abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 juli 2014 @ 13:33:01 #1
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_142846550
Mag dat? Ik wil iemand vragen iets naar mij op te sturen maar hij kan geen passende doos vinden, nu is het bijna onverwoestbaar (stuk ijzer) en kan er dus niet zoveel fout tijdens transport. Kan hij er niet gewoon een sticker met mijn adres opplakken en zo versturen?

Of moet dit perse ingepakt zijn? :{
Thinking about thinking of you.
pi_142846564
quote:
12s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 13:33 schreef shifto het volgende:
Of moet dit perse ingepakt zijn?
Kans dat ze het anders niet aannemen :')
1 op de 6 mensen heeft 5 anderen om zich heen
-Harry Jekkers
  Boks-Chick dinsdag 29 juli 2014 @ 13:34:25 #3
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_142846585
Het moet ingepakt zijn, maar volgens mij hoeft het geen doos te zijn maar mag het ook papier zijn?
Laat hem anders ff navragen bij een postkantoor/postagentschap oid
lolwut
pi_142846670
Ik zou zeggen doe er wat bubbeltjesplastic omheen, plak het dicht en klaar. En ja, dat mag. Althans, ik kwam het vroeger als postbode wel tegen dus blijkbaar mag het.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 13:37:46 #5
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_142846685
http://www.postnl.nl/vers(...)sseren-en-verpakken/
quote:
Verpakkingsmateriaal

Geschikte dozen voor het verpakken van uw pakket vindt u op de meeste postkantoren. De dozen pakketdozen zijn verkrijgbaar in diverse formaten en zijn online te bestellen.

Stevig karton
De inhoud van uw pakket moet zo goed mogelijk beschermd zijn tegen stoten of schokken. Gebruik daarom een goede en stevige verpakking, bijvoorbeeld een doos van golfkarton. Voor waardevolle zaken gebruikt u extra zware kwaliteit dubbelgelaagd karton. Gebruikt u een oude doos opnieuw? Verwijder dan alle labels en stickers en controleer of de doos nog in goede staat is.

Goed afsluiten
De sluiting moet degelijk zijn. Gebruik sterke tape in plaats van plakband of touw. U voorkomt dan dat uw zending beschadigd raakt of openscheurt. Als u nieuwe goederen verstuurt, zoals geschenken, kunt u ze beter opnieuw verpakken. De originele verpakking en sluiting zijn niet altijd geschikt voor transport.

Geen scherpe hoeken
Uw pakket mag geen scherpe hoeken en randen hebben. Die kunnen andere pakketzendingen beschadigen en medewerkers verwonden. Gebruik daarom liever geen metalen of houten verpakkingen.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_142846718
ik verstuur ook weleens dingen met een vuilniszak eromheen. H&m ed verzenden namelijk ook gewoon in plastic, heb er nog nooit problemen mee gehad.
pi_142846719
Gewoon inpakken in wat stevig (karton)papier bietje extra tape en een adres stikker erop.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 13:43:52 #8
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_142846821
Ik denk dat ik het hem gewoon laat proberen met een vuilniszak. :+

Thanks!
Thinking about thinking of you.
pi_142846834
doe er wat folie met tape omheen en het is prima.
pi_142846838
Het hoeft niet ingepakt te zijn zolang er maar geen scherpe kanten aan zitten of in ieder geval dat het geen andere dingen stuk kan maken o.i.d. Daar zijn ze vrij streng en dus als je die de uiteindes met karton of iets bedekt is het geen probleem.
Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
pi_142846849
Plastic zakken eromheen plakken met tape, scheelt tape.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')