Goed idee. Anders moeten onze kinderen met hoofddoek naar school.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:38 schreef Kanjer het volgende:
Zullen we anders maar gelijk douaneposten zetten om de "islamitische staat de schilderswijk" ?
Tot zover het vertrouwen in Nederland.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:40 schreef Prospos het volgende:
[..]
Goed idee. Anders moeten onze kinderen met hoofddoek naar school.
Inderdaad. Moslims willen niets anders dan ons landje innemen en er dan een islamitische staat van maken. En wij laten het nog toe ook. Multiculti noemen ze datquote:
Klopt. Ze communiceren met de Taliban middels een ouderwetse radio op zolder en bespreken dan snode plannetjes om langzaam in onze samenleving te infiltereren. Met Van Aartsen is het al gelukt.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:43 schreef Prospos het volgende:
[..]
Inderdaad. Moslims willen niets anders dan ons landje innemen en er dan een islamitische staat van maken.
Ik ga dit meteen melden bij de overheid! Dank je.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:45 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Klopt. Ze communiceren met de Taliban middels een ouderwetse radio op zolder en bespreken dan snode plannetjes om langzaam in onze samenleving te infiltereren. Met Van Aartsen is het al gelukt.
Vraag maar eens na waar Van Aartsen echt op vakantie was, en wat-ie daar precies uitspookte.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:47 schreef Prospos het volgende:
[..]
Ik ga dit meteen melden bij de overheid! Dank je.
Dat is toch allang bekend dat hij een passie heeft voor luchtafweergeschut...quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:51 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Vraag maar eens na waar Van Aartsen echt op vakantie was, en wat-ie daar precies uitspookte.
Klopt, maar dat maskeert die door naar musea te gaan. Het wordt tijd dat we wakker worden.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:52 schreef Prospos het volgende:
[..]
Dat is toch allang bekend dat hij een passie heeft voor luchtafweergeschut...
QFTquote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:43 schreef Prospos het volgende:
[..]
Inderdaad. Moslims willen niets anders dan ons landje innemen en er dan een islamitische staat van maken. En wij laten het nog toe ook. Multiculti noemen ze dat.
Hmja, of we houden op met cynisch doen en gooien die lui gewoon in een psychiatrische instelling. Zodra ze geestelijk weer in orde zijn kunnen ze herintegreren.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:38 schreef Kanjer het volgende:
Zullen we anders maar gelijk douaneposten zetten om de "islamitische staat de schilderswijk" ?
Het is niet eens cynisch, zoek er maar eens op op fb.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:55 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Hmja, of we houden op met cynisch doen en gooien die lui gewoon in een psychiatrische instelling. Zodra ze geestelijk weer in orde zijn kunnen ze herintegreren.
Iedereen moet maar de religie aanhangen die hem of haar tof lijkt, maar wat daar te zien is, is simpelweg gestoord gedrag. Ik zie geen enkele reden om het niet ook zo te behandelen.
Als autochtoon wordt je opgepakt.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:59 schreef Jigzoz het volgende:
Sterker nog: als ik zou weten dat ik ooit hossend met een nazivlag in mijn handen heb staan schreeuwen dat alle joden dood moeten, dan zou ik het de Nederlandse geestelijke gezondheidszorg ernstig kwalijk nemen dat ze niet hebben ingegrepen.
Tering...quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:03 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Het is niet eens cynisch, zoek er maar eens op op fb.
Ik heb hem al gerapporteerd.
Met carnaval blijft het ook altijd angstvallig rustig vanuit die hoek.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:59 schreef Jigzoz het volgende:
Sterker nog: als ik zou weten dat ik ooit hossend met een nazivlag in mijn handen heb staan schreeuwen dat alle joden dood moeten, dan zou ik het de Nederlandse geestelijke gezondheidszorg ernstig kwalijk nemen dat ze niet hebben ingegrepen.
Nee.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:53 schreef DroogDok het volgende:
Kunnen we concluderen dat de rest van de inwoners van Den Haag Van Aartsen niet weg wil hebben?
We kunnen zelfs niet helemaal uitsluiten dat er mensen zijn die eerst nadenken over de implicaties voor de vrijheid van meningsuiting. Het is vergezocht, ik weet het, maar helemaal uitsluiten is wat prematuur.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:55 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Nee.
Dat ze om uiteenlopende redenen nog niet de mogelijkheid hebben gehad de petitie te ondertekenen of er nog niet bekend mee zijn.
Vrijheid van meningsuiting heeft een grens, volgens sommigen ligt dat bij de vraag: minder, minder, minder?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:04 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
We kunnen zelfs niet helemaal uitsluiten dat er mensen zijn die eerst nadenken over de implicaties voor de vrijheid van meningsuiting. Het is vergezocht, ik weet het, maar helemaal uitsluiten is wat prematuur.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |