quote:te diepgaand voor mij..... ik knijp er tussenuit en ga onder de wol..... dromen over een suc6vol radioprogramma met meer dan 100.000 luisteraars......
Op dinsdag 22 oktober 2002 23:25 schreef miss_bleu het volgende:[..]
niet altijd hoor
[..]
quote:droom lekker verder
Op dinsdag 22 oktober 2002 23:26 schreef Michiel_Herder het volgende:[..]
te diepgaand voor mij..... ik knijp er tussenuit en ga onder de wol..... dromen over een suc6vol radioprogramma met meer dan 100.000 luisteraars......
truste...
quote:ja inderdaad... dus jij nog niet
Op woensdag 23 oktober 2002 10:55 schreef BlaatschaaP het volgende:
Alleen deel 1 staat er toch pas?Ik wil namelijk ook nog een keertje terugluisteren
.
maar ik wist niet dat ik zo irritant lachte...
sorry allemaal!!!
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 10:56 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
karoltje zei het al ja
![]()
quote:henry heeft de md-tjes waar het programma op staat maar hij is aan het werk en kan dus nu het 2e uur er niet opzetten. ik denk dat dat vanavond wordt....... heb geduld!!
Op woensdag 23 oktober 2002 10:55 schreef BlaatschaaP het volgende:
Alleen deel 1 staat er toch pas?Ik wil namelijk ook nog een keertje terugluisteren
.
En stefanfm, die kutstem van jou..... valt reuze mee hoor... je klinkt best goed!!!
quote:ik d8 dat ik eraan gewend was...maar op de radio!
Op woensdag 23 oktober 2002 12:01 schreef Michiel_Herder het volgende:[..]
En stefanfm, die kutstem van jou..... valt reuze mee hoor... je klinkt best goed!!!
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 13:52 schreef karoltje het volgende:[..]
ik d8 dat ik eraan gewend was...maar op de radio!
voor de liefhebbers
http://www.flippie.nl/forum/audio/forum_22-10-02_2.mp3
staat nog niet gelinkt op de site zelf, maar wel online dus
quote:Gemeenerd
Op donderdag 24 oktober 2002 01:09 schreef StefanFM het volgende:
uur 2 online van gister avondvoor de liefhebbers
http://www.flippie.nl/forum/audio/forum_22-10-02_2.mp3
staat nog niet gelinkt op de site zelf, maar wel online dus
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 14:07 schreef henrylangendoen het volgende:[..]
Gemeenerd
Maar hij staat inmiddels op de site
Ten tweede, WT, ik had het niet aangevraagd, ik heb die hele zender en dit programma nooit beluisterd (omdat ik daar de mogelijkheid niet toe had.) Hoewel ik wel iets vaags kan herinneren dat iemand WT voor me zou aanvragen (dacht dat het een geintje was).
Ten derde, Deep Within. De zesde track van het eerste album Enter uit 1997. Tevens de titel van de enige officiele WT fanclub. Wat opvalt aan dit nummer is dat het alleen bestaat uit grunts, dus zonder zang van Sharon. Verder wordt Robert tijdens dit nummer ondersteund door de grunter van Orphanage; George Oosthoek. George springt tijdens optredens soms ook nog wel eens bij.
quote:We zijn blij met deze uitleg
Op maandag 28 oktober 2002 01:41 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Hoi, er werd hier om uitleg gevragd las ik?
Ten eerste, ik heb nog altijd geen internet thuis. Ik kom af en toe online vanaf school (en momenteel vanaf Gurgeh). Maar ik verwacht ADSL in de eerste of tweede week van november.Ten tweede, WT, ik had het niet aangevraagd, ik heb die hele zender en dit programma nooit beluisterd (omdat ik daar de mogelijkheid niet toe had.) Hoewel ik wel iets vaags kan herinneren dat iemand WT voor me zou aanvragen
(dacht dat het een geintje was).
Ten derde, Deep Within. De zesde track van het eerste album Enter uit 1997. Tevens de titel van de enige officiele WT fanclub. Wat opvalt aan dit nummer is dat het alleen bestaat uit grunts, dus zonder zang van Sharon. Verder wordt Robert tijdens dit nummer ondersteund door de grunter van Orphanage; George Oosthoek. George springt tijdens optredens soms ook nog wel eens bij.
Als dat zover is beloof ik plechtig te gaan luisteren, want ik ben eigenlijk best benieuwd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |