Yep. Als ik zoveel zou eten word ik kotsmisselijk. Mijn maag geeft aan wanneer het genoeg is.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:58 schreef isax het volgende:
[..]
heb je gezien hoeveel lot zit te vreten?
oei dat is wel een serieus dreigement ja.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:02 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Als je zo doorgaat, ga je over de knie.
Ja verder durf ik niet te gaan. Nogal bang aangelegd, maar dat had je vast al door.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:03 schreef isax het volgende:
[..]
oei dat is wel een serieus dreigement ja.
meer sambal eten.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:06 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja verder durf ik niet te gaan. Nogal bang aangelegd, maar dat had je vast al door.
Heb je nog meer van die originele grappen? Of is er misschien een dvd van te koop?quote:
welke hoor je het meeste?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:09 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Heb je nog meer van die originele grappen? Of is er misschien een dvd van te koop?
douche lijkt me een goed begin aangezien dat als je eenmaal ligt je morgen pas weer op staat.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja.
Nu eerst naar de winkel, eerst douchen, of eerst slapen. Geen idee.
Back @ wifi.quote:
Yep. Maar moet ik eerst nog naar de winkel want als ik na een paar uur wakker ben heb ik waarschijnlijk nog minder zin in bewegen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Back @ wifi.![]()
Hoe het was en zo. Of moet je eerst slapen en kom je daarna met een glas wijn even debriefen?
goed zoquote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:14 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Geen idee, slechte grappen gaan dwars door me heen.
Pfff ja! Zelfs daarvoor ongevoelige mensen zouden na een paar dagen kamp met kinderen tamelijk strak staan.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep. Maar moet ik eerst nog naar de winkel want als ik na een paar uur wakker ben heb ik waarschijnlijk nog minder zin in bewegen.
Compleet overprikkeld.
We hebben met elkaar (liefdevol) iemand uitgelachen die voor het eerst mee was en niet morgen heeft vrij genomen. Dat zegt wel genoeg denk ik zo. Klinkt als een plan.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Pfff ja! Zelfs daarvoor ongevoelige mensen zouden na een paar dagen kamp met kinderen tamelijk strak staan.
Nou, snel naar de winkel, weer terug, deur op slot, douchen, even lekker maffen, en straks met gemaksvoedsel en een wijntje aanschuiven. Goed plan toch, in goede volgorde?
Valse wijven.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
We hebben met elkaar (liefdevol) iemand uitgelachen die voor het eerst mee was en niet morgen heeft vrij genomen. Dat zegt wel genoeg denk ik zo. Klinkt als een plan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |