Dit, en nog tweedehands ook.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:11 schreef fathank het volgende:
Laat dr lekker zelf zoeken
Ze koopt zelf een 4 jaar oud apparaat.
Kost bij de iPhone gewoon nog 80 euro volgens mij.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:15 schreef Crystal het volgende:
Ik heb gezegd dat ik wel even op internet wil zoeken en ze zei dat ze dat liever wilde omdat ik er meer verstand van heb. Ik vind dat omdat ik te verkoper ben, ik toch ook deels verantwoordelijk ben, vandaar. Zit inmiddels nog wat rond te zoeken en accu laten vervangen schijnt tegenwoordig niet zo'n dure geschiedenis meer te zijn. Waar kun je dat laten doen? Heb daar zelf geen ervaring mee.
Precies wat je zegt. Oud en tweedehands. Afgetakeld, eind van z'n Latijn. Daar doe je niets meer aan.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:18 schreef Crystal het volgende:
Maar...... waar zal het nu aan liggen dan? Ik vind het vervelend dat ik een product heb geleverd waar iets mee is en wil haar daar graag mee helpen. Dat het toestel tweedehands is en vier jaar oud weet ik zelf ook
Waarschijnlijk is het flashgeheugen gewoon op oid. Maar de accu kan het idd ook nog zijn.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:18 schreef Crystal het volgende:
Maar...... waar zal het nu aan liggen dan? Ik vind het vervelend dat ik een product heb geleverd waar iets mee is en wil haar daar graag mee helpen. Dat het toestel tweedehands is en vier jaar oud weet ik zelf ook
Mwah, ik heb er ook nog een stuk of 3 liggen, die doen het nog gewoon hoor.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:39 schreef Q. het volgende:
Twee jaar stil liggen in een kast is niet goed voor zo'n apparaat hoor. Ding is gewoon op.
Ik begrijp je achterliggend gedachte wel en zo maar als je puur formeel kijkt ben je haar in principe niets meer verschuldigd ook al voel je het wel zo. De koop is afgesloten en betaalt en daarmee moet zij zich maar zelf verder zien te rooien.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:18 schreef Crystal het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |