ja kan je daar voortaan je verse aarbeien in de blender neerzettenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zal ik een instagram account maken met uitsluitend voedsel?

Plaats ik mijn cavias dan ook op instragram? Dat is tenslotte ook voer.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:17 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja kan je daar voortaan je verse aarbeien in de blender neerzetten

het is maar wat je lekker vindt. Ah het is weer bijna kerstquote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Plaats ik mijn cavias dan ook op instragram? Dat is tenslotte ook voer.

Hou op met je kerst.. Eerst nog sinterklaas en de pepernoten die zijn volgende maand al in de winkel te vinden. Elke keer dat gezeik over dat het steeds vroeger is.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:23 schreef remi1986 het volgende:
[..]
het is maar wat je lekker vindt. Ah het is weer bijna kerst![]()

kerstquote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hou op met je kerst.. Eerst nog sinterklaas en de pepernoten die zijn volgende maand al in de winkel te vinden. Elke keer dat gezeik over dat het steeds vroeger is.
Nee het is niet steeds vroeger, het is gewoon vroeg. BASTA!

Ik zou zeggen .. .sla vast inquote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hou op met je kerst.. Eerst nog sinterklaas en de pepernoten die zijn volgende maand al in de winkel te vinden. Elke keer dat gezeik over dat het steeds vroeger is.

Hou op met je kerst.. Eerst nog sinterklaas en de pepernoten die zijn volgende maand al in de winkel te vinden. Elke keer dat gezeik over dat het steeds vroeger is.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:23 schreef remi1986 het volgende:
[..]
het is maar wat je lekker vindt. Ah het is weer bijna kerst![]()
Kerst is wel leuk.quote:

Een zak van 5 kgquote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:31 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen .. .sla vast in
http://www.banketletters.(...)Mc0MM9vqbxoCec7w_wcB

Ja dat kan echt niet hoorquote:

Jij wel, ja.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon een grote bek teruggeven dus

De vakantiekracht was begonnenquote:

Ik lasquote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Kerst is wel leuk.
Als je met een beperkt aantal personen bent, anders niet

Hij heeft skit tochquote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De vakantiekracht was begonnen

Jij leest alleen wat je wil lezenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik las
met een aantal beperkte personen

Dat wel, ja. Nou en?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij leest alleen wat je wil lezen

jahˇ En dan foto van je mossel postenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zal ik een instagram account maken met uitsluitend voedsel?

Kerstquote:

Kk.quote:

quote:

Bijna uitgeschoten met Vanillacola inschenkenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik las
met een aantal beperkte personen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |