Hmm,quote:Op donderdag 11 september 2014 07:11 schreef mjan het volgende:
[..]
Lief![]()
De alpha kun je meestal wel herkennen als degene die als er wat lekkers te halen valt zonder pardon de andere ratten opzij duwt, degene die altijd haantje de voorste is. Of natuurlijk gewoon kijken naar degene die 'wint' tijdens het stoeien.
Kan best, heeft niet altijd met grootte te maken! Ze zijn ook nog vrij jong hè, kan ook wat duidelijker worden als ze in de puberteit raken.quote:Op donderdag 11 september 2014 07:13 schreef Cici het volgende:
[..]
Hmm,
zou dat dan echt de kleinste van het stel zijn? Missy?
Haantje de voorste, kleinste en pittig!
Kleine bitch haha.
Ik heb echt geen idee.. Kan ook Q zijn.
Zou wel grappig zijn als de kleinste dame de baas zou zijn!quote:Op donderdag 11 september 2014 07:22 schreef mjan het volgende:
[..]
Kan best, heeft niet altijd met grootte te maken! Ze zijn ook nog vrij jong hè, kan ook wat duidelijker worden als ze in de puberteit raken.
quote:Op woensdag 24 september 2014 20:53 schreef Cici het volgende:
Hoi hoi,
valt mij op dat mijn naakt/fuzz ratten soms een koude kont hebben.![]()
Ooit van gehoord?
Wat er tegen doen?
Omring ze met ratten die wel eeen vachtje hebben en ze blijven vanzelf wel warmquote:
Ja idd!quote:Op woensdag 24 september 2014 21:35 schreef mjan het volgende:
[..]
Omring ze met ratten die wel eeen vachtje hebben en ze blijven vanzelf wel warmIk merk het soms ook inderdaad, maar heb niet het idee dat hij er zelf last van heeft, anders zou hij toch hopelijk niet met zijn kont naar buiten blijven hangen?
Je doet het prima, als ze het koud hebben dan zoeken ze zelf ook wel de warmere plekjes opquote:Op woensdag 24 september 2014 21:53 schreef Cici het volgende:
[..]
Ja idd!
Ze hebben een fleecehuisje vol met zakdoekjes, een spijkerstof hangmat vol met zakdoekjes en een handdoek deels als bodembedekking samen met Back-2-Nature en een 2 fleecekussentjes.
Als ze daar nou eens onder/op gaan...
Op de bank liggen ze wel graag onder de fleecedeken en dan warmt hun kontje wel weer op.
Ik merk aan Q dat zijn lege balzak ook iets koud is haha.
Nieuw fleecehuisje besteld (een theemuts eigenlijk) want hun oude hebben ze kapot geknaagd...
Heb ze al wel vaak in het fleecehuisje gezien, de 3 nudisten.
Pietie, de harige, ligt wel eens alleen. Misschien te warm voor hem hahaha
Ik hoop het. Koude kontjes, zielig hahaquote:Op woensdag 24 september 2014 22:06 schreef mjan het volgende:
[..]
Je doet het prima, als ze het koud hebben dan zoeken ze zelf ook wel de warmere plekjes op
Heb je ook niet dat ze soms een beetje zweterig aanvoelen? Zolang koude/warmte een beetje in evenwicht is zou ik me niet al te veel zorgen maken.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:08 schreef Cici het volgende:
[..]
Ik hoop het. Koude kontjes, zielig haha
Heb ze net nog 3 pakjes zakdoeken gedaan, vinden ze leuk!
Wel allemaal los hahaha.
Morgen koop ik nog een fleecehangmat aangezien ze mijn harde werk aan een spijkerstofhangmat teniet hebben gedaan...
Zo meteen voor de nacht het kleine raampje in de woonkamer ook maar dicht doen.
Nee, dat heb ik nog nooit gevoeld!!quote:Op woensdag 24 september 2014 22:11 schreef mjan het volgende:
[..]
Heb je ook niet dat ze soms een beetje zweterig aanvoelen? Zolang koude/warmte een beetje in evenwicht is zou ik me niet al te veel zorgen maken.
Het is ook niet echt zweet zoals wij mensen zweten, maar hij voelt dan een beetje warm-plakkerig aanquote:Op woensdag 24 september 2014 22:26 schreef Cici het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik nog nooit gevoeld!!
Had gelezen dat ratten niet kunnen zweten en dat ze de warmte kwijt raken via de staart...?
Dank voor je antwoorden. Ik duik mijn bed in.
Slaap lekker!
Nog nooit gevoel haha.quote:Op donderdag 25 september 2014 17:26 schreef mjan het volgende:
[..]
Het is ook niet echt zweet zoals wij mensen zweten, maar hij voelt dan een beetje warm-plakkerig aan
Lol!quote:Op donderdag 25 september 2014 23:05 schreef valentijn101 het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit niet lekker warm voor ze?![]()
![]()
Edit: hmm, nog een kouwe kont bij nader inzien.
Dames en heren hebben het goed voor elkaar, zo te zienquote:
Hahaha ja mooi he!quote:Op zaterdag 27 september 2014 12:11 schreef DigitaleDierenArts het volgende:
[..]
Dames en heren hebben het goed voor elkaar, zo te zienWorden goed verwend door hun personeel
![]()
En zij hebben duidelijk een goede showconditie
Hahaha ja hij is heel mooi!quote:Op zaterdag 27 september 2014 12:13 schreef MaGNeT het volgende:
Prachtig, die dikke kerelMis het wel, ratjes.
Maar met m'n fretten samen zou dat ook niet lang goed gaan...
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:04 schreef Muck het volgende:
Onze hoogbejaarde vent en vier jongedames hebben een nieuwe hangmat
Van fleece, dus lekker zacht
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik prop die van mij altijd eerst in een dubbele hangmat of tunnelhangmat haha.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:11 schreef Muck het volgende:
De mijne snappen de dubbele niet![]()
Ruis, onze siamees, is wel dol op capuchons![]()
[ afbeelding ]
Goed!quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:58 schreef summer2bird het volgende:
Kick!
Alweer een tijdje niets gepost. Maar hoe gaat het met jullie ratjes?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |