SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciale Bewoners: T-REX, Utokat & Knijntje (die het haasje is)![]()
![]()
Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
UTO / Utopia Agenda
DI 5-8 Nominatie
WO 6-8 Entree 2 nieuwe bewoners
ZO 10-8 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 11-8 Exit 1 genomineerdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 29-07-2014 17:45:40 ]![]()
pa ligt in bed maar toch gaan we aandringen om het hart te laten nakijken. ik maak me echt zorgen
Werewolf![]()
Niet luisteren naar je pa, gewoon actie ondernemen. Met dit weer geen risico nemen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:31 schreef sararaats het volgende:
pa ligt in bed maar toch gaan we aandringen om het hart te laten nakijken. ik maak me echt zorgen![]()
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:33 schreef Braindead2000 het volgende:
Ivan kneep in de billen van Vanessa.![]()
![]()
schoonzus is verpleegkundige en die vond dat het moest.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Niet luisteren naar je pa, gewoon actie ondernemen. Met dit weer geen risico nemen.Werewolf![]()
ze vond het wel lekker he? zag het ook gebeurenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:33 schreef Braindead2000 het volgende:
Ivan kneep in de billen van Vanessa.![]()
ja, die staat op springenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:35 schreef isax het volgende:
[..]
ze vond het wel lekker he? zag het ook gebeuren![]()
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:35 schreef isax het volgende:
[..]
ze vond het wel lekker he? zag het ook gebeurenIsa heeft een goede beurt nodig.quote:![]()
![]()
Dus zet de rest uit je hoofd.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:37 schreef sararaats het volgende:
maar eigenlijk vind ik het hier wel gezellig![]()
Voor oftopic gezwets ga je maar naar de SC.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:34 schreef sararaats het volgende:
[..]
schoonzus is verpleegkundige en die vond dat het moest.![]()
een goeie backstabbing voor wat ze gedaan heeft met Ivanquote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
[..]
Isa heeft een goede beurt nodig.Werewolf![]()
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:30 schreef isax het volgende:
[ afbeelding ]
Welkom in het Commentaar op Streams topic. Hier kan je los gaan op de streams. Of op de bewoners.
De beelden zijn te zien op: http://www.utopiatv.nl/live
Voor random geklets verwijzen we je naar de slowchat en als je veel caps wil gaan posten mag dat in het CAPS topic. Caps en gifjes met zichtbare blote tieten en geslachtsdelen kunnen alleen hier: UTO / SCANMAN!!! TIETUH!!! #1
Bewonerslijst
[ afbeelding ]
Exits in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Speciale Bewoners: T-REX, Utokat & Knijntje (die het haasje is)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
UTO / Utopia Agenda
DI 5-8 Nominatie
WO 6-8 Entree 2 nieuwe bewoners
ZO 10-8 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 11-8 Exit 1 genomineerdeNet de echte COS.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Snel terug komen. Ivan vertelt net tegen Joey dat hij geil is en Vanessa gaat pakken op de rookplaats.quote:
Forum Opties Forumhop: Hop naar: