn leven. Is het echt zo goed?'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:56 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Waarom zou ik. ik ben geen Fanboy. Sony slaat gewoon de plank mis door het niet te doentwitter:GKJJ twitterde op woensdag 30-07-2014 om 11:45:59Opmerkelijk omdat ze hetzelfde doen met PS Plus en vinden dat EA daaraan niks toevoegt. Vraag is wie dat bepaalt, Sony of de gamer. reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Moet je wel goed quotenquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:56 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
boys. but nice try.
[..]
nah niks speciaals, ik vind het wel lekker.![]()
boh ras pindaquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:48 schreef poker4lifee het volgende:
thuglife![]()
![]()
jij bent echt domquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:56 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Waarom zou ik. ik ben geen Fanboy. Sony slaat gewoon de plank mis door het niet te doentwitter:GKJJ twitterde op woensdag 30-07-2014 om 11:45:59Opmerkelijk omdat ze hetzelfde doen met PS Plus en vinden dat EA daaraan niks toevoegt. Vraag is wie dat bepaalt, Sony of de gamer. reageer retweet
![]()
![]()
![]()
quote:?quote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Besiktas heeft Frei, Hutchinson, Töre en Holosko. Feyenoord maakt geen kans. O en Ramon ook nog.
Maar er speelt maar 1 van deze namen (Hutchinson)![]()
Ramon van Haaren?quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
Besiktas heeft Frei, Hutchinson, Töre en Holosko. Feyenoord maakt geen kans. O en Ramon ook nog.
Maar er speelt maar 1 van deze namen (Hutchinson)NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Lijkt me logischquote:Op woensdag 30 juli 2014 20:19 schreef Reemi het volgende:
Adidas heeft het Feyenoord tenue ook niet veel goeds gedaan
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Das vlotquote:
Kan ik met mijn Ulimate team op een vriend zijn xbox spelen?
Moet ik dan mijn HD meenemen of kan dat als ik mijn account recover?![]()
Als Clasie ook nog vertrekt gaat Feyenoord een heel zwaar seizoen tegemoet. Wat spelen ze slecht zeg pffFabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Dit is niet echt het niveau dat ik in gedachten had inderdaad...maar misschien komt dat nogquote:Op woensdag 30 juli 2014 20:34 schreef wieisboos het volgende:
deze wedstrijd doet pijn aan mijn ogen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Van Aanholt in een pack.. ik was eigenlijk helemaal vergeten dat hij al naar Chelsea was getransferd dus hij is duurBijna 100k
![]()
![]()
Op de ps3 kun je gewoon op je PSN+EA account inloggen en dan werkt het.quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:32 schreef ThadCastle het volgende:
Kan ik met mijn Ulimate team op een vriend zijn xbox spelen?
Moet ik dan mijn HD meenemen of kan dat als ik mijn account recover?Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Die lijst met transfers is nu ook aangepast.. daardoor zie ik de transfer van Opare naar Porto nu pas en nog een paar zoals Bernat naar Bayern.![]()
avond![]()
balen van feyenoord.
tevens Maverwel netjes van sony
mocht iemand nog een IF schweinie hebben op de PS is dit wel het moment om hem te verkopen
#FreeTrapz![]()
![]()
moet iets waard zijn in deze tijden
#FreeTrapz![]()
hoe gaat het eigenlijk daar in rotterdam stad nog een beetje heel ?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Arm Feyenoord
Mijn ibra is sinds zaterdag al 750k meer waardquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:28 schreef Toefjes het volgende:
Zondag ochtend mijn team 6.2 milljoen waard. Nu 7,65 miljoen
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
waar blijft die goa ldan. kut stream'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
en nu loopt ie vast terwijl het nog steeds 0-1 staattopper dit
zaterdag morgen had ik 1.7 miljoen nu is mijn team 3.8 waard en heb ik nog 480K op de bankquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:28 schreef Toefjes het volgende:
Zondag ochtend mijn team 6.2 milljoen waard. Nu 7,65 miljoen
#FreeTrapz![]()
Een fox abo hebbenquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:32 schreef poker4lifee het volgende:
en nu loopt ie vast terwijl het nog steeds 0-1 staattopper dit
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Wel weer extreem kut voor het NL voetval dit. Nog heel even en de kampioen is nog niet eens meer rechtstreeks geplaatst voor CL groepfase pffFabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
dit dusquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:34 schreef dion_v_k het volgende:
Wel weer extreem kut voor het NL voetval dit. Nog heel even en de kampioen is nog niet eens meer rechtstreeks geplaatst voor CL groepfase pff![]()
en voor alle rotterdammers natuurlijk. die liggen de hele nacht in het getoeter.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
als ik ooit in m'n woning zit ga ik het maar allemaal nemen denk ikquote:. word gek van streams die steeds haperen of vastlopen altijd, of gewoon van poepkwaliteit zijn
Dan maar 40eu per maand of wat het is aan die 3 kanalen'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Als je niet van een Schotse en een Turkse ploeg kan winnen, heb je ook geen recht om in Europa te spelen. Kun je beter lekker 2 weken langer aan de Costa liggen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:34 schreef dion_v_k het volgende:
Wel weer extreem kut voor het NL voetval dit. Nog heel even en de kampioen is nog niet eens meer rechtstreeks geplaatst voor CL groepfase pff![]()
15 euro per maand hier.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:35 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
als ik ooit in m'n woning zit ga ik het maar allemaal nemen denk ik. word gek van streams die steeds haperen of vastlopen altijd, of gewoon van poepkwaliteit zijn
Dan maar 40eu per maand of wat het is aan die 3 kanalenFabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:34 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dit dus![]()
en voor alle rotterdammers natuurlijk. die liggen de hele nacht in het getoeter.![]()
![]()
![]()
mag hopen van niet! Al woon ik niet in rotterdam maar wel tegen rotterdam aan.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik heb een internet abo. Vind ik veel fijner dan via de tv. Kan ik tenminste ook kijken als ik bij mijn vriendin bij oid. En mijn tv is een smart tv dus kan als ik thuis ben als nog gewoon via mijn tv kijken.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
voor sport1+foxnl+fox internationaal?quote:chill dan jaquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:39 schreef over_hedge het volgende:
Ik heb een internet abo. Vind ik veel fijner dan via de tv. Kan ik tenminste ook kijken als ik bij mijn vriendin bij oid. En mijn tv is een smart tv dus kan als ik thuis ben als nog gewoon via mijn tv kijken.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
die player all kaartjes gaan gewoon voor 1K+
wie gebruikt die dingen
#FreeTrapz![]()
Haha veroorzaakt door rapefaceFabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Nee voor fox nl en internationaalquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:39 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
voor sport1+foxnl+fox internationaal?
[..]
chill dan jaFabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Marianoquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:15 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
jammer dat TOTS aurier niet kan![]()
ja of dat nou zoveel beter is dan aurier.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
in ieder geval snellerquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:24 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ja of dat nou zoveel beter is dan aurier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |