Nou, Dog Man Star staat bekend als hun Magnum Opus. Daarnaast kan je hun meest recente album checken die ook heel aardig is.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:53 schreef n8n het volgende:
[..]
"[Britpop] Suede + Brett Anderson - Discography 1991-2013"
Dit wat?
Goede band manquote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:54 schreef n8n het volgende:
[..]
Meh denk het niet ik heb de schurft aan die band
Kreeg dezelfde nare rillingen als bij Coldplayquote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Goede band manIk heb ze ook verafschuwd, maar na een tijdje ga je ze vanzelf waarderen
Welk album heb je geluisterd danquote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:57 schreef n8n het volgende:
[..]
Kreeg dezelfde nare rillingen als bij Coldplay
Oh, ze zijn toch veel minder erg. Enige overeenkomst is dat van die lieve meisjes ook van The National houden.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:57 schreef n8n het volgende:
[..]
Kreeg dezelfde nare rillingen als bij Coldplay
Met een witte achtergrond en kleurtjes (dingetjes) op de cover, weet niet precies wat. Zal ff kijken zoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
High Viole dus. Probeer anders even Aligator of Sad songs for dirty lovers.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:59 schreef n8n het volgende:
[..]
Met een witte achtergrond en kleurtjes (dingetjes) op de cover, weet niet precies wat. Zal ff kijken zo
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:59 schreef n8n het volgende:
Als je van melancholisch houdt moet je dit album luisteren
DiepDie ken ik al, klasse album.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:59 schreef n8n het volgende:
Als je van melancholisch houdt moet je dit album luisteren
DiepTeksten luister ik nauwelijks en The Antlers duurt nog wel even voordat ik dat waardeer denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ken je Swans?
Heb het ook niet echt een kans gegeven, vond het geforceerd/eendimensionaalquote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:00 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
High Viole dus. Probeer anders even Aligator of Sad songs for dirty lovers.
Edit: Een track als England trouwens niet kunnen waarderen
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:01 schreef n8n het volgende:
[..]
Heb het ook niet echt een kans gegeven, vond het geforceerd/eendimensionaalgeef het nog een kans OKE
Nee, gelukkig niet obscuur genoeg voor torrentsquote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Teksten luister ik nauwelijks en The Antlers duurt nog wel even voordat ik dat waardeer denk ik
Ken je Swans?
Ik ben er de laatste tijd aardig weg vanquote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:03 schreef n8n het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet obscuur genoeg voor torrents
Ik ben juist meer richting electronica en schrale hip hop/electronic gegaan maar alles stond een beetje stil het afgelopen jaar qua muziek ontdekkenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik ben er de laatste tijd aardig weg van
Ik houd persoonlijk wel van een beetje electronisch. Even denk aan welke bands ik dan denk. Euhm dingen als Crystal Castles, New Order en Fuyija & Miyagi. Heb nog een aanradertje: Discoveryquote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:06 schreef n8n het volgende:
[..]
Ik ben juist meer richting electronica en schrale hip hop gegaan maar alles stond een beetje stil het afgelopen jaar qua muziek ontdekken
Zeker ook alleen omdat het veel op 3fm wasquote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:06 schreef n8n het volgende:
Laatste ontdekking was Darkside dat is al een eeuw geleden
Wat ik nu luister is echt trash maar kan niet stoppenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik houd persoonlijk wel van een beetje electronisch. Even denk aan welke bands ik dan denk. Euhm dingen als Crystal Castles, New Order en Fuyija & Miyagi. Heb nog een aanradertje: Discovery
Ik luister geen radio meer sinds ik geen zomerbaantjes meer hebquote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zeker ook alleen omdat het veel op 3fm was
Zeker geen trash.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:12 schreef n8n het volgende:
[..]
Wat ik nu luister is echt trash maar kan niet stoppen
Ook ff de gratis game Keyboard Drumset Fucking Werewolf downloaden, is in feite de videoclip van het nummer
Wat de alarmplaat of iets dergelijks. Hoe dat ook heet. Nu is ineens half Nederland fan van Darkside, met Giel vooropquote:
Met electronisch wil ik meer punch, anders luister ik wel vampire weekendquote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik houd persoonlijk wel van een beetje electronisch. Even denk aan welke bands ik dan denk. Euhm dingen als Crystal Castles, New Order en Fuyija & Miyagi. Heb nog een aanradertje: Discovery
Giel is zo'n vent van 50 die op festivals met een biertje naast een groepje jongelui gaat staat en de zonsopgang tijdens een festival uit de prehistorie vergelijkt met die van nu.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat de alarmplaat of iets dergelijks. Hoe dat ook heet. Nu is ineens half Nederland fan van Darkside, met Giel voorop
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |