heb je een strava profielkaartje?quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:05 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Dan praat je niet meer over hoogtemeters, maar hoogtelichtjaren.
Die balijbrug is zo hoog dat de gps-satelliet er tegenaan vliegt, dus die kan niet gelogd worden.quote:
Daar moeten we dan maar snel mee ophoudenquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:03 schreef Quoi het volgende:
Is hier nu zomaar een volwassen discussie over 'to trail or not to trail' bezig? Ik zie zelfs nuances!![]()
Puik man!quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:12 schreef Daywalk3r het volgende:
Man ik ben echt blij dat ik weer semi-fatsoenlijk heb kunnen lopen. Morgen sportschool waar ook een fysio is, ff vragen of hij nog een idee voor een oefening heeft. En dan vrijdag weer
Met een een soort abseilsysteem zou je ooit eens van beneden naar boven kunnen gaan tegen de kingdom tower.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:12 schreef Jero_nimo het volgende:
Waar kan ik die doen?
Ik onttrek mezelf wel van de prijzen...
Ik in ieder geval. Wil nog wel soort van revanchequote:Op woensdag 30 juli 2014 14:17 schreef Zwabberhark het volgende:
Wie gaan er dit jaar allemaal meedoen aan de BGL? 14.8 opent de inschrijving en de mijne zal er bij zitten.
Heb je het nog over Silk?quote:
Als ik tegen die tijd in DH woon: ja. Zo niet: nee.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:17 schreef Zwabberhark het volgende:
Wie gaan er dit jaar allemaal meedoen aan de BGL? 14.8 opent de inschrijving en de mijne zal er bij zitten.
Ik ben in te huren als (pacend) gezelschapquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:17 schreef Zwabberhark het volgende:
Liever iemand met een galblaasquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:19 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik ben in te huren als (pacend) gezelschap
Is die leuk?quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:17 schreef Zwabberhark het volgende:
Jammer van dat stadion om de kleedkamers heenquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:21 schreef Quoi het volgende:
Bruggenloop![]()
Mooie stad, mooie loop
En verwarmde kleedkamers.
Ik nietquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:17 schreef Zwabberhark het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |