Waarom zou je dat doen?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:03 schreef Belsezar het volgende:
Ik zal een topic openen en alle mannen vragen hun UI te veranderen en zich dan bij jou laten melden.
Je gaat het druk krijgen
* Belsezar doet satijnen overhemd goed.quote:
Dat geultje tussen je borsten bij je decolleté vraagt er ook wel om hoor.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:05 schreef Evie het volgende:
I know... ligt het echt alleen aan die zaadvragende ogen?
Ik kan geen jewels meer spelen op mijn mobiel dus ik moet watquote:
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat geultje tussen je borsten bij je decolleté vraagt er ook wel om hoor.
Jah, dan is het leven zinloos gewordenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:08 schreef Belsezar het volgende:
Ik kan geen jewels meer spelen op mijn mobiel dus ik moet wat
Je gaat er spontaan slecht van typen.quote:
Nou nee, maar dan is jou plagen wel een ander leuk tijdverdrijfquote:
Mij plaag je niet zo snel, en dat weet jequote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nou nee, maar dan is jou plagen wel een ander leuk tijdverdrijf
I know... ik zit een ex stalker te counterposten op weer een zielig topic van m.. Dat vraagt even mijn aandachtquote:
Zonde van de (negatieve) energie. Richt je aandacht liever op mij, daar wordt je tenminste wel vrolijk van.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:13 schreef Evie het volgende:
I know... ik zit een ex stalker te counterposten op weer een zielig topic van m.. Dat vraagt even mijn aandacht
Dus dat topic aanmaken is ok?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mij plaag je niet zo snel, en dat weet je
In de zeik nemen beter?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:10 schreef Cue_ het volgende:
Daarbij.. het woord "plagen" doet me denken aan m'n opa![]()
Van mij mag je, maar ik snap het doel nog niet echtquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:14 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dus dat topic aanmaken is ok?
[..]
In de zeik nemen beter?
Vermakelijk topic, thanks!quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:13 schreef Evie het volgende:
[..]
I know... ik zit een ex stalker te counterposten op weer een zielig topic van m.. Dat vraagt even mijn aandacht
Hoe sla je zo'n loser aan de haak, denk ik dan.quote:
I willquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zonde van de (negatieve) energie. Richt je aandacht liever op mij, daar wordt je tenminste wel vrolijk van.
Geen dankquote:
Air gaf mij de conclusie dat een verandering van UI een blowjob van jou krijgt.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Van mij mag je, maar ik snap het doel nog niet echtveeeeel beter
Door op fok rond te hangen?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe sla je zo'n loser aan de haak, denk ik dan.
Altijd leuk, gestoorde mensen bekijken. Doet me denken aan in een dierentuin rond te lopen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:21 schreef Evie het volgende:
[..]
I will
[..]
Geen dankGeschift jong is dat
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:21 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Air gaf mij de conclusie dat een verandering van UI een blowjob van jou krijgt.
Dus ik ga je agenda volmaken met een topic.
Zeg!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |