Terechte klacht.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:18 schreef Rezania het volgende:
Dat 'spel' van haar maakt blijkbaar miljoenen dollar winst, dat is pas echt een klacht.
Betere oplossing, een piemel tatoeëren op haar hoofd. Ben je er ook wel vanaf.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:16 schreef Jellyboon het volgende:
Eventuele oplossing van hoofdklacht: Afmaken die hap.
Maar dan kan ze zich nog steeds voortplanten...iets wat deze wereld niet bepaald ten goede komtquote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:19 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Betere oplossing, een piemel tatoeëren op haar hoofd. Ben je er ook wel vanaf.
Kom je toch nooit achter dan.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:20 schreef Jellyboon het volgende:
[..]
Maar dan kan ze zich nog steeds voortplanten...
Bedankt voor de eerlijke feedback.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:22 schreef luckass het volgende:
Begin eens met correct Nederlands te schrijven, wellicht kom jij dan ook hogerop.
Jaloezie, vervelend voor je.quote:
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:18 schreef Rezania het volgende:
Dat 'spel' van haar maakt blijkbaar miljoenen dollars winst, dat is pas echt een klacht.
'dan mij'quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:16 schreef Jellyboon het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)elfies-per-dag.dhtml
En toch hebben ze meer geld dan mij![]()
Laat mij gewoon mijn frustratie uitenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:26 schreef HostiMeister het volgende:
Kim Kardashian is bekend omdat mensen blijkbaar behoefte hebben aan nieuws over haar, want anders zou men geen nieuws over haar maken als er geen vraag naar is, ergo de enige reden dat er nieuws over haar is, is omdat men aandacht aan voorgenoemde nieuws geeft.
Conclusie het is je eigen schuld omdat je een topic over haar opent.
D: Who cares?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:32 schreef SonicVolcano het volgende:
Is haar kont echt of nep?
A: echt
B: nep
C: echt nep
Beste antwoord.quote:
Het staat in de showbizz sectie dus nee, media noemt het geen nieuws en waarom kijk jij als penisdragend persoon in dat onderdeel van de site?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:16 schreef Jellyboon het volgende:
Subklacht: Media die dit "nieuws" noemen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |