Waarom zou je dat doen?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:03 schreef Belsezar het volgende:
Ik zal een topic openen en alle mannen vragen hun UI te veranderen en zich dan bij jou laten melden.
Je gaat het druk krijgen
* Belsezar doet satijnen overhemd goed.quote:
Dat geultje tussen je borsten bij je decolleté vraagt er ook wel om hoor.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:05 schreef Evie het volgende:
I know... ligt het echt alleen aan die zaadvragende ogen?
Ik kan geen jewels meer spelen op mijn mobiel dus ik moet watquote:
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat geultje tussen je borsten bij je decolleté vraagt er ook wel om hoor.
Jah, dan is het leven zinloos gewordenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:08 schreef Belsezar het volgende:
Ik kan geen jewels meer spelen op mijn mobiel dus ik moet wat
Je gaat er spontaan slecht van typen.quote:
Nou nee, maar dan is jou plagen wel een ander leuk tijdverdrijfquote:
Mij plaag je niet zo snel, en dat weet jequote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nou nee, maar dan is jou plagen wel een ander leuk tijdverdrijf
I know... ik zit een ex stalker te counterposten op weer een zielig topic van m.. Dat vraagt even mijn aandachtquote:
Zonde van de (negatieve) energie. Richt je aandacht liever op mij, daar wordt je tenminste wel vrolijk van.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:13 schreef Evie het volgende:
I know... ik zit een ex stalker te counterposten op weer een zielig topic van m.. Dat vraagt even mijn aandacht
Dus dat topic aanmaken is ok?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mij plaag je niet zo snel, en dat weet je
In de zeik nemen beter?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:10 schreef Cue_ het volgende:
Daarbij.. het woord "plagen" doet me denken aan m'n opa![]()
Van mij mag je, maar ik snap het doel nog niet echtquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:14 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dus dat topic aanmaken is ok?
[..]
In de zeik nemen beter?
Vermakelijk topic, thanks!quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:13 schreef Evie het volgende:
[..]
I know... ik zit een ex stalker te counterposten op weer een zielig topic van m.. Dat vraagt even mijn aandacht
Hoe sla je zo'n loser aan de haak, denk ik dan.quote:
I willquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zonde van de (negatieve) energie. Richt je aandacht liever op mij, daar wordt je tenminste wel vrolijk van.
Geen dankquote:
Air gaf mij de conclusie dat een verandering van UI een blowjob van jou krijgt.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Van mij mag je, maar ik snap het doel nog niet echtveeeeel beter
Door op fok rond te hangen?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe sla je zo'n loser aan de haak, denk ik dan.
Altijd leuk, gestoorde mensen bekijken. Doet me denken aan in een dierentuin rond te lopen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:21 schreef Evie het volgende:
[..]
I will
[..]
Geen dankGeschift jong is dat
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:21 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Air gaf mij de conclusie dat een verandering van UI een blowjob van jou krijgt.
Dus ik ga je agenda volmaken met een topic.
Zeg!quote:
Hoe? Door met je af te spreken en dat je dan géén blowjob gaat geven?quote:
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:24 schreef AirwiN het volgende:
Hoe? Door met je af te spreken en dat je dan géén blowjob gaat geven?
quote:
Zolang het tegendeel niet bewezen is staat de theorie van Air.quote:
lees t einde van t vorige topic maar doorquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:28 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zolang het tegendeel niet bewezen is staat de theorie van Air.
Jou meeten met een blowjob is leuker dan alleen jou meeten.quote:
Dan moet jij wel heeeeeel erg leuk zijn, gezien het kwaliteitsniveau dat ik gewend ben.quote:
Net alsof ik dat niet snapquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:28 schreef Belsezar het volgende:
\Jou meeten met een blowjob is leuker dan alleen jou meeten.
Snap het dan, zucht...
Als je daar ondertussen nog niet van overtuigd bent.. dan laat maar zittenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:29 schreef AirwiN het volgende:
Dan moet jij wel heeeeeel erg leuk zijn, gezien het kwaliteitsniveau dat ik gewend ben.
Okay.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:30 schreef Cue_ het volgende:
Als je daar ondertussen nog niet van overtuigd bent.. dan laat maar zitten
Ik heb vertrouwen in het goede van de mens.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Net alsof ik dat niet snap
Tenminste.. afhankelijk of ik een beetje lekkere blowjob kan geven, anders is het eerder een afknapper
Zoveel goede meegemaakt dan?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb vertrouwen in het goede van de mens.
... en anders het lerend en anticiperend vermogen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:32 schreef Belsezar het volgende:
Ik heb vertrouwen in het goede van de mens.
Da's uit jouw mond al goed om te horen.quote:
Meer goede dan slechte.quote:
Het mooiste van de mens, je kan ze vormenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
... en anders het lerend en anticiperend vermogen.
De slechte kunnen echter dermate pijnlijk zijn dat je ze nooit meer vergeet.quote:
Nog nooit meegemaakt.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De slechte kunnen echter dermate pijnlijk zijn dat je ze nooit meer vergeet.
Echt?!quote:
Ik heb weleens een slechte blowjob gehad maar een pijnlijke, nee nooit.quote:
Dat is mij ook weleens overkomen maar dat is zo op te lossen door te zeggen dat het wel wat minder mag.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:43 schreef Tally het volgende:
Ik heb een keer te hard gezogen. Nou ja dat vond hij
Oh ik dacht dat het over slechte mensen gingquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb weleens een slechte blowjob gehad maar een pijnlijke, nee nooit.
Ik heb een keer iemand flauw laten vallenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:43 schreef Tally het volgende:
Dat deed hij ookquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat is mij ook weleens overkomen maar dat is zo op te lossen door te zeggen dat het wel wat minder mag.
Ik praat meer in termen van verkeerd tandengebruik, overschrijden van grenzen qua beweegbaarheid in erecte staat etc.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:43 schreef Tally het volgende:
Rhutje tochquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het over slechte mensen gingNiet ver genoeg terug gelezen
En jij dacht: Niks ervan! Hier met dat spul?quote:
Nog nooit meegemaakt, gelukkig.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik praat meer in termen van verkeerd tandengebruik, overschrijden van grenzen qua beweegbaarheid in erecte staat etc.
Ik heb op die keer na (geloof ik ook mn eerste keer met een hele gevoelige piemel) nooit iets slechts gehoord over mijn zuigkunsten.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik praat meer in termen van verkeerd tandengebruik, overschrijden van grenzen qua beweegbaarheid in erecte staat etc.
Nee hoor rustiger aan gedaan.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En jij dacht: Niks ervan! Hier met dat spul?
Good girlquote:
Ja meerdere mannen?quote:
Vuige vuige!quote:
Ik zie hetquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:51 schreef Cue_ het volgende:
"durfde" .. zou dan inclusief N moeten zijn .. vandaar de verwarring
En dan zeggen de dames dat mannen slecht praten over vrouwen die meerdere mannen hebben gehadquote:
Nooit tegelijk!quote:
* Belsezar drukt vaak op f5quote:
Als ik niet zo verdomd lui zou zijn zou mij dat wel wat lijkenquote:
Dat lijkt me zo geil!quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Als ik niet zo verdomd lui zou zijn zou mij dat wel wat lijken
niet heel vermoeiend?quote:
Een verdomd luie rhu?quote:
Seks mag vermoeiend zijn.quote:
Nee bahquote:
Op T's bucketlist dus!quote:
Natuurlijk wel! Je slaapt zo lekker daarnaquote:
Die stond daar allaaaaaaang!quote:
Je hebt al een lijstje met kandidaten? Of moet je ze eerst nog keuren?quote:
Ik had er bijna eentje geregeld. Ik was heuuuuul dichtbij!quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:01 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je hebt al een lijstje met kandidaten? Of moet je ze eerst nog keuren?
Dat kan jij, weet ik zekerquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik had er bijna eentje geregeld. Ik was heuuuuul dichtbij!
Dat zal er voorlopig niet van komenquote:
Dan heb je iig genoeg tijd om de juiste te vinden!quote:
Eerst maar eens een seksleven kwekenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dan heb je iig genoeg tijd om de juiste te vinden!
Jij geen sexleven meer?quote:
Dat ligt niet aan T.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Jij geen sexleven meer?
De sexy T geen sexleven meer?
![]()
![]()
Dat dacht ik al! Daar kan het niet aan liggen.quote:
En voorheen had ik daar geen boodschap aan maar door de kinders gaat het wat moeilijkerquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat dacht ik al! Daar kan het niet aan liggen.
T.
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:15 schreef Tally het volgende:
[..]
En voorheen had ik daar geen boodschap aan maar door de kinders gaat het wat moeilijker
Nog een reden om nooit kinderen te nemen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:15 schreef Tally het volgende:
[..]
En voorheen had ik daar geen boodschap aan maar door de kinders gaat het wat moeilijker
Want jou lijkt het ook zo geil om met meerdere mannen sex te hebben?quote:
Jou niet dan?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Want jou lijkt het ook zo geil om met meerdere mannen sex te hebben?
Nee, dat genot laat ik geheel over aan Ang3l en nu jij dan ook.quote:
Alle kantoorslaven aantreden!quote:
Hoi!quote:
Hoi!quote:
Blijft het spannendquote:Op woensdag 30 juli 2014 08:54 schreef stbabylon het volgende:
Het originele (boek)verhaal is haast niet meer te koppelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |