SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pas in 2018quote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:36 schreef Ratsnest89 het volgende:
Volgend jaar eindelijk The Amazing Spoderman 3
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:33 schreef Broodjekipkorn het volgende:
Vond het best een toffe film, maare, had je het nou echt niet verwacht dan?
Je kan me niet kwalijk nemen dat ik al die oude stripboekjes niet leesquote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Verrast zijn door een spoiler uit 1973.
Spoilersssss. MJ komt dan in de volgende trouwens?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:51 schreef Zolder het volgende:
[..]
hoe had ik het aan moeten zien komen dan, het is niet zo dat in alle spodermans het meisje dood gaat
Klopt deels wel, maar toch vind ik het samen met botmon veel leuker dan al die andere superhelden, x-men, hulk, captain america enzo dat vind ik pas troepquote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:42 schreef Roces18 het volgende:
Sowieso een stomme kut franchise die een onnodige reboot heeft ondergaan met matige acteurs. Spinnenman is sowieso een filmserie voor kleine kinderen want het is altijd hetzelfde verhaal. Een domme mutant (die op een nog dommere manier) ruzie met spinnenman krijgt, die verslaat spinnenman bijna. Maar door zijn liefde wordt die sterker en overwint die. - The end.
Lameeeeee
Heb er een spoiler van gemaaktquote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:53 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Spoilersssss. MJ komt dan in de volgende trouwens?
x-men, hulk, captain america is ook troep. Batman is inderdaad een van de weinige van hogere kwaliteit. Iron Man en Thor vind ik ook nog wel te pruimen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:54 schreef Zolder het volgende:
[..]
Klopt deels wel, maar toch vind ik het samen met botmon veel leuker dan al die andere superhelden, x-men, hulk, captain america enzo dat vind ik pas troep
Lois Lane komt in de volgende.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:53 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Spoilersssss. MJ komt dan in de volgende trouwens?
Nee uiteraard niet. Maar het is inmiddels zo'n cliché.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:52 schreef Zolder het volgende:
[..]
Je kan me niet kwalijk nemen dat ik al die oude stripboekjes niet lees
Spectacular Spider-manquote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:03 schreef Trollscience het volgende:
Mensen die alle comics hebben gelezenzoek eens een baan
alleen the ultimate spiderman hiero
Ik heb dat deuntje van tottaly spies als mijn sms ringtonequote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:22 schreef Anus_Cocainus het volgende:
Het deuntje van spoderman z'n gsm als hij gebeld wordt, te droog
Het was het spoderman deuntje heur...quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:25 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ik heb dat deuntje van tottaly spies als mijn sms ringtone
quote:
DC > Marvel over het algemeen. Vind ik dan.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:55 schreef Roces18 het volgende:
[..]
x-men, hulk, captain america is ook troep. Batman is inderdaad een van de weinige van hogere kwaliteit. Iron Man en Thor vind ik ook nog wel te pruimen.
Hangt er heel erg vanaf wat je leest. Lopende series zijn over het algemeen beter van Marvel.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:55 schreef Robophatt het volgende:
[..]
DC > Marvel over het algemeen. Vind ik dan.
Ligt er eigenlijk ook aan in hoeverre je Vertigo bij DC telt natuurlijkquote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hangt er heel erg vanaf wat je leest. Lopende series zijn over het algemeen beter van Marvel.
Miniseries zijn over het algemeen beter van DC.
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:55 schreef Robophatt het volgende:
[..]
DC > Marvel over het algemeen. Vind ik dan.
Nee, begrijpelijk. Maar inderdaad als je van dingen als Sandman houdt, zul je bij Marvel niks van je gading vinden.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:11 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ligt er eigenlijk ook aan in hoeverre je Vertigo bij DC telt natuurlijkHeb niet zo heel gek veel met de meeste superhelden.
Nope. Hoewel ik Spider-Man wel altijd leuk heb gevonden, maar dat komt denk ik voornamelijk door de tekenfilm vroeger.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, begrijpelijk. Maar inderdaad als je van dingen als Sandman houdt, zul je bij Marvel niks van je gading vinden.
Het probleem van die langlopende series is vaak dat ze constant teruggaan naar een status quo, waardoor je na een tijd weer de zelfde verhalen leest.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:22 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nope. Hoewel ik Spider-Man wel altijd leuk heb gevonden, maar dat komt denk ik voornamelijk door de tekenfilm vroeger.
ik ook boksquote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:25 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ik heb dat deuntje van tottaly spies als mijn sms ringtone
srry jerry heeft me opgeroepen voor een missie, moet gana doeiquote:
Het is ook lastig om het volledig door te laten gaan, tenzij je echt een levensverhaal wil vertellen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het probleem van die langlopende series is vaak dat ze constant teruggaan naar een status quo, waardoor je na een tijd weer de zelfde verhalen leest.
Ben na Sandman trouwens begonnen in The Dreaming. Is niet zo goed als Sandman, maar toch wel behoorlijk vermakelijk.
Jep sinds van de weekquote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:49 schreef meneerman het volgende:
is ie al te downloaden dan (goede kwaliteit)
Hehe.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:17 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Het is ook lastig om het volledig door te laten gaan, tenzij je echt een levensverhaal wil vertellen.
Hmm ook maar eens noteren. Ben nu net pas weer begonnen na een jaar lang alleen maar non-fictie gelezen te hebben voor m'n opleidingMoet weer even inkomen.
Dat klinkt sowieso wel goed dan eigenlijkquote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe.
Nouja, ik zou het niet aanraden als je Sandman niet gelezen zou hebben. Veel dezelfde karakters en het speelt zich voornamelijk af in the Dreaming.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |