SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pas in 2018quote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:36 schreef Ratsnest89 het volgende:
Volgend jaar eindelijk The Amazing Spoderman 3
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:33 schreef Broodjekipkorn het volgende:
Vond het best een toffe film, maare, had je het nou echt niet verwacht dan?
Je kan me niet kwalijk nemen dat ik al die oude stripboekjes niet leesquote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Verrast zijn door een spoiler uit 1973.
Spoilersssss. MJ komt dan in de volgende trouwens?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:51 schreef Zolder het volgende:
[..]
hoe had ik het aan moeten zien komen dan, het is niet zo dat in alle spodermans het meisje dood gaat
Klopt deels wel, maar toch vind ik het samen met botmon veel leuker dan al die andere superhelden, x-men, hulk, captain america enzo dat vind ik pas troepquote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:42 schreef Roces18 het volgende:
Sowieso een stomme kut franchise die een onnodige reboot heeft ondergaan met matige acteurs. Spinnenman is sowieso een filmserie voor kleine kinderen want het is altijd hetzelfde verhaal. Een domme mutant (die op een nog dommere manier) ruzie met spinnenman krijgt, die verslaat spinnenman bijna. Maar door zijn liefde wordt die sterker en overwint die. - The end.
Lameeeeee
Heb er een spoiler van gemaaktquote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:53 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Spoilersssss. MJ komt dan in de volgende trouwens?
x-men, hulk, captain america is ook troep. Batman is inderdaad een van de weinige van hogere kwaliteit. Iron Man en Thor vind ik ook nog wel te pruimen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:54 schreef Zolder het volgende:
[..]
Klopt deels wel, maar toch vind ik het samen met botmon veel leuker dan al die andere superhelden, x-men, hulk, captain america enzo dat vind ik pas troep
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |