SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
what she said
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:40 schreef Dudeweiser het volgende:
Booooh ETS2 Nederland map komt vandaag uit![]()
![]()
Hbo is geen studeren.quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:41 schreef The_Yakuza het volgende:
Trapz is toch ook ooit wel student geweest?![]()
Met tegenzin ja. Was blij dat ik student af was.quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:41 schreef The_Yakuza het volgende:
Trapz is toch ook ooit wel student geweest?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Volgens de dikke van dale wel en dat lijkt me toch leidend:quote:
stu·dent (de; m,v; meervoud: studenten), stu·den·te (de; v; meervoud: studentes, studenten)
1
iem. die studeert, m.n. aan een universiteit of hogeschoolGRAAG VERWIJDEREN![]()
quote:quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:40 schreef Dudeweiser het volgende:
Booooh ETS2 Nederland map komt vandaag uit![]()
![]()
even 500 euro donerenquote:Op woensdag 30 juli 2014 12:43 schreef appelen het volgende:
[..]
Heb hem nu
http://www.thedutchmapets2.nl/download.html![]()
![]()
Tjaquote:Op woensdag 30 juli 2014 12:43 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Volgens de dikke van dale wel en dat lijkt me toch leidend:
stu·dent (de; m,v; meervoud: studenten), stu·den·te (de; v; meervoud: studentes, studenten)
1
iem. die studeert, m.n. aan een universiteit of hogeschool
Daar gaat het dus al helemaal fout in Nederland1!!!!111!!![]()
studeren is overrated.quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:43 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Volgens de dikke van dale wel en dat lijkt me toch leidend:
1
iem. die studeert, m.n. aan een universiteit of hogeschool
#inholland.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Al kan ik uit eigen ervaring zeggen dat er wel een enorm gat zit tussen hbo en woquote:Op woensdag 30 juli 2014 12:45 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Tja
Daar gaat het dus al helemaal fout in Nederland1!!!!111!!
Wat voor prominente studie doe jij dan?GRAAG VERWIJDEREN![]()
nee ik ga wachten op versie 2, kan ik in mijn eigen stad spelenquote:Op woensdag 30 juli 2014 12:45 schreef appelen het volgende:
[..]zitten wel maar 14 plaatsen in en er zijn enkele bugs
![]()
![]()
Maastricht zou er ook in v1 al inzitten maar v1 hebben ze nu ook al verdeeld in een aantal versies, autisten zijn het.quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee ik ga wachten op versie 2, kan ik in mijn eigen stad spelen![]()
![]()
Wajongkunde.quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:46 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Al kan ik uit eigen ervaring zeggen dat er wel een enorm gat zit tussen hbo en wo
Wat voor prominente studie doe jij dan?![]()
Je psycholoog?quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hallo. Ik ben nu weer alleen thuis, net las er iemand mee.![]()
Okequote:Op woensdag 30 juli 2014 12:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hallo. Ik ben nu weer alleen thuis, net las er iemand mee.![]()
Daar zitten die rijke tatas met money to spare voor ultimate teamquote:Op woensdag 30 juli 2014 12:57 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ah ja, zit goed geld in heb ik gehoord, met al die werkloosheid enzoGRAAG VERWIJDEREN![]()
Niet voor lang.quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:02 schreef Revontulet het volgende:
Wie gaat er mee DS2 gijzelen? Hij is nu toch alleen thuis.
En ik loog want de hond is er ook.![]()
Ik ga mee!quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:02 schreef Revontulet het volgende:
Wie gaat er mee DS2 gijzelen? Hij is nu toch alleen thuis.
grapje AIVD gr grRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
pas maar op je kan in dat soort gebieden zomaar zonder water komen te zitten.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Surivalkitje meenemen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:36 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
pas maar op je kan in dat soort gebieden zomaar zonder water komen te zitten.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
bakkali trouwensniet willen tekenen en dan nu de deur uit moeten voor 2/3 miljoen.
mooi balen voor PSV.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Net even een wedstrijd seasons gespeeld met mijn BPL team, wat een aids. Tijd om het anders aan te pakken, mijn seasons team:')
![]()
![]()
zorgen dat er 2 man aanwezig zijn om de vleugels af te dekken. als je guadrado en el shaa af stopt is het gedaanquote:Op woensdag 30 juli 2014 13:47 schreef Alovenac het volgende:
Net even een wedstrijd seasons gespeeld met mijn BPL team, wat een aids. Tijd om het anders aan te pakken, mijn seasons team:')
[ afbeelding ]
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Moet zeggen dat dit wel een van de fijnste formaties is waar ik tot op heden mee gespeeld heb, twijfelde nog aan Ibrabogod maar kies voor Gomezquote:Op woensdag 30 juli 2014 13:49 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zorgen dat er 2 man aanwezig zijn om de vleugels af te dekken. als je guadrado en el shaa af stopt is het gedaan![]()
![]()
Ibaasbo als CAMquote:Op woensdag 30 juli 2014 13:55 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Moet zeggen dat dit wel een van de fijnste formaties is waar ik tot op heden mee gespeeld heb, twijfelde nog aan Ibrabogod maar kies voor GomezRock you in your face and stab your brain with your nosebone
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |