Jij zei een wet te kennen waarin bepaald is dat je geen recht hebt op meer (en na enig doorvragen draai je de zaak om en vraagt mij het tegendeel op te zoeken in de wetboekenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:32 schreef hottentot het volgende:
[..]
Gast, ga buiten spelen.
Je hebt vijf minuten lopen zoeken, kunt niets vinden wat jou gelijk geeft en nu mag ik een wet opzoeken die iets niet verbied
Dat multiplex geen verschil kent tussen fabrieksgarantie en wettelijke garantie kan ik nog inkomen. Maar dat jij het kennelijk ook niet weet ...quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:34 schreef hottentot het volgende:
[..]
Je zou een rijk man zijn als elke keer dat ik denk dat je zit te trollen je een Euro kreeg.
Wat is de lol hiervan vraag ik mij vaak af bij jouw postings?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:39 schreef r_one het volgende:
[..]
Jij zei een wet te kennen waarin bepaald is dat je geen recht hebt op meer (en na enig doorvragen draai je de zaak om en vraagt mij het tegendeel op te zoeken in de wetboeken)
Ja nee oke, sterke repliek hoor
Trek een ander die discussie in.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:41 schreef r_one het volgende:
[..]
Dat multiplex geen verschil kent tussen fabrieksgarantie en wettelijke garantie kan ik nog inkomen. Maar dat jij het kennelijk ook niet weet ...
Maar misschien kun jij uitkomst bieden, hottentot: zeg es, wat is 'gewone garantie'?
Hoho, dát zei je niet.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:42 schreef hottentot het volgende:
vandaar dat ik stel dat ik geen wettelijke basis ken voor deze schadevergoeding.
Fixed.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:42 schreef hottentot het volgende:
vandaar dat ik zei dat ik een wettelijke basis ken voor geen schadevergoeding.
Bemoei je er dan ook niet mee johquote:
Klap op je smoel kun je krijgen met andermans woorden verdraaien.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:44 schreef r_one het volgende:
[..]
Hoho, dát zei je niet.
[..]
Fixed.
Get your facts straight.
Aangezien het goed is gedocumenteerd en je sinds de schok behoorlijk bent getraumatiseerd kan dat leuk aflopen, mits je de boel in de VS kan laten afhandelen...quote:
Wel goffedomme, jíj weet het verschil niet tussen 'wettelijk bepaald dat je niets krijgt' en 'niet wettelijk bepaald dat je iets krijgt' en gaat míj daarvoor m'n bek verbouwen ...quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:00 schreef hottentot het volgende:
[..]
Klap op je smoel kun je krijgen met andermans woorden verdraaien.
Ja wat mij betreft ookquote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:10 schreef Five_Horizons het volgende:
Ja, hoi. Wat mij betreft kan deze discussie wel stoppen....
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:00 schreef hottentot het volgende:
[..]
Negeer die gast toch. Bedoelingen waren vrij snel duidelijk, moet je je energie niet aan verspillen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:00 schreef hottentot het volgende:
[..]
Weet ik. Maar het ging me puur om het principe eigenlijkquote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:15 schreef trancethrust het volgende:
/offtopic: ebay kun je kabels scoren voor omstreeks 1 euro.
Nou, ze verschillen dus geen fuck met de orginele apple dingen danquote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:17 schreef multiplex het volgende:
Kun je meteen nieuwe stopcontacten en gordijnen voor weinig mee bestellen
Ehm, R_one heeft gelijk hoor. Jij roept dingen over "wettelijk" niet hij. Toon dat dan op zijn minst even aan. En als je het niet kunt vinden, kun je ook gewoon tegen hem zeggen dat hij gewoon gelijk heeft.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:32 schreef hottentot het volgende:
[..]
Gast, ga buiten spelen.
Je hebt vijf minuten lopen zoeken, kunt niets vinden wat jou gelijk geeft en nu mag ik een wet opzoeken die iets niet verbied
Ja mij dus ook. Ik ben serieus blij dat de gordijnen niet in de hens zijn gevlogen of mijn iphone aangekoppeld zat.. anderzijds ben ik wel zeer benieuwd of ze dat hadden moeten vergoeden. Ik denk van wel, want het is immers hun product die fouten vertoont, blijkbaar in massa oplage.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:04 schreef Queller het volgende:
Iemand popcorn?
Het is me te warm voor de wetboeken, maar het lijkt me toch sterk dat je als leverancier wegkomt met het niet hoeven vergoeden van de gevolgschade als je product ondeugdelijk is.
Meestal niet zoveel. Maar de Apple spullen zijn allemaal getest en veilig bevonden dus daar verwacht je geen schokken van. Bij DX-spul weet je dat de kans wat groter is op onveilige toestanden.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, ze verschillen dus geen fuck met de orginele apple dingen dan
Nou ja, ik vind het een beetje slecht eigenlijk dat men van Apple geen advertentie of wat dan ook ergens plaatst om idd die adapters terug te roepen. Het was dat ik ging googlen op "Adapter iphone ontploft" en dat ik toen die omruil actie tegen kwam. Als men nou wat meer gerucht eraan had gegeven, had ik het eerder geweten en had ik me niet de pleuris hoeven schrikken ookquote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:04 schreef Spanky78 het volgende:
Maar serieus, dit is een bekend probleem zonder recall of goede actie van een toch behoorlijk prijzig apparaatje. Dus enige vergoeding is op zijn plaats.
The troll is strong today. (R_one dan)quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ehm, R_one heeft gelijk hoor. Jij roept dingen over "wettelijk" niet hij. Toon dat dan op zijn minst even aan. En als je het niet kunt vinden, kun je ook gewoon tegen hem zeggen dat hij gewoon gelijk heeft.
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:42 schreef multiplex het volgende:
[..]
Meestal niet zoveel. Maar de Apple spullen zijn allemaal getest en veilig bevonden
Maar je hebt idd gelijkquote:dus daar verwacht je geen schokken van. Bij DX-spul weet je dat de kans wat groter is op onveilige toestanden.
Er is ook een mailing over geweest, maar blijkbaar niet iedereen bereiktquote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind het een beetje slecht eigenlijk dat men van Apple geen advertentie of wat dan ook ergens plaatst om idd die adapters terug te roepen. Het was dat ik ging googlen op "Adapter iphone ontploft" en dat ik toen die omruil actie tegen kwam. Als men nou wat meer gerucht eraan had gegeven, had ik het eerder geweten en had ik me niet de pleuris hoeven schrikken ook
Mij ook niet. Blijk er ook een te hebben, dagelijks in gebruik.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
Er is ook een mailing over geweest, maar blijkbaar niet iedereen bereikt
Hoe?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:46 schreef Ynske het volgende:
Maar goed voor iedereen met een A1300 adapter, neem even contact op met AppleCare om deze om te ruilen.
Ook niet iedereen zet zichzelf op de "lijst".quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
Er is ook een mailing over geweest, maar blijkbaar niet iedereen bereikt
https://www.apple.com/nl/support/usbadapter-european/quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |