True that.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 04:14 schreef breaky het volgende:
Ik woon graag iets dichter bij de evenaar
3 nationaliteiten. Nederlands paspoort en voor we gaan Canadees paspoort.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 04:14 schreef breaky het volgende:
[..]
Dus je kinderen hebben 3 paspoorten?
Hoe oud zijn je kinderen dan? Sorry als ik te veel vragen stel!
Ben maar een keer in Canada geweest. In Toronto. Vond die stad wel okay maar niet om te wonen.
Ik woon graag iets dichter bij de evenaar
Dat is grappig. Precies wat mijn collega vertelde vandaag. Die zwerft al meer dan 25 jaar in de America's.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 04:30 schreef Lyrebird het volgende:
Ik ben in Toronto, Ottawa en een paar stadjes in Quebec geweest. Ottawa is een prachtige stad; Toronto is een typisch grote Noord-Amerikaanse stad.
Het is al weer een tijd geleden, maar iets dat me opviel was dat Canadezen in en rondom de grote steden als idioten autorijden. Nu zie je dat in de VS ook wel, dat mensen in de buurt van een grote stad ver boven de maximumsnelheid rijden, terwijl ze zich op de interstates wel in kunnen houden, maar in de VS gingen ze niet als gekken te keer. Die Canadezen waren meer van het bumperkleven en over de vluchtstrook inhalen.
Daar ligt Vancouver toch? Heb juist goeie verhalen daarover gehoord, Canada ken ik nog niet.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 04:37 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Dat is grappig. Precies wat mijn collega vertelde vandaag. Die zwerft al meer dan 25 jaar in de America's.
Hij vind British Columbia, waar wij nu zitten, de meest achtelijke provinice/staat van alles waar hij tot nu toe geweest is. Misschien dat het mij daarom zo slecht bevalt.....
Je vreest maar een eind weg. Interessant dat je mij beoordeeld op mijn mening over een land wat jij dus totaal niet kent....quote:Op donderdag 21 augustus 2014 04:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Daar ligt Vancouver toch? Heb juist goeie verhalen daarover gehoord, Canada ken ik nog niet.
Ik vrees dat je met die houding Nederland al helemaal moeilijk gaat trekken, maar goed.
Nee, ik "beoordeel" jou helemaal niet. Ik zeg dat ik goede verhalen heb gehoord. Dat is alles.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 04:42 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Je vreest maar een eind weg. Interessant dat je mij beoordeeld op mijn mening over een land wat jij dus totaal niet kent....
Excuseer. Wat bedoel je dan met "Ik vrees dat je met die houding..."quote:Op donderdag 21 augustus 2014 04:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, ik "beoordeel" jou helemaal niet. Ik zeg dat ik goede verhalen heb gehoord. Dat is alles.
Maar ik zie dat de frustratie je alweer naar het hoofd is gestegen, DAMn.
Omdat Nederland niet bepaald ten goede is veranderd.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 04:47 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Excuseer. Wat bedoel je dan met "Ik vrees dat je met die houding..."
Mooi, ik ook niet....quote:Op donderdag 21 augustus 2014 04:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Omdat Nederland niet bepaald ten goede is veranderd.
Eens wat je zegt over de NLse automobilist, was je al zolang weg dan?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 04:48 schreef flipsen het volgende:
De gemiddelde Argentijn rijdt ook als een debiel, zéker in Buenos Aires, waarbij de meeste automobilisten de afmetingen van hun auto tot op de centimeter kennen, dus als er 5cm aan beide kanten speling is, is het voldoendeEn als je dan met 5km per uur verschil ergens tussendoor past, dan kan dat ook met 100km per uur. Maar de laatste keer dat ik in NL was en daar een stukkie heb gereden (roadtrip NL hehe), vond ik de Nederlandse automobilist enorm agressief, schrok daar echt van...
Dus je denkt niet dat de clash extra zwaar gaat zijn... Sterkte dan, wanneer ga je verhuizen?quote:
Nope. Ik denk juist dat het heel erg gaat mee vallen na alles wat ik hier heb meegemaakt...quote:Op donderdag 21 augustus 2014 04:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dus je denkt niet dat de clash extra zwaar gaat zijn... Sterkte dan, wanneer ga je verhuizen?
In Duitsland rijden ze hard, maar netjes, in Frankrijk rijden ze als malloten maar niet echt asociaal, in Slovenië rijden ze gewoon hard en vies, en Nederland tja, wat krijg je als je zoveel mensen op een kluitje proptquote:Op donderdag 21 augustus 2014 04:48 schreef flipsen het volgende:
De gemiddelde Argentijn rijdt ook als een debiel, zéker in Buenos Aires, waarbij de meeste automobilisten de afmetingen van hun auto tot op de centimeter kennen, dus als er 5cm aan beide kanten speling is, is het voldoendeEn als je dan met 5km per uur verschil ergens tussendoor past, dan kan dat ook met 100km per uur. Maar de laatste keer dat ik in NL was en daar een stukkie heb gereden (roadtrip NL hehe), vond ik de Nederlandse automobilist enorm agressief, schrok daar echt van...
Had er kennelijk al zo lang niet gereden. Terwijl ik vroeger bijbeunde als koerier, dus echt wel wat ervaring op de weg hadquote:Op donderdag 21 augustus 2014 04:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Eens wat je zegt over de NLse automobilist, was je al zolang weg dan?
En over 11 dagen naar Lima? Ik ben er volgende week.
Dit gebeurd overal als je er geen slot op doet...quote:Op donderdag 21 augustus 2014 09:31 schreef Speculant. het volgende:
Vorige maand in Nederland had de overbuurman bij m'n ouders een container(zo'n open bak) laten plaatsen op zijn parkeerplaats voor snoeiafval(oa de heg moest weg). Op de een of andere manier werd dat aangegrepen als 'dumpplaats'. Binnen een week zat de container zelf vol met bankstellen, koelkasten, tv's etc. en begonnen ze het er naast neer te zetten. Uiteindelijk zijn er 3 containers gevuld. Is dat de normale reactie op lege containers of zou dit soort asociaal gedrag iets nieuws zijn?
dat vind ik persoonlijk wel meevallen. het enige waar ik me kapot aan erger is het wachten terwijl het groen is (men kijkt overal naar behalve naar het stoplichtquote:Op donderdag 21 augustus 2014 05:39 schreef rogier21 het volgende:
[..]
in Frankrijk rijden ze als malloten maar niet echt asociaal
Generaliserend dan op de rondwegen van Prijsquote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:57 schreef Prego het volgende:
[..]
dat vind ik persoonlijk wel meevallen. het enige waar ik me kapot aan erger is het wachten terwijl het groen is (men kijkt overal naar behalve naar het stoplicht) en dat men over het algemeen geen savoir faire heeft op een rotonde.
Na, ik was deze zomer weer even op het Franse platteland waar ik een tijdje heb gewoond, en zoals daar 's nachts op onoverzichtelijke kronkelweggetjes, vaak ook nog aangeschoten, wordt gereden heeft veel weg van Russisch roulette. Verder valt het inderdaad wel mee.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:57 schreef Prego het volgende:
dat vind ik persoonlijk wel meevallen. het enige waar ik me kapot aan erger is het wachten terwijl het groen is (men kijkt overal naar behalve naar het stoplicht) en dat men over het algemeen geen savoir faire heeft op een rotonde.
Dat lijkt me niet hoor. Misschien erin gooien ja, maar dit was meer de container onderdeel van een vuilnisbelt maken. Zo van 'heej een lokale vuilnisbelt, dat is handig!'quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:35 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Dit gebeurd overal als je er geen slot op doet...
Je kan daar in de omgeving wel altijd makkelijk door de woestijn racen als je de afslag hebt gemistquote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:05 schreef Gaoxing het volgende:
Ik zat hier in Dubai even met kromme tenen naast de chauffeur van Emirates nadat we waren aangekomen en legde hem uit dat we net uit NL kwamen, en dat men daar nogal volgens de regels rijdt. "Oh," zei hij "Maar hier hebben ze ook regels." Hij knikte gniffelend toen ik zei "Ja, ieder z'n eigen."
Ik heb een paar keer op de peripherique gereden en vond het eigenlijk nog wel meevallen. In Miami rijden malloten rondquote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:40 schreef rogier21 het volgende:
[..]
Generaliserend dan op de rondwegen van Prijs
In Miami rijden malloten, maar de meeste zijn domme Amerikanen die links van rechts niet kunnen onderscheiden.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb een paar keer op de peripherique gereden en vond het eigenlijk nog wel meevallen. In Miami rijden malloten rond
Even verbeterdquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:25 schreef rogier21 het volgende:
[..]
In Miami rijden malloten, maar de meeste zijn domme Amerikanen die denken dat ze met 1 hand makeup kunnen opbrengen, met 1 hand kunnen bellen en met 150 KM/h van rijbaan kunnen wisselen terwijl het stampvol is.
Italië vind ik nog wel meevallen om zelf te rijden. Egypte is dan wel weer een land waar ik liever nooit meer naar terug wilquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:42 schreef El_Matador het volgende:
Het verkeer in Colombia is voor de leek wat chaotisch, maar vergeleken met Azerbeidzjan, Indiaen Italie valt het alleszins mee.
Ik ben al een paar keer erg blij geweest met de 4x4quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:15 schreef Speculant. het volgende:
[..]
Je kan daar in de omgeving wel altijd makkelijk door de woestijn racen als je de afslag hebt gemist
dat heb je niet alleen in Amerika hoor....quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:25 schreef rogier21 het volgende:
[..]
In Miami rijden malloten, maar de meeste zijn domme Amerikanen die links van rechts niet kunnen onderscheiden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Hoe zo dat? Je rijdt toch gewoon een stuk achteruit over de vluchtstrook tot je weer bij de afslag bent en dan voeg je met een slakkengang in bij het verkeer dat 100+ rijdt?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:15 schreef Speculant. het volgende:
[..]
Je kan daar in de omgeving wel altijd makkelijk door de woestijn racen als je de afslag hebt gemist
Tel ze.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 02:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoeveel schapen hebben ze daar?
Dat hoef je toch niet perse over de vluchtstrook te doen? Dat kan toch gewoon op de rijbaan?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 10:41 schreef nixxx het volgende:
Hoe zo dat? Je rijdt toch gewoon een stuk achteruit over de vluchtstrook tot je weer bij de afslag bent en dan voeg je met een slakkengang in bij het verkeer dat 100+ rijdt?
Hahhahahaha...dat heb ik gisteren nog hier gezien in de omgeving van Mission.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 10:41 schreef nixxx het volgende:
[..]
Hoe zo dat? Je rijdt toch gewoon een stuk achteruit over de vluchtstrook tot je weer bij de afslag bent en dan voeg je met een slakkengang in bij het verkeer dat 100+ rijdt?
Daar hebben ze geflipte intellectuelen voorquote:
Dat kan ook natuurlijk. Of je zet je wagen gewoon stil op de linkerstrook met je pinker aan, en wacht tot je denkt terug te kunnen draaien via de middenberm om de afrit aan de andere kant te nemen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 10:41 schreef nixxx het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:18 schreef rechtsedirecte het volgende:
New Zealand traffic jam.....Schapen willen ook wel eens stoer lopen klikklakken. Net alsof ze paardjes zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De grap is dat de bewuste keeper geen keeper is maar een veldspeler...quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:53 schreef flipsen het volgende:
Nou weet ik gelukkig niet veel van voetbal, maar moet die keeper niet op zijn lijn blijven totdat de speler de bal trapt? Dan is zeker die laatste niet geldig
Zie toevallig nu het hele filmpje op Facebook inderdaad, grappig. Maar neemt niet weg dat ie 2x duidelijk voor zijn doel komt terwijl het nog niet mag. Snap niet dat er geen protesten komen van de spelers (hm, omkoopschandaaltje?)quote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:05 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
De grap is dat de bewuste keeper geen keeper is maar een veldspeler...en die wint de penalty reeks....
Ja ik vond ook dat hij nogal heftig bewoog maar schijnbaar kan het allemaal....quote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:06 schreef flipsen het volgende:
[..]
Zie toevallig nu het hele filmpje op Facebook inderdaad, grappig. Maar neemt niet weg dat ie 2x duidelijk voor zijn doel komt terwijl het nog niet mag. Snap niet dat er geen protesten komen van de spelers (hm, omkoopschandaaltje?)
nou ja, in september sneeuws is voor jullie toch ook vroeg?quote:Op maandag 8 september 2014 11:20 schreef Fogel het volgende:
Het weerbericht: nog steeds geen sneeuw, maar nog een week met 15-20 graden (boven 0 ja). Echt een absurd lange, vrij droge, en zonnige zomer geweest dit jaar.
Voordeel: je kan je houten huis in de verf zetten
Nadeel: omdat het zelden zo goed weer is heb je daar geen zin in
Maar het is nu op een paar m2 af.
Ja, dat wel, maar zo warm als het nu is da's ongewoon. Meestal valt er in oktober/november zo nu en dan wat sneeuw, maar de echte grote hoeveelheden wat later. Maar heel deze winter was zo goed als sneeuwvrij, maken we ook niet vaak mee.quote:Op maandag 8 september 2014 11:26 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
nou ja, in september sneeuws is voor jullie toch ook vroeg?
Hier trouwens ook een uitzonderlijk mooie nazomer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |