Waarschijnlijk mensen die zichzelf in sjiitische moskeeën opgeblazen hebben. Die zijn ook 'slachtoffer' geworden. Spontanious combustion.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:40 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Familie verloren aan sjiieten? Care to explain?
Ik heb het alleen over jou aap, niet over soennieten.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:59 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Dat had ik allang door. Omdat jullie taqiyah gebruiken weten veel andere sunnitische broeders het nog niet. Maar hezbollah heeft jullie masker wel laten vallen, hebben ze toch nog iets goeds gedaan.
er zijn goeie mensen er zijn slechte mensenquote:
/taqiyah onquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:00 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik heb het alleen over jou aap, niet over soennieten.
Dit is een smerige ibadiet.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:03 schreef Aloulou het volgende:
Dit is de Sultan van Oman, Sultan Kabous:
[ afbeelding ]
Nee hoor, geen reden toe. Er zijn geen groepen mensen waar ik collectief een hekel aan heb of haat.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:59 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ok, ik ben nu een sunni geworden.
Hij schijnt goed voor zijn volk te zijn..quote:
Gossie we hebben dus met een poldermoslim te maken. Proficiat.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:05 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee hoor, geen reden toe. Er zijn geen groepen mensen waar ik collectief een hekel aan heb of haat.
Wie?quote:Het soefisme of tasawwuf (Arabisch: تصوّف - taṣawwoef, Perzisch: صوفیگری, soefigari, Russisch: Суфизм, Soefism, Turks: tasavvuf, Urdu: تصوف) is een mystieke traditie die haar oorsprong heeft in de vroege islam.
Kan best, ik maakte een grapquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:05 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Hij schijnt goed voor zijn volk te zijn..
Eerst rafidhi toch?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:05 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Gossie we hebben dus met een poldermoslim te maken. Proficiat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |