abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142891426
wellicht een bliksem inslag die een ondergrondse holte met gas ontstoken heeft
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_142894597
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 18:37 schreef Bensel het volgende:
wellicht een bliksem inslag die een ondergrondse holte met gas ontstoken heeft
Ook een goede mogelijkheid, lijkt me.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_142906537
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juli 2014 18:27 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Bedoel je met "Kameroen" Lake Nyos? Dat is vulkanisch.

Bij mijn weten is er geen actief vulkanisme in Siberië. Kan nog steeds thermische activiteit zijn.

Gashydraten zijn erg algemeen in dat gebied, lijkt me de meest logische verklaring; methaan opgesloten in ijs.

De grootste fossiele brandstof die we voor de komende ~3000 jaar kunnen gebruiken...

Het kan ook een combinatie zijn; micro of mesometeorieten die inslaan op gashydraten en zo een cilindervormig gat vormen met een kleine "uitbarsting" (je ziet bij die bruine krater midden in de taiga dat er materiaal "uitgestoten" is).

Wat ook opvalt zijn de stroomstructuren langs de rand; smeltwater dat kleine stroompjes vormt.

Zit nu ff mobiel dus uitleg met plaatjes is wat lastig...
Ja, en dat was van vulkanisme idd. Zonder vulkanisme kan dat dus niet voorkomen?
pi_142906571
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 00:04 schreef Speculant. het volgende:

[..]

Ja, en dat was van vulkanisme idd. Zonder vulkanisme kan dat dus niet voorkomen?
Eh, denk het wel, maar ik zie niet in hoe CO2 zich opeens ophoopt in de ondergrond. Als het een gas is, is methaan veel logischer; die Siberische toendra ligt vol met gashydraten.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  donderdag 31 juli 2014 @ 00:36:57 #30
194833 Hanoying
vereert Zeus, zoals het hoort.
pi_142907589
Zoek voor de gein eens een satelietfoto op van de yamal peninsula op google maps.

tienduizenden gaten, het hele gebied bestaat uit gaten... Enige verschil bij de nieuw ontdekte gaten is dat ze nog niet vol water staan volgens mij maar het moet daar al miljoenen jaren aan de gang zijn en is niets nieuws.
Laat ons Δωδεκάθεον's lied'ren zingen!
pi_142907817
Graancirkels 2.0

Een of andere grapjas die creatief is geweest.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')