ik zei net: onder de laatste spoiler zit het sc plaatje.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:27 schreef Braindead2000 het volgende:
Godver, nou moet ik die troep van Isax zeker opruimen.
quote:
Jouw anus kan me echt aan mijn reet roestenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:36 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik krijg het gevoel dat mijn anus hier ondergewaardeerd wordt.
YT's Luister lekker zelfquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:38 schreef Jian het volgende:
Prachtige uitvoering van Laya![]()
Let op de bassist als Eric voor het eerst opent met de riff![]()
Ik vind jouwes wel interessant.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jouw anus kan me echt aan mijn reet roesten
Ja, awesome! Echt genoten. Beetje slechte start met een wolkbreuk (schijnt de rest van NL ook last van hebben gehad, niets van meegekregen) maar toen ging de zon schijnen en was dat gelijk vergeten. 60 kinderen, feest! Heb wel heel erg slecht geslapen maar dat wist ik van te voren.quote:
60 kinderenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, awesome! Echt genoten. Beetje slechte start met een wolkbreuk (schijnt de rest van NL ook last van hebben gehad, niets van meegekregen) maar toen ging de zon schijnen en was dat gelijk vergeten. 60 kinderen, feest! Heb wel heel erg slecht geslapen maar dat wist ik van te voren.
Doe ik toch ? Ik dring mijn muziek niet opquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Hou je bek of flikker lekker op, cultuurbarbaar
Je fixatie begint bizarre vormen aan te nemen...quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:39 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik vind jouwes wel interessant.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Nee, omdat je sowieso geen muzieksmaak hebt, .... maar ik krijg wel om de haverklap die recepten van je om m'n oren, alsof ik daarop zit te wachtenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Doe ik toch ? Ik dring mijn muziek niet op
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je fixatie begint bizarre vormen aan te nemen...
Stt straks krijgt hij nog sterallures..quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je fixatie begint bizarre vormen aan te nemen...
Die doen niet zeer aan je oren.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, omdat je sowieso geen muzieksmaak hebt, .... maar ik krijg wel om de haverklap die recepten van je om m'n oren
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:38 schreef Jian het volgende:
Prachtige uitvoering van Layla![]()
Let op de bassist als Eric voor het eerst opent met de riff![]()
Nee joh, hadden verder geen kind aan ze.quote:
Kijkt en luistert iemand weleens naar die tjoeps?quote:
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, maar je krijgt er wel maagkrampen van .....
Soms, hangt van de titel af en ik luister zo'n tien seconden of skip wat om de strekking te horen. bevalt het dan blijft het draaien.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Kijkt en luistert iemand weleens naar die tjoeps?
Ik zelf klik er denk ik zo'n 1 op de 40 aan of zo. Omdat ik het ken en er zin in heb. Of omdat ik nieuwsgierig ben (in het laatste geval gaat-ie ook heel vaak erg snel weer uit)
Crossroads en wat een uitvoering, topquote:
Vlak achter één van de luchtroosters.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:50 schreef Voxs het volgende:
Ik zit hier een oud laptopje te reanimeren. Op zoek naar de fans..geen idee waar die zitten
Bijna nooit. Ik post ze ook nooit. Die van jou zoek ik nog steedsquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zelf klik er denk ik zo'n 1 op de 40 aan of zo. Omdat ik het ken en er zin in heb. Of omdat ik nieuwsgierig ben (in het laatste geval gaat-ie ook heel vaak erg snel weer uit)
Wat je zegt zo nu en dan als ik denk, o, ja, da's gooeed, zoals nu met crossroads of als ik denk, heej, interessant, ken ik niet, effe luisteren.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja heb er echt nog even goed over nagedacht welke je zou kunnen bedoelen, maar ik kon er niet op komen aan de hand van de info.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Bijna nooit. Ik post ze ook nooit. Die van jou zoek ik nog steedsDie maakte indruk
haha dat wist ik nog..ik bedoelde eigenlijk meer..welke schroefjes moeten losquote:
Jammer ik heb echt half fok met sherlock doorgespit en mijn yt verleden.Dagen werkquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja heb er echt nog even goed over nagedacht welke je zou kunnen bedoelen, maar ik kon er niet op komen aan de hand van de info.
Ai! Dat is naar!Koelen met ijs helpt. Vorig jaar door een steek mijn hele kuit een grote zwelling. vreselijk.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:59 schreef liesje1979 het volgende:
Ben wel helemaal lekgeprikt.
Hihaho. Nee. Door dazen of hoe die beesten ook heetten. Reageerde er zo heftig op dat ik een allergiepil kreeg.
Ik ben goed in zoeken. Welke informatie heb je?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Jammer ik heb echt half fok met sherlock doorgespit en mijn yt verleden.Dagen werk
Heb het eerst met azijn geprobeerd, toen met een stuiver erop, volgens iemand hielp dat.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:01 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ai! Dat is naar!Koelen met ijs helpt. Vorig jaar door een steek mijn hele kuit een grote zwelling. vreselijk.
En dan hoor je het nummer over een tijd ineens een keer en dan valt-ie tegen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Jammer ik heb echt half fok met sherlock doorgespit en mijn yt verleden.Dagen werk
Ik ook als het om muziek gaat, maar voor die huilmuis ga ik echt never niet zoekenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:02 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik ben goed in zoeken. Welke informatie heb je?
Lol een stuiver. Die heeft teveel in Klaziens boekje gekeken. Blauwe plekkengevoel..De anti-stof heeft dus erger voorkomen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb het eerst met azijn geprobeerd, toen met een stuiver erop, volgens iemand hielp dat.
Nu alleen nog maar het gevoel alsof het grote blauwe plekken zijn. Maar dan zonder blauw.
Nee, ik zou een gat in de lucht springen. Het is ook geen nummer wat je op de radio hoort.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:05 schreef Gert het volgende:
[..]
En dan hoor je het nummer over een tijd ineens een keer en dan valt-ie tegen.
Nu word ik nieuwsgierig. Wat weet je nog wel?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee, ik zou een gat in de lucht springen. Het is ook geen nummer wat je op de radio hoort.
Ik stond er open voor het te proberen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:06 schreef Voxs het volgende:
[..]
Lol een stuiver. Die heeft teveel in Klaziens boekje gekeken. Blauwe plekkengevoel..De anti-stof heeft dus erger voorkomen.
Ow, die, uiteraardquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Stoer hard gitaar intro en gezongen door een vrouw? Zoiets?
En wie rijdt er op zijn ...... mier, mier, ja, mier door de prarie?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:07 schreef liesje1979 het volgende:
En wie rijdt er op z'n paard door de prairie?
Het is cowboy Billy Boem, door de boeven zeer gevreesd.
Twilight zone.. of gewoon de koelte op een oververhitte ontstekingsreactiequote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik stond er open voor het te proberen.
Maar was wel weird, ik kreeg er zelfs kippenvel van.
Heb je een oude stuiver gebruikt? (uit de tijd van de gulden)quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb het eerst met azijn geprobeerd, toen met een stuiver erop, volgens iemand hielp dat.
Nu alleen nog maar het gevoel alsof het grote blauwe plekken zijn. Maar dan zonder blauw.
Lol nee, die heb ik niet dagelijks bij me, jij'?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:14 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Heb je een oude stuiver gebruikt? (uit de tijd van de gulden)
Niet dat een oude stuiver zou helpen. Maar als je de eurostuiver gebruikt heeft dat geen nut want die is van ander materiaal gemaakt neem ik aan.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol nee, die heb ik niet dagelijks bij me, jij'?
Hield wel even de verspreiding van het gif tegen, tot ik hem eraf haalde.
Ja daar zijn wat stembanden door gesneuveld. En trommelvliezen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:12 schreef Jian het volgende:
[..]
En wie rijdt er op zijn ...... mier, mier, ja, mier door de prarie?
Geen stem? Uit welke periode ongeveer?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:17 schreef Soury het volgende:
De clip was een animatie, wat ik nog weet een vrouw die door steegjes/staatjes liep
Als een soort geest
. De muziek begon met een monotone drum en later wat gillende gitaren erbij (snerpende)
Zangeres?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:17 schreef Soury het volgende:
De clip was een animatie, wat ik nog weet een vrouw die door steegjes/staatjes liep
Als een soort geest
. De muziek begon met een monotone drum en later wat gillende gitaren erbij (snerpende)
Ik weet het niet meer volgens mij nietquote:
Ja dat welquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Zangeres?
Beetje neo-psychedelisch was het toch?
Ja, natuurlijk, dat is niet zo moeilijk, wel eens gedaan ook, leuk voor die kids, de gekste dingen verzinnen om op door de prairie te rijdenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja daar zijn wat stembanden door gesneuveld. En trommelvliezen.
Kan jij dat spelen?
Dit vind ik wel een toffe band, zou 'm geplaatst kunnen hebben destijds, én er loopt een wijf door straten en stegen (maar geen geest).quote:
Niet verkeerd btw. Maar nee, de clip was haast Van Gogh achtig.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit vind ik wel een toffe band, zou 'm geplaatst kunnen hebben destijds, én er loopt een wijf door straten en stegen (maar geen geest).
Maar zal 'm wel niet zijn. Er komt later wel wel wat gitaarwerk maar echt snérpend, nee...
Klopt ik deug niet, wees blij dat ik die nazaten niet heb.quote:
Jij valt ook in die categoriequote:
Dat je een dreinend kind bentquote:
Ik vermoed dat ze bedoelt: in de categorie kinderen.quote:
Niet leuk, ....die muis heeft een grote bek en bijna iedereen schrikt daarvan, maar ik niet, nooit gedaan, tis eigenlijk een watjequote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:48 schreef Baconbus het volgende:
Ik wil een sitcom zien met Jian en Soury.
Ik ben ook een watje.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Niet leuk, ....die muis heeft een grote bek en bijna iedereen schrikt daarvan, maar ik niet, nooit gedaan, tis eigenlijk een watje
Ik vind Soury best lief.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Niet leuk, ....die muis heeft een grote bek en bijna iedereen schrikt daarvan, maar ik niet, nooit gedaan, tis eigenlijk een watje
Ik wacht al heel lang op een goed onderwerp.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:55 schreef Gert het volgende:
Ik vind discussies over of kinderen wel of niet leuk zijn, saai en nutteloos.
Nou is nutteloos nog niet het ergste trouwens.
Ik laat het ook over aan de rest met hun kuttenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:55 schreef Gert het volgende:
is je anus schoon?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:55 schreef Gert het volgende:
Trek het je niet aan hè! Je bent tenminste geen kinderhater.quote:
Ah, daar zat babu net op te wachten: een goed onderwerp.quote:
niet lam lam maar hij kwam wel goed binnen aangezien ik hem ook snel op hadquote:
ik wil niet met dat volk geassocieerd wordenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:58 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik heb een goed idee. Met alle cossers en cs'ers achter Piet Paulusma staan als hij zijn weerpraatje doet.
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:59 schreef isax het volgende:
[..]
ik wil niet met dat volk geassocieerd worden
Fuck, crazy bastardquote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:04 schreef Braindead2000 het volgende:
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
!.html
waarquote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:18 schreef isax het volgende:
waar komen al die EXTREEM dikke mensen vandaan?
ik zie er denk ik wel een per uur
Zit jij direct aan de looproutes van de toeristen?quote:
Ja, maar dat is dan wel weer zo'n gecalculeerd risico, dat vind ik toch wat anders dan vanaf een gebouw even in een zwembad springenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:20 schreef Braindead2000 het volgende:
http://www.bbc.co.uk/news/world-europe-12773427
is dat niet iedere straat zo ongeveer?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Zit jij direct aan de looproutes van de toeristen?
nou ja je hebt druk en drukker.quote:
maar ik heb het over dit formaat he?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:45 schreef Gert het volgende:
[..]
nou ja je hebt druk en drukker.
want ik vind één vetkwab per uur best weinig.
Spoilerquote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:54 schreef isax het volgende:
[..]
maar ik heb het over dit formaat he?
[ afbeelding ]
Oké, de buitencategorie. Die past niet op deze stoel.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:54 schreef isax het volgende:
[..]
maar ik heb het over dit formaat he?
[ afbeelding ]
Als die jeuk in d'r anus heeft moet ze echt iemand roepen om te krabben.quote:
je breekt de leuning af, de ene bil aan de linker kant, de ander aan de rechter.quote:Op woensdag 30 juli 2014 00:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Oké, de buitencategorie. Die past niet op deze stoel.
[ afbeelding ]
Niet alleen bij jeuk aan haar anus denk ik.quote:Op woensdag 30 juli 2014 00:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Als die jeuk in d'r anus heeft moet ze echt iemand roepen om te krabben.
Nice. Ik blijf er naar kijken.quote:Op woensdag 30 juli 2014 00:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Oké, de buitencategorie. Die past niet op deze stoel.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 juli 2014 00:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Als die jeuk in d'r anus heeft moet ze echt iemand roepen om te krabben.
truste schatjequote:Op woensdag 30 juli 2014 00:06 schreef FreshFruit72 het volgende:
Lieve cossers welterusten,tot morgen.
Dank je wel en slaap lekker.quote:Op woensdag 30 juli 2014 00:06 schreef FreshFruit72 het volgende:
quote:Op woensdag 30 juli 2014 00:06 schreef FreshFruit72 het volgende:
Jij ziet tenminste dat het een bijzondere stoel is.quote:
Wat een spannende post.quote:
Andere wat?quote:
Jij bent slimmer dan dat.quote:Op woensdag 30 juli 2014 00:45 schreef Braindead2000 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat betekenen deze smileys precies? Van sommigen heb ik wel een idee maar weet het niet zeker.
Een vrolijk liedjequote:
Het kan dat mensen er verschillende betekenissen aangeven.quote:
Dit zijn de officiële betekenissen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 00:55 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Het kan dat mensen er verschillende betekenissen aangeven.
Bij deze denk ik dat iemand niet zo slim is of een beetje naief.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 01:00 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dit zijn de officiële betekenissen.Grappig!
Serieus?!
Ik ga nu een heel klein beetje dood van binnen!
One love met deze shit!
Als een baws!
Je denkt het is serieus, maar da is helemoal nie!
Hoe triest is dat!?
Esta muy loco!
Weird!
KOE!
Kan er niet naar kijken, zo ernstig!
Dat is wel handig. Het komt niet helemaal over met wat ik dacht.quote:Op woensdag 30 juli 2014 01:00 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Serieus?!
One love met deze shit!
Als een baws!
Hoe triest is dat!?
Esta muy loco!
Weird!
KOE!
Spammerquote:Op woensdag 30 juli 2014 01:07 schreef liesje1979 het volgende:
Laat ik er nog maar een smiley bijdoen voor de vorm. Meestal vijandig. Of neutraal.
ik verzacht het een beetje.
Heul boos, gebruik ik nooit.
Ik moet lachen..
Beetje uitlokkend op een grappige manier.
Shock
Janken
Sip
Emohuil
Vals (gebruik ik nooit)
Lief. Maar kan ook tegenovergestelde.
Kusje
Geil
Stom!
Baas
Player
Vage player?
Remlof
Scherp/smooth
Ik maak een grapje
![]()
Geen idee
Spreekt voor zich.
En nu heb ik geen zin meer.
Ik zie dit nu pas, ik ga maar niet vergelijken. Waar heb je dat gevonden?quote:Op woensdag 30 juli 2014 01:00 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Serieus?!
One love met deze shit!
Als een baws!
Hoe triest is dat!?
Esta muy loco!
Weird!
KOE!
Bacon Productions ©quote:Op woensdag 30 juli 2014 01:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zie dit nu pas, ik ga maar niet vergelijken. Waar heb je dat gevonden?
Weet ik nog niet wat dezequote:Op woensdag 30 juli 2014 01:07 schreef liesje1979 het volgende:
Laat ik er nog maar een smiley bijdoen voor de vorm. Meestal vijandig. Of neutraal.
Ik moet lachen..
Shock
Janken
Sip
Emohuil
Vals (gebruik ik nooit)
Kusje
Geil
Stom!
Baas
Player
Vage player?
Remlof
Scherp/smooth
Ik maak een grapje
![]()
Geen idee
Spreekt voor zich.
Ja je begrijpt het allemaal al natuurlijk. Kippie.quote:Op woensdag 30 juli 2014 01:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Weet ik nog niet wat dezebetekent.
En jeej, ik snap nu zoveel meer.![]()
Deze wist ik gelukkig wel al heel lang.
Een aantal stonden zeker anders in mijn hoofd. Maar vragen heeft vaak geen nut hier.quote:Op woensdag 30 juli 2014 01:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja je begrijpt het allemaal al natuurlijk. Kippie.
Een scheldwoord heeft zojuist zoveel meer waarde gekregen.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 01:07 schreef liesje1979 het volgende:
Ik moet lachen..
Shock
Janken
Sip
Emohuil
Vals (gebruik ik nooit)
Kusje
Geil
Stom!
Baas
Player
Vage player?
Remlof
Scherp/smooth
Ik maak een grapje
![]()
Geen idee
Spreekt voor zich.
Tja. Anus schijnt niet te helpen dit keer.quote:Op woensdag 30 juli 2014 01:33 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik voel me verantwoordelijk. Tenslotte ben ik de naamgever van dit Topic.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 01:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Tja. Anus schijnt niet te helpen dit keer.
Hoe kan het nou dat bij "Profiel: persoonlijke gegevens" staat dat ik een man ben (al vanaf het begin) maar ik heb nog steeds dat pionnetje.quote:
quote:Op woensdag 30 juli 2014 01:39 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Nou hoeft het niet meer. Blijf nog maar even in mijn Topic.
Jouw Topic in mijn SC.quote:Op woensdag 30 juli 2014 01:39 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Nou hoeft het niet meer. Blijf nog maar even in mijn Topic.
John de Mol is mijn bitch.quote:Op woensdag 30 juli 2014 01:44 schreef Baconbus het volgende:
[..]
lol. je weet zelf ook wel dat je die claim niet kan zetten.![]()
![]()
Je hoort wel vaker mensen over de Hunger Games. Die film komt nog geeneens in mijn Top 500.quote:Op woensdag 30 juli 2014 01:50 schreef Jian het volgende:
Divergent gezien, mehhh, sfeertje the Hunger Games, tsja, ik ga niet lopen juichen ofzo
Hop, vanzelfsprekend;quote:
Ik heb 'm ook gezien. Wat een zuigfilm.quote:Op woensdag 30 juli 2014 01:50 schreef Jian het volgende:
Divergent gezien, mehhh, sfeertje the Hunger Games, tsja, ik ga niet lopen juichen ofzo
Ja, nou, gewoon wat ik er van verwacht had, de humor ook die ik verwacht had, "belastingontduiking" etc. Ik zal hem echt niet nog een keer kijken ....quote:Op woensdag 30 juli 2014 02:03 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik heb 'm ook gezien. Wat een zuigfilm.![]()
![]()
![]()
Hoe vond je Exp 3?
Vond je die niet grappig?quote:Op woensdag 30 juli 2014 02:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, nou, gewoon wat ik er van verwacht had, de humor ook die ik verwacht had, "belastingontduiking" etc. Ik zal hem echt niet nog een keer kijken ....
Ik vond sowieso Wesley Snipes één van de hoogtepuntjes.quote:
Kon dat niet beter? ik hoor een bruine Isa oefenenquote:Op woensdag 30 juli 2014 02:17 schreef Jian het volgende:
Wat mij betreft veel te weinig uit haar talent gehaald, maar een geweldige kampvuur-song
Gelukkig heb je meer verstand van ijshockeyquote:Op woensdag 30 juli 2014 02:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Kon dat niet beter? ik hoor een bruine Isa oefenen
Ik heb nog (vrij) goeie oren ook gelukkigquote:Op woensdag 30 juli 2014 02:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Gelukkig heb je meer verstand van ijshockey
quote:Op woensdag 30 juli 2014 02:35 schreef Jian het volgende:
Coldplay, heb ik altijd net niet gevonden ....
Dat is van heel in het begin, toen waren ze op hun best vind ik. Yellow had ook nog wel potentie, daarna werden ze kleurlozer. Net niet dus, maar dat is slechts mijn mening natuurlijk, de band heeft genoeg fans dus ze zullen wel iets goed doen.quote:
Ik heb muziek altijd in tijd periodes van mijn levenquote:Op woensdag 30 juli 2014 02:35 schreef Jian het volgende:
Coldplay, heb ik altijd net niet gevonden ....
Voor iedere bui is er ook een muzieksoort bij mij.quote:Op woensdag 30 juli 2014 02:41 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb muziek altijd in tijd periodes van mijn leven
Dansenquote:Op woensdag 30 juli 2014 02:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Voor iedere bui is er ook een muzieksoort bij mij.
Iets carabianquote:Op woensdag 30 juli 2014 02:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wat voor dans gaan we dit keer doen?
Multitasken!quote:Op woensdag 30 juli 2014 03:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Is toch knap als je dat allemaal lukt.![]()
Slaap lekker.quote:Op woensdag 30 juli 2014 03:15 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik ga mijn dak weer op genoeg voor vandaag
Jij ook slaap lekker.quote:Op woensdag 30 juli 2014 03:16 schreef Miek37 het volgende:
Ik kwam alleen even trusten wensen, slaap lekker voor straks skattekes en doe voor je naar bed gaat vooral de kaarsjes uit!![]()
Trust!
Heb 'm na een half uur uitgezet. Te kinderfilm.quote:Op woensdag 30 juli 2014 01:50 schreef Jian het volgende:
jij.quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:03 schreef liesje1979 het volgende:
Je zou denken dat 8 uur slaap voldoende zou zijn.
Wie heeft er corvee voor het ontbijt?
er is ook niet zo heel veel open van het boek. nu lijkt het gewoon een slecht kopietjequote:Op woensdag 30 juli 2014 10:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb 'm na een half uur uitgezet. Te kinderfilm.
ik snap je post niet helemaal, maar ik denk dat je bedoelt dat het boek beter is dan de film?quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:08 schreef isax het volgende:
[..]
er is ook niet zo heel veel open van het boek. nu lijkt het gewoon een slecht kopietje
over. stond een typoquote:Op woensdag 30 juli 2014 11:54 schreef Gert het volgende:
[..]
ik snap je post niet helemaal, maar ik denk dat je bedoelt dat het boek beter is dan de film?
het gegeven vond ik wel intrigerend maar zodra de film begon had ik al snel in de gaten dat de het voor 12 tot 16-jarigen is gemaakt.
The Hunger Games is dan toch veel meer A.L. Alleen al door het prima acteerwerk.
Wel bizar dat in de komende Hunger Games Philip Seymour Hoffman nog gewoon te zien is trouwens. Zijn shots (huhuh) waren allemaal al opgenomen.
Jinxen?quote:
Ah bedankt. Maar waarom jinx ik als ik naar ChocoFan vraag?quote:
Ik weet het.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:40 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Ah bedankt. Maar waarom jinx ik als ik naar ChocoFan vraag?
Omdat jij meestal wel iets interessant te vertellen hebt.quote:
Vertel het me dan maar.quote:
quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:41 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Omdat jij meestal wel iets interessant te vertellen hebt.
Ik leg niet meer uit. En ik weet nog steeds niet of je op een Scania, Daf, Mercedes, Renault of wat dan ook rijd?quote:
quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:41 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Omdat jij meestal wel iets interessant te vertellen hebt.
Met zo een scaniaquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik leg niet meer uit. En ik weet nog steeds niet of je op een Scania, Daf, Mercedes, Renault of wat dan ook rijd?
620 pkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |