Ja vrouwelijke danseressen die dan opeens voor je komen dansen voor een fooi. voel je iedereen kijken en jij weet niet hoe gauw je geld moet geven zodat ze weg gaat hahahaquote:
Check hoe de bruidegom erbij staatquote:
Je bedoelt gewoon shiga tochquote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:02 schreef klawie het volgende:
[..]
Ja vrouwelijke danseressen die dan opeens voor je komen dansen voor een fooi. voel je iedereen kijken en jij weet niet hoe gauw je geld moet geven zodat ze weg gaat hahaha
Hebben ze dat bij jullie niet?
Swessa actie deze.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:06 schreef TheMagnificent het volgende:
[ afbeelding ]
De bruiloftstaart wordt ook naar binnen gedragen.
El hameria doen ze bij ons ook altijd heb een oaar keer moeten tillen hyjak zwaarquote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:06 schreef TheMagnificent het volgende:
[ afbeelding ]
De bruiloftstaart wordt ook naar binnen gedragen.
Dat was echt wel te begrijpen. Beter je best doen crip. Anders zit die theme-song er ook niet.quote:
YIP TIESIER?!???!?? Is dit Turks?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:19 schreef klawie het volgende:
[..]
Eey je zet mij echt voor schut hahaha
Allah yip tiesier
Wat zeg je tegen iemand als hij gaat trouwen???quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:19 schreef Crip het volgende:
Even serieus, I'm not sure welke taal hij probeert te spreken. Als dat darizja is ben ik teleurgesteld.
Allahi kemel beekoum elghayr.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:20 schreef klawie het volgende:
[..]
Wat zeg je tegen iemand als hij gaat trouwen???
Nee maar ik kan niet typen in het marokkaans mrt al die klanken als ik het zeg verstaat ze me wel 100%quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:20 schreef TheMagnificent het volgende:
Verschillen dialecten binnen Marokko ook zo erg van mekaar dan dat jullie elkaar niet kunnen verstaan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |