Zou aike al van der drol verlost zijn, mens heeft 9 maanden niet gekaktquote:
Als ze al is geweest zal haar ANUS zeker wel opgerekt zijn geweest.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:34 schreef Pavement het volgende:
[..]
Zou aike al van der drol verlost zijn, mens heeft 9 maanden niet gekakt
ik vind die isa soms mooi en soms niet, ik zou der geen relatie mee kunne hebben. Marije heb ik nog nooit gezienquote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:34 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
* Braindead2000 vermoedt dat Pavement al wat enthousiaster wordt.
Zeker na een nacht met Jimmy.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Als ze al is geweest zal haar ANUS zeker wel opgerekt zijn geweest.
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Als ze al is geweest zal haar ANUS zeker wel opgerekt zijn geweest.
Ho ho, en Vanessa, Collinda, LauraB, en Nicoline dan?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:36 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik vind die isa soms mooi en soms niet, ik zou der geen relatie mee kunne hebben. Marije heb ik nog nooit gezien![]()
ik vond Lot in het begin een mooie meid maar ze vreet te veel (curves best maar dit neigt naar obesitas) Laura heeft een goed lichaam alleen een kut accent en helaas valt ze niet op mannen.
Aike dan douw ik m nog liever in een pruim en Billy mja nou nee
Vanessaquote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ho ho, en Vanessa, Collinda, LauraB, en Nicoline dan?![]()
Die Marije heeft ook wel een aardig figuur. En een meisjesstem, dat vind ik wel aantrekkelijk.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:36 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik vind die isa soms mooi en soms niet, ik zou der geen relatie mee kunne hebben. Marije heb ik nog nooit gezien![]()
ik vond Lot in het begin een mooie meid maar ze vreet te veel (curves best maar dit neigt naar obesitas) Laura heeft een goed lichaam alleen een kut accent en helaas valt ze niet op mannen.
Aike dan douw ik m nog liever in een pruim en Billy mja nou nee
o jaquote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ho ho, en Vanessa, Collinda, LauraB, en Nicoline dan?![]()
Ik kan die lach van Nicoline niet uitstaan en ze heeft geen sexappeal.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:40 schreef Pavement het volgende:
[..]
o ja
uhm Vanessa nou daar zou ik nog wel een nacht plezier mee kunnen hebben denk ik, volgens mij kan zij der wel wat van 1x dan maar
Collinda ken ik niet
LauraB ook niet
Nicoline mmmmm volgens mij is die meer van alleen heen en weer en voor de rest zo zout als een plank. Maar ze heeft een mooi lichaam
Die stem is echt ergquote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:42 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik kan die lach van Nicoline niet uitstaan en ze heeft geen sexappeal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |