Nou, zeg ...quote:Op maandag 28 juli 2014 21:24 schreef isax het volgende:
[..]
misschien weeg ik wel 200 kilo. dan is het nog steeds veel.
naar frankrijk op vakantie.quote:Op maandag 28 juli 2014 21:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Ga je naar Frankrijk op vakantie?
Of heb je dit gewoon ingepland om over drie weken thuis te gaan doen?
Ze valt ook niet op mannen.quote:Op maandag 28 juli 2014 21:23 schreef Jian het volgende:
Ik slinger me streams aan zie ik Lauw op de massagetafel liggen, ik word er niet opgewonden van, het is net een ventje ... met stickers
wie zegt dat Jian een man is ?quote:
mooi toch, lekker schaarseks op de streamsquote:
Fantastisch mooi daar.quote:Op maandag 28 juli 2014 21:28 schreef isax het volgende:
[..]
naar frankrijk op vakantie.
annecyhet is gewoon zo perfect allemaal dat ik voor het derde jaar op rij ga.
[ afbeelding ]
vrolijke mensjes
Vers maandverbandje om. Ontbijt met vers fruit en zemelen. Lekker dansen under the appel three met een drankje wat nergens naar smaaktquote:Op maandag 28 juli 2014 21:28 schreef isax het volgende:
[..]
naar frankrijk op vakantie.
annecyhet is gewoon zo perfect allemaal dat ik voor het derde jaar op rij ga.
[ afbeelding ]
vrolijke mensjes
quote:Op maandag 28 juli 2014 21:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Vers maandverbandje om. Ontbijt met vers fruit en zemelen. Lekker dansen under the appel three met een drankje wat nergens naar smaakt
Het feit dat jij gilde als een kermend gansje toen je met je jurkje omhoog geschoven, gebukt voor me stond ....quote:
nee de camping waar wij heen gaan is mega rustig altijd.quote:Op maandag 28 juli 2014 21:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Fantastisch mooi daar.![]()
Is het nog een beetje te harden dan in het hoogseizoen? Zit het niet helemaal verstopt?
Too soon.quote:Op maandag 28 juli 2014 21:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Het feit dat jij gilde als een kermend gansje toen je met je jurkje omhoog geschoven, gebukt voor me stond ....
Ach.. Lot heeft affectie nodig en er is daar geen man in haar geïntereseerd. En tada, daar was Lau. Lot gaat buiten de poort gewoon weer aan de man.quote:
maandverband?quote:Op maandag 28 juli 2014 21:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Vers maandverbandje om. Ontbijt met vers fruit en zemelen. Lekker dansen under the appel three met een drankje wat nergens naar smaakt
wat heeft die geflikt?quote:Op maandag 28 juli 2014 21:38 schreef Braindead2000 het volgende:
Vanmiddag 3 politie-auto's voor de deur. Werd mijn buurman gearresteerd.
Threequote:
Fuck the police !!!quote:Op maandag 28 juli 2014 21:38 schreef Braindead2000 het volgende:
Vanmiddag 3 politie-auto's voor de deur. Werd mijn buurman gearresteerd.
mijn vegege heeft een dermate zuigende werking dat mocht dit het geval zijn geweest welke ik zeker niet uitsluit jij nu zonder pik door het leven zou gaan, of in de meest gunstige geval nu een paarspuntige lans van zeker 75 cm (helaas is deze dan qua omvang dan radicaal afgenomen)quote:Op maandag 28 juli 2014 21:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Het feit dat jij gilde als een kermend gansje toen je met je jurkje omhoog geschoven, gebukt voor me stond ....
Weet ik niet precies. Ze hebben al een paar jaar relatieproblemen. Politie is ook al een paar keer eerder geweest. Maar nu stonden er 3 wagens en hij werd gelijk in de boeien geslagen. Ik denk dat hij haar met een mes bedreigd heeft of zo.quote:
Het was de hoogste tijd, so sombody had to do it ....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap er niks van.quote:Op maandag 28 juli 2014 21:40 schreef Pavement het volgende:
[..]
mijn vegege heeft een dermate zuigende werking dat mocht dit het geval zijn geweest welke ik zeker niet uitsluit jij nu zonder pik door het leven zou gaan, of in de meest gunstige geval nu een paarspuntige lans van zeker 75 cm (helaas is deze dan qua omvang dan radicaal afgenomen)
Ah ja die hoek en kant van het meer is wel wat rustiger. Heb daar ook weleens vlakbij op een camping gestaan (Talloires).quote:Op maandag 28 juli 2014 21:37 schreef isax het volgende:
[..]
nee de camping waar wij heen gaan is mega rustig altijd.
maar dat is ook echt zo'n back to basic camping. geen internet, moet stil zijn enzo.
dus daar komen die jongeren niet.
alleen echt bij annecy de stad zelf is het megaaaa druk rond de spits.
bij de hippe campings lijkt het mij wel vreselijk druk.
https://sites.google.com/site/campingleclosdonjean
meest luxe is dat ze een goede douche zonder muntjes hebben
ik ook niet, feit is wel dat het er nu staatquote:
doen ze aan anaal ?quote:
Oprah? Leeft ze nogquote:Op maandag 28 juli 2014 21:43 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Kijk je geen Oprah. Vagege (vagina)
Als ze nu nog gaan praten over 'samen de regen en de zon ervaren' wordt het zelfs nog romantischquote:
Lot en Lau? Nou, heerlijk, de tissue fabrikanten gaan gouden tijden tegemoet.quote:Op maandag 28 juli 2014 21:32 schreef Pavement het volgende:
[..]
mooi toch, lekker schaarseks op de streams
Ja, ja, lul maar een eind weg, maar het punt is, je draagt in je vrije tijd vrouwenkleren en je maakt je op, ... bitch!quote:Op maandag 28 juli 2014 21:40 schreef Pavement het volgende:
[..]
mijn vegege heeft een dermate zuigende werking dat mocht dit het geval zijn geweest welke ik zeker niet uitsluit jij nu zonder pik door het leven zou gaan, of in de meest gunstige geval nu een paarspuntige lans van zeker 75 cm (helaas is deze dan qua omvang dan radicaal afgenomen)
voor jouw zou ik me niet opmaken,quote:Op maandag 28 juli 2014 21:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, ja, lul maar een eind weg, maar het punt is, je draagt in je vrije tijd vrouwenkleren en je maakt je op, ... bitch!
deze toch weer terug gelezen gaat worden en nog meer vragen zal oproepenquote:Op maandag 28 juli 2014 21:46 schreef Jian het volgende:
[..]
pure afleiding van de ware context van het verhaal ....
joh er komt gewoon een bakker iedere ochtend, behalve woensdag, krakelingenquote:Op maandag 28 juli 2014 21:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah ja die hoek en kant van het meer is wel wat rustiger. Heb daar ook weleens vlakbij op een camping gestaan (Talloires).
Ook weleens begin juni in de buurt van Annecy gekammpeerd en daar was het helemaal in het voorseizoen al te druk naar ons zin.
Maar ze hebben dus muntjesloze douches (da's al heel wat op Franse campings) én 's ochtends croissants.
quote:Op maandag 28 juli 2014 21:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Het was de hoogste tijd, so sombody had to do it ....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wooblabalurg
ow!quote:
zo heet hun docuquote:Op maandag 28 juli 2014 21:48 schreef Voxs het volgende:
[..]
ow!Je bedoelde die oude hoeren! Niet de ouwehoeren hier
Ben je research aan het doen voor je boek?quote:
ik kan er ook niks aan doen dat de vrouwen je maar een keer willen ontvangen, je hebt vrij veel mogelijkheden in penis vergroting. Dan zou je er een misschien nog wel vaker kunnen uitwonenquote:Op maandag 28 juli 2014 21:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet meer, schatje, ik woon jou type in de regel maar 1 x uit!
Pipeauxquote:Op maandag 28 juli 2014 21:51 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik kan er ook niks aan doen dat de vrouwen je maar een keer willen ontvangen, je hebt vrij veel mogelijkheden in penis vergroting. Dan zou je er een misschien nog wel vaker kunnen uitwonen
Dus je geeft toe dat je een bitch bent, meer wilde ik niet horenquote:Op maandag 28 juli 2014 21:51 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik kan er ook niks aan doen dat de vrouwen je maar een keer willen ontvangen, je hebt vrij veel mogelijkheden in penis vergroting. Dan zou je er een misschien nog wel vaker kunnen uitwonen
rondje door de buurt en ik kan weer 10 pagina's pennenquote:Op maandag 28 juli 2014 21:50 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ben je research aan het doen voor je boek?
Ik snap dat je het niet wil horen, ik zou de waarheid van een fucking micro penis ook niet willen aanhoren.quote:Op maandag 28 juli 2014 21:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Dus je geeft toe dat je een bitch bent, meer wilde ik niet horen
Jaquote:Op maandag 28 juli 2014 21:47 schreef isax het volgende:
[..]
ik word altijd zo pissig van die muntjes douches. of van die toilets waar je moet hurken
je zou maar een goede spuitkak hebbenquote:Op maandag 28 juli 2014 21:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja![]()
"Hurktoiletten". Ja, gat in de grond ja. Rot op. Sowieso hoor, qua hygiène.. het is een Frans woord geloof ik maar als ze het uitgevonden hebben dan zijn ze het verleerd.
Maar je vindt het dus wel lekker, 3 weken rust omringd door bergen en meer, zonder internet en stapvolk en hoeren?
Mwehh, matig, erg matig, je bent gewoon "gefucked" en dat is pijnlijk, ik snap het, maar geloof me het gloeit nog een tijdje na, maar uiteindelijk ebt het wegquote:Op maandag 28 juli 2014 21:58 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ik snap dat je het niet wil horen, ik zou de waarheid van een fucking micro penis ook niet willen aanhoren.
Dus je hebt nog een soa ook ?quote:Op maandag 28 juli 2014 22:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Mwehh, matig, erg matig, je bent gewoon "gefucked" en dat is pijnlijk, ik snap het, maar geloof me het gloeit nog een tijdje na, maar uiteindelijk ebt het weg
Ik ben Von Lustbader aan het lezen. Best oké!quote:
ik ben nog banger om te vallen dan mijzelf onder te schijten met die dingen.quote:Op maandag 28 juli 2014 21:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja![]()
"Hurktoiletten". Ja, gat in de grond ja. Rot op. Sowieso hoor, qua hygiène.. het is een Frans woord geloof ik maar als ze het uitgevonden hebben dan zijn ze het verleerd.
Maar je vindt het dus wel lekker, 3 weken rust omringd door bergen en meer, zonder internet en stapvolk en hoeren?
Welke?quote:Op maandag 28 juli 2014 22:05 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik ben Von Lustbader aan het lezen. Best oké!
Die zus van Michael Corleone.quote:Op maandag 28 juli 2014 22:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Je gaat toch zo niet ook nog jankend met servies gooien hè?
Ik doe alleen maar outdoor vakantiesquote:Op maandag 28 juli 2014 22:05 schreef isax het volgende:
[..]
ik ben nog banger om te vallen dan mijzelf onder te schijten met die dingen.![]()
ik ben zo eentje die niet kan kiesen tussen de grote stad of the middle of no where.
bedoel ik ga net zo lief op vakantie naar NYC maar bergen maken mij zo blij.
niets moeten, gewoon lekker rustig aan. wijntjes![]()
![]()
![]()
![]()
ik ging als kind vaak naar veel sterren hotels maar ik vind het toch leuker om een fikkie te stoken.
met snowboarden kan ik best wel genieten van luxe. en een gat graven in de grond doe ik ook niet aan.quote:Op maandag 28 juli 2014 22:06 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik doe alleen maar outdoor vakanties
Dat servies wat je me gaf omdat je die 50euro niet kon lappen is allang stuk, mijn buurman heeft hem kapot gegooid nadat hij het bij mij zag staan. De arme man had het jouw nog gegeven voor die volgens hem heerlijke pijpbeurt die je hem in de bioscoop had gegeven. De arme man zit er emotioneel compleet doorheen nuquote:Op maandag 28 juli 2014 22:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Je gaat toch zo niet ook nog jankend met servies gooien hè?
Het verhaal is me al duidelijk, vrij vroeg in het boek, maar ik vind de schrijfstijl mooi, dus lees nog door.quote:
Oeh, een stevige om mee te beginnen, opletten geblazen. Zelf had ik met The Ninja begonnen, net even toegankelijker. Maar wel een zeer intrigerend boek hoor. En dan komt hierna Shanquote:
haha ik was je al wat voor met reageren. Ja, ik let op. Het is mooi in elkaar geweven en geeft een prachtig beeld van cultuur en geschiedenis.quote:Op maandag 28 juli 2014 22:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Oeh, een stevige om mee te beginnen, opletten geblazen. Zelf had ik met The Ninja begonnen, net even toegankelijker. Maar wel een zeer intrigerend boek hoor. En dan komt hierna Shan
Ja, dat dingen duidelijk zijn dat heb ik wel meer bij van Lustbader gehad ..... en dan was het toch net "even anders" Dat van die schrijfstijl heb ik ook met hem.quote:Op maandag 28 juli 2014 22:10 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het verhaal is me al duidelijk, vrij vroeg in het boek, maar ik vind de schrijfstijl mooi, dus lees nog door.
op de achtergrond staat de tv aan met patricia paay, das pas freakyquote:Op maandag 28 juli 2014 22:12 schreef Braindead2000 het volgende:
Hebben jullie wel allemaal je pilletjes ingenomen? De dames gaan scharen en de heren gaan sword-fighten. WTF.
Veel te complex, veel te diep, veel te veel tekst, als je een roman wil schrijven moet je dat op je gemak doen op je zolderkamertjequote:Op maandag 28 juli 2014 22:09 schreef Pavement het volgende:
[..]
Dat servies wat je me gaf omdat je die 50euro niet kon lappen is allang stuk, mijn buurman heeft hem kapot gegooid nadat hij het bij mij zag staan. De arme man had het jouw nog gegeven voor die volgens hem heerlijke pijpbeurt die je hem in de bioscoop had gegeven. De arme man zit er emotioneel compleet doorheen nu
Ik ga wat eten, ben een beetje laatquote:Op maandag 28 juli 2014 22:12 schreef Braindead2000 het volgende:
Hebben jullie wel allemaal je pilletjes ingenomen? De dames gaan scharen en de heren gaan sword-fighten. WTF.
hmm ik moet nog even doorlezen om te kijken of mijn vermoedens kloppen. Jake en Nicheren-->Zilin. Naja verklap maar niets.quote:Op maandag 28 juli 2014 22:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, dat dingen duidelijk zijn dat heb ik wel meer bij van Lustbader gehad ..... en dan was het toch net "even anders" Dat van die schrijfstijl heb ik ook met hem.
Bij mij ook. Dat noemen ze nou "stars". Ik ken de helft niet en de andere helft stelt ook niet veel voor.quote:Op maandag 28 juli 2014 22:13 schreef Pavement het volgende:
[..]
op de achtergrond staat de tv aan met patricia paay, das pas freaky
Stars is logisch. Paay was toch van de Star Sisters?quote:Op maandag 28 juli 2014 22:15 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Bij mij ook. Dat noemen ze nou "stars". Ik ken de helft niet en de andere helft stelt ook niet veel voor.
Ik zeg niets, dat zou zonde zijn, dit boek moet je lekker zelf op je gemak ontdekkenquote:Op maandag 28 juli 2014 22:15 schreef Voxs het volgende:
[..]
hmm ik moet nog even doorlezen om te kijken of mijn vermoedens kloppen. Jake en Nicheren-->Zilin. Naja verklap maar niets.
Mja niet iedereen kan zoveel informatie tegelijkertijd aan, gewoon rustig lezen woordje voor woordje. Is er niemand s'avonds aanwezig op jouw locatie die alles voor je kan uitleggen of voorlezen ?quote:Op maandag 28 juli 2014 22:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Veel te complex, veel te diep, veel te veel tekst, als je een roman wil schrijven moet je dat op je gemak doen op je zolderkamertje
quote:Op maandag 28 juli 2014 22:18 schreef Pavement het volgende:
[..]
Mja niet iedereen kan zoveel informatie tegelijkertijd aan, gewoon rustig lezen woordje voor woordje. Is er niemand s'avonds aanwezig op jouw locatie die alles voor je kan uitleggen of voorlezen ?
Ja. Haar zus, Yvonne Keeley, heb ik wel eens aan de lijn gehad. Ik belde toen naar Radio Rijnmond. Ze draaiden een plaatje en de luisteraars konden raden wie het zong en de naam van de plaat. Ik won.quote:Op maandag 28 juli 2014 22:16 schreef Voxs het volgende:
[..]
Stars is logisch. Paay was toch van de Star Sisters?
Gelukkig maar. Want ik zat al te wensen: als hij nou maar niet gaat bevestigenquote:Op maandag 28 juli 2014 22:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zeg niets, dat zou zonde zijn, dit boek moet je lekker zelf op je gemak ontdekken
vroeger had je stadsradio rotterdamquote:Op maandag 28 juli 2014 22:21 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ja. Haar zus, Yvonne Keeley, heb ik wel eens aan de lijn gehad. Ik belde toen naar Radio Rijnmond. Ze draaiden een plaatje en de luisteraars konden raden wie het zong en de naam van de plaat. Ik won.
hahaquote:Op maandag 28 juli 2014 22:21 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ja. Haar zus, Yvonne Keeley, heb ik wel eens aan de lijn gehad. Ik belde toen naar Radio Rijnmond. Ze draaiden een plaatje en de luisteraars konden raden wie het zong en de naam van de plaat. Ik won.
Je bent goed hoor een echte, echte Internet-tijger, ik denk niet dat ik dit redquote:Op maandag 28 juli 2014 22:18 schreef Pavement het volgende:
[..]
Mja niet iedereen kan zoveel informatie tegelijkertijd aan, gewoon rustig lezen woordje voor woordje. Is er niemand s'avonds aanwezig op jouw locatie die alles voor je kan uitleggen of voorlezen ?
ik had het al opgegeven na de laatste, te stonedquote:Op maandag 28 juli 2014 22:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Je bent goed hoor een echte, echte Internet-tijger, ik denk niet dat ik dit red
Ik ga niet zeggen welk boek, maar ik las ooit een boek van Van Lustbader waarbij ik me liggend op het strand rot schrok, ik had er gewoon niet op gerekend zeg maar. Dat is gaaf bij een boek of niet?quote:Op maandag 28 juli 2014 22:22 schreef Voxs het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Want ik zat al te wensen: als hij nou maar niet gaat bevestigen
Radio Rijnmond had ik regelmatig aanstaan. Sowieso luisterde ik dagelijks naar de radio maar sinds een paar jaar is de radio helemaal uit mijn leven verdwenen.quote:Op maandag 28 juli 2014 22:22 schreef Pavement het volgende:
[..]
vroeger had je stadsradio rotterdam![]()
de beste Feyenoord wedstrijd verslagen ooit
ik luister altijd in de auto radio 1, thuis via de pc vaak van die buitenlandse radio zenders, geeft een soort van vakantie gevoelquote:Op maandag 28 juli 2014 22:25 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Radio Rijnmond had ik regelmatig aanstaan. Sowieso luisterde ik dagelijks naar de radio maar sinds een paar jaar is de radio helemaal uit mijn leven verdwenen.
Heuvels en bergen zijn voorr mij synoniem met vakantiegevoel. (behalve als je er met de fiets tegenop moet op een modderig weggetjequote:Op maandag 28 juli 2014 22:05 schreef isax het volgende:
[..]
ik ben nog banger om te vallen dan mijzelf onder te schijten met die dingen.![]()
ik ben zo eentje die niet kan kiesen tussen de grote stad of the middle of no where.
bedoel ik ga net zo lief op vakantie naar NYC maar bergen maken mij zo blij.
niets moeten, gewoon lekker rustig aan. wijntjes![]()
![]()
![]()
![]()
ik ging als kind vaak naar veel sterren hotels maar ik vind het toch leuker om een fikkie te stoken.
Het was een prijzenpakket. Het enige wat ik me kan herinneren was een cd van Julio Iglesias.quote:
quote:Op maandag 28 juli 2014 22:22 schreef Pavement het volgende:
[..]
vroeger had je stadsradio rotterdam![]()
de beste Feyenoord wedstrijd verslagen ooit
ik weet nog wel een radio verslag in de auto bij mn ouders, de beste man begon te brullen en met een behoorlijke vocabulaire omdat een Feyenoorder rood kreeg. Sinds die tijd ben ik Feyenoord fan.quote:Op maandag 28 juli 2014 22:28 schreef Gert het volgende:
[..]ook weleens gehoord ja. Maar Radio Rijnmond kan er nog steeds ook wat van hoor, al maken die het niet zó bont.
De beste boeken zijn die je zo begeisteren door de stijl of zo verrassen door plotwendingen ( die ook nog logisch zijn aub), of beiden, dat na het lezen van de laatste bladzijden er een glimlach, een melancholie of unheimisch gevoel na blijft sudderen. ( ow en vast nog een aantal emoties, zolang het maar even blijft hangen)quote:Op maandag 28 juli 2014 22:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ga niet zeggen welk boek, maar ik las ooit een boek van Van Lustbader waarbij ik me liggend op het strand rot schrok, ik had er gewoon niet op gerekend zeg maar. Dat is gaaf bij een boek of niet?
Hier was ik van de weekquote:Op maandag 28 juli 2014 22:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Heuvels en bergen zijn voorr mij synoniem met vakantiegevoel. (behalve als je er met de fiets tegenop moet op een modderig weggetje)
Heerlijk, vanaf een berg zo'n wijds dal in kijken, flesje wijn binnen handbereik, je een beetje god in Frankrijk voelen.[ afbeelding ]
kut man, stoned werkt dit echt goedquote:Op maandag 28 juli 2014 22:31 schreef Gert het volgende:
Wel geinig.![]()
(werkt ook wel na een seconde of 15)
[ afbeelding ]
Klopt, mooi.quote:Op maandag 28 juli 2014 22:30 schreef Voxs het volgende:
[..]
De beste boeken zijn die je zo begeisteren door de stijl of zo verrassen door plotwendingen ( die ook nog logisch zijn aub), of beiden, dat na het lezen van de laatste bladzijden er een glimlach, een melancholie of unheimisch gevoel na blijft sudderen. ( ow en vast nog een aantal emoties, zolang het maar even blijft hangen)
quote:Op maandag 28 juli 2014 22:31 schreef Gert het volgende:
Wel geinig.![]()
(werkt ook wel na een seconde of 15)
[ afbeelding ]
Zo is het precies. In eerste instantie gaf dat wat ergernis. "Wat..huh? Ik wil meer samoerai-spion dingen van Jake zien!" Maar gaande weg voert de schrijver je steeds dieper mee in het verhaalquote:Op maandag 28 juli 2014 22:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Klopt, mooi.
zoiets als dit: (stukje over The Miko, het vervolg op The Ninja)
"De auteur heeft de legpuzzelformule vaardig gehanteerd, hij voert de lezer steeds een brok informatie en gaat dan over op een heel ander gebeuren elders in de wereld. Pas op het eind komt alles bij elkaar en merk je hoe ingenieus het verhaal, dat barstensvol ogenschijnlijk separate intriges zit, in elkaar steekt."
Letterlijk jij, in de zin van dat je die foto hebt genomen?quote:
yupquote:Op maandag 28 juli 2014 22:41 schreef isax het volgende:
[..]
moet ik mijn telefoon in zo'n plaatje laten staren.
flitser uitquote:Op maandag 28 juli 2014 22:41 schreef isax het volgende:
[..]
moet ik mijn telefoon in zo'n plaatje laten staren.
Jazeker! In de sächsische schweiz vlak tegen de Tsjechische grens aan. Nog eentje:quote:Op maandag 28 juli 2014 22:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Letterlijk jij, in de zin van dat je die foto hebt genomen?
Er is een rijmpje voor..quote:
is mooi daar we rijden daar altijd doorheen als we naar oma zijn geweest.quote:Op maandag 28 juli 2014 22:43 schreef Voxs het volgende:
[..]
Jazeker! In de sächsische schweiz vlak tegen de Tsjechische grens aan. Nog eentje:
[ afbeelding ]
Werkelijk prachtig ja! ik zat in het Kirnitzschtal.quote:Op maandag 28 juli 2014 22:46 schreef isax het volgende:
[..]
is mooi daar we rijden daar altijd doorheen als we naar oma zijn geweest.
Dat helpt toch nietquote:
ondersteboven 2 slokken water nemen (tenminste je hoofd dan ondersteboven)quote:
Op de kop een glas water drinken danquote:
Hahaha wat grappig. Die heb ik nog nooit gehoord.quote:Op maandag 28 juli 2014 22:46 schreef Jian het volgende:
[..]
10 minuten je adem inhouden schijnt goed te werken
Die eerste foto lijkt heel wat, maar er was een reling waar ik overheen hingquote:Op maandag 28 juli 2014 22:48 schreef Jian het volgende:
Schitterend dat soort rotswanden, echt imponerend
Dat zal wel, maar je hebt het duidelijk nog nooit opgevolgd, dus ik denk ik probeer het gewoon nog een keer.quote:Op maandag 28 juli 2014 22:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Hahaha wat grappig. Die heb ik nog nooit gehoord.
Zucht, altijd het laatste woord willen hebben, zelfs als ik stikquote:Op maandag 28 juli 2014 22:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat zal wel, maar je hebt het duidelijk nog nooit opgevolgd, dus ik denk ik probeer het gewoon nog een keer.
Dat doe me denken aan die keer dat ik met de kabelbaan de Schilthorn in Zwitserland op ging (Van die James Bond film) en dacht dat naar beneden lopen een goed idee was. Klein richeltje met beide kanten afgronden..ik ging bijna op handen en knieën naar beneden..*ril*quote:
Als ik weer goedgekeurd ben ga ik weer klimmenquote:Op maandag 28 juli 2014 22:53 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat doe me denken aan die keer dat ik met de kabelbaan de Schilthorn in Zwitserland op ging (Van die James Bond film) en dacht dat naar beneden lopen een goed idee was. Klein richeltje met beide kanten afgronden..ik ging bijna op handen en knieën naar beneden..*ril*
Ben je geblesseerd?quote:Op maandag 28 juli 2014 22:57 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Als ik weer goedgekeurd ben ga ik weer klimmen![]()
Neequote:Op maandag 28 juli 2014 23:02 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Leuk, ben jij ook aanwezig in dat filmpje?
Dat gevoel heb ik ook als ik een trap oploop.quote:Op maandag 28 juli 2014 22:59 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ben je geblesseerd?
Elke keer weer denk ik onderweg; "Waarom toch"? Maar als je eenmaal boven bent dan weet je het.
Ik had altijd zon hoogtevrees maar ik ben gewoon gaan klimmenquote:Op maandag 28 juli 2014 23:04 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook als ik een trap oploop.
Hahaquote:Op maandag 28 juli 2014 23:04 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook als ik een trap oploop.
Heel fraai.quote:Op maandag 28 juli 2014 22:43 schreef Voxs het volgende:
[..]
Jazeker! In de sächsische schweiz vlak tegen de Tsjechische grens aan. Nog eentje:
[ afbeelding ]
Werk je altijd in het buitenland?quote:Op maandag 28 juli 2014 23:09 schreef BoonDockSaint het volgende:
Navigatie lichten checken heb ik we gedaan was nog hoger ook
Ik heb ook een beetje hoogtevrees. Het gekke is alleen dat bij kleine hoogtes het erger is, een trap, een stoel etc.quote:Op maandag 28 juli 2014 23:06 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik had altijd zon hoogtevrees maar ik ben gewoon gaan klimmen
Neequote:Op maandag 28 juli 2014 23:12 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Werk je altijd in het buitenland?
ben jij dan zo die hard fietser ja?quote:Op maandag 28 juli 2014 23:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Heel fraai.
Ik heb Berlijn - Praag nog op de verlanglijst staan als fietsroute. Dit is wel iets om rekening mee te houden dus, qua pittig.![]()
Een heel klein beetje is gezonde angst maar je moet gewoon gaanquote:Op maandag 28 juli 2014 23:12 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik heb ook een beetje hoogtevrees. Het gekke is alleen dat bij kleine hoogtes het erger is, een trap, een stoel etc.
Ik klim overigens niet, maar wandel in de bergen ( en vaak niet eens zo van harte, maar gewoon omdat ik me laat overhalen en dan blijkt het toch elke keer weer leuk) Sommigen van mijn broers en zussen doen het echte werk. Kletteren en andere onwijs enge dingen.
Heel pittig. Ik heb ze zien zwoegen deze week. Petje af voor die mensen. Zelfs hele oude mensen dus..quote:Op maandag 28 juli 2014 23:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Heel fraai.
Ik heb Berlijn - Praag nog op de verlanglijst staan als fietsroute. Dit is wel iets om rekening mee te houden dus, qua pittig.![]()
Da's wel apart, hoogtevrees als je op een stoel staat.quote:Op maandag 28 juli 2014 23:12 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik heb ook een beetje hoogtevrees. Het gekke is alleen dat bij kleine hoogtes het erger is, een trap, een stoel etc.
Ik klim overigens niet, maar wandel in de bergen ( en vaak niet eens zo van harte, maar gewoon omdat ik me laat overhalen en dan blijkt het toch elke keer weer leuk) Sommigen van mijn broers en zussen doen het echte werk. Kletteren en andere onwijs enge dingen.
engste als je op hakken staat en naar beneden kijkt.quote:Op maandag 28 juli 2014 23:18 schreef Gert het volgende:
Da's wel apart, hoogtevrees als je op een stoel staat.
Tja..my mind works in mysterious ways..quote:Op maandag 28 juli 2014 23:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's wel apart, hoogtevrees als je op een stoel staat.![]()
Ieder mens heeft (terecht) wel een beetje hoogtevrees. Maar hoe hoger hoe abstracter en minder eng. Een paarhonderd meter een afgrond in kijken, ik vind dat griezelig. Maar op ruim 3 km uit een vliegtuig springen, daar voelde ik helemaal geen hoogtevrees bij(zeg er wel meteen bij dat het zo'n pussy tandemsprong was, geen tijd/geld over voor zo'n hele cursus maar wilde het wel een keer gedaan hebben).
Moet je nagaan hoe hoog mijn IQ is als ik van op een stoel staan al duizelig wordquote:Op maandag 28 juli 2014 23:21 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik sta intellectueel al heel mijn leven op grote hoogte dus ik heb er niet zo veel problemen mee.
Balls of steel.quote:Op maandag 28 juli 2014 23:23 schreef Jian het volgende:
schitterende en soms beangstigende foto's (full screen natuurlijk)
Wild Boys!
De ouwe knarren die je soms nog op een racefiets ziet, mèn...quote:Op maandag 28 juli 2014 23:15 schreef Voxs het volgende:
[..]
Heel pittig. Ik heb ze zien zwoegen deze week. Petje af voor die mensen. Zelfs hele oude mensen dus..
Dat mag gelukig echt niet meer zoquote:Op maandag 28 juli 2014 23:23 schreef Jian het volgende:
Wild Boys!
Duran toch?quote:Op maandag 28 juli 2014 23:23 schreef Jian het volgende:
Wild Boys!
Is het niet, althans niet in hoogtevrees-termen, hoogtevrees treedt bij de meeste mensen niet op als er geen verbinding met de grond is, dus wel op een hoog gebouw, maar niet in een vliegtuig.quote:Op maandag 28 juli 2014 23:22 schreef Voxs het volgende:
[..]
Zo'n sprong als de jouwe..nee dat lijkt me te eng!
Terror van de fietspaden die wielrennerpacks..quote:Op maandag 28 juli 2014 23:24 schreef Gert het volgende:
[..]
De ouwe knarren die je soms nog op een racefiets ziet, mèn...![]()
Da's echt geen midlife crisis meer van 'kijk mij nog eens in de kracht van mijn leven zijn'.
Wel respect hoor. Want ze doen het toch maar. En de ene mens is de andere niet, maar als je 70 bent dan is alleen het herstel na een lange toch al zó veel zwaarder.
Doe mij die oudjes maar op de fiets, en niet die stomme strebers met hun pro-pakjes, al helemáál niet in groepsverband.
quote:Op maandag 28 juli 2014 23:19 schreef isax het volgende:
[..]
engste als je op hakken staat en naar beneden kijkt.
Wat een slechte vraag.quote:Op maandag 28 juli 2014 23:25 schreef isax het volgende:
zouden die toeristen weten dat niet iedereen hier een hoer is?
Klap ze gewoonquote:Op maandag 28 juli 2014 23:25 schreef isax het volgende:
Toeristen die dat niet weten denken sowiesó al dat elke vrouw een hoer is.quote:Op maandag 28 juli 2014 23:25 schreef isax het volgende:
ik moet zeggen dat ik russische vrouwen vaak aanzie voor hoer.quote:Op maandag 28 juli 2014 23:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Toeristen die dat niet weten denken sowiesó al dat elke vrouw een hoer is.
Oja? Ik had geen idee.quote:Op maandag 28 juli 2014 23:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Is het niet, althans niet in hoogtevrees-termen, hoogtevrees treedt bij de meeste mensen niet op als er geen verbinding met de grond is, dus wel op een hoog gebouw, maar niet in een vliegtuig.
Uhuh. Dus wat heb je nu: verkeersdrempels op fietspaden. Je komt er meerdere tegen als je van Den Haag naar Katwijk fietst, bij oversteekplaatsen voor voetgangers. Noodzakelijk kwaad want die lijers scheuren anders met z'n tienen met 40 km/u voorbij.quote:Op maandag 28 juli 2014 23:26 schreef Voxs het volgende:
[..]
Terror van de fietspaden die wielrennerpacks..
Als ik op vakantie ga vind ik een hotelkamer op de veertigste verdieping niet zo'n probleem. Als ik op de vijfde verdieping zit en ik heb een balkon dan vind ik dat minder fijn.quote:Op maandag 28 juli 2014 23:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Is het niet, althans niet in hoogtevrees-termen, hoogtevrees treedt bij de meeste mensen niet op als er geen verbinding met de grond is, dus wel op een hoog gebouw, maar niet in een vliegtuig.
Die zijn vaak wat... overdadig hè.quote:Op maandag 28 juli 2014 23:29 schreef isax het volgende:
[..]
ik moet zeggen dat ik russische vrouwen vaak aanzie voor hoer.
Voor de juiste prijs zijn de meesten een hoer. Voor een miljoen mogen ze hem wel in mijn poepert douwen hoor.quote:Op maandag 28 juli 2014 23:25 schreef isax het volgende:
Met of zonder olijfolie?quote:Op maandag 28 juli 2014 23:36 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Voor de juiste prijs zijn de meesten een hoer. Voor een miljoen mogen ze hem wel in mijn poepert douwen hoor.
lol. sexy dat je aan m'n pener denkt.quote:Op maandag 28 juli 2014 23:38 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Die 7 cm van jou mag wel zonder olie.
Het komt wel voor hoor, maar één van de belangrijkste vormen van hoogtevrees heeft toch te maken met angst om te vallen, is waar ik op sta wel stevig genoeg, als ik voorover val dan .... etc. en dat ligt in een vliegtuig dan weer anders. Ik heb er wel eens het e.e.a. over gelezen, trouwens ook over dat er in die constructiebouw van wolkenkrabbers indertijd in de US zoveel indianen werkten omdat die gewoon geen hoogtevrees kenden, die renden gewoon over die smalle balken heen alsof het niets wasquote:
Last of the Mohicans.quote:Op maandag 28 juli 2014 23:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Het komt wel voor hoor, maar één van de belangrijkste vormen van hoogtevrees heeft toch te maken met angst om te vallen, is waar ik op sta wel stevig genoeg, als ik voorover val dan .... etc. en dat ligt in een vliegtuig dan weer anders. Ik heb er wel eens het e.e.a. over gelezen, trouwens ook over dat er in die constructiebouw van wolkenkrabbers indertijd in de US zoveel indianen werkten omdat die gewoon geen hoogtevrees kenden, die renden gewoon over die smalle balken heen alsof het niets was
doen ze ook overdag hoor. in de winterquote:Op maandag 28 juli 2014 23:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Die zijn vaak wat... overdadig hè.
Ik kan me wel voorstellen dat als je er 's avonds als vrouw erg sexy bij gaat lopen op de wallen, dat je dan heel veel "aanspraak" krijgt. En ja daar vraag je dan ook wel om.
Dat klopt ja ook wel eens van gehoord die hebben daar gewoon geen angst voorquote:Op maandag 28 juli 2014 23:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Het komt wel voor hoor, maar één van de belangrijkste vormen van hoogtevrees heeft toch te maken met angst om te vallen, is waar ik op sta wel stevig genoeg, als ik voorover val dan .... etc. en dat ligt in een vliegtuig dan weer anders. Ik heb er wel eens het e.e.a. over gelezen, trouwens ook over dat er in die constructiebouw van wolkenkrabbers indertijd in de US zoveel indianen werkten omdat die gewoon geen hoogtevrees kenden, die renden gewoon over die smalle balken heen alsof het niets was
Da's trouwens wel een geweldige film, die heb ik gewoon standaard in mijn verzameling, wat een beelden en die ene scene op het eind in de bergenquote:
Vette film jaquote:Op maandag 28 juli 2014 23:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Da's trouwens wel een geweldige film, die heb ik gewoon standaard in mijn verzameling, wat een beelden en die ene scene op het eind in de bergen
Wist je dat Daniel Day-Lewis voor die film een half jaar in het bos heeft geleefd?quote:Op maandag 28 juli 2014 23:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Da's trouwens wel een geweldige film, die heb ik gewoon standaard in mijn verzameling, wat een beelden en die ene scene op het eind in de bergen
Leuk tochquote:Op maandag 28 juli 2014 23:44 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Wist je dat Daniel Day-Lewis voor die film een half jaar in het bos heeft geleefd?
Nee, dat wist ik niet, wel schitterende opnamen daar van die omgeving, mooie filmquote:Op maandag 28 juli 2014 23:44 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Wist je dat Daniel Day-Lewis voor die film een half jaar in het bos heeft geleefd?
Hudson bay canada omgeving dacht ikquote:Op maandag 28 juli 2014 23:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, dat wist ik niet, wel schitterende opnamen daar van die omgeving, mooie film
Het voordeel van ouder worden is dat je soms hele films vergeet. Het is al zo lang geleden dat ik die gezien heb dat ik hem nog nu nog wel eens kan gaan bekijken.quote:
goh, de Sc is soms nog leerzaam ook..quote:Op maandag 28 juli 2014 23:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Deze vind Isax wel leuk.quote:Op maandag 28 juli 2014 23:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, dat wist ik niet, wel schitterende opnamen daar van die omgeving, mooie film
Zeg wollah.quote:Op maandag 28 juli 2014 23:47 schreef mootie het volgende:
De Cos wordt steeds debieler. Het schuim komt bovendrijven, als het ware.
quote:Op maandag 28 juli 2014 23:47 schreef Voxs het volgende:
[..]
goh, de Sc is soms nog leerzaam ook..
Indianen kennen geen hoogtevrees? Ik ga dat eens opzoeken. Nu echter slapen. Hele dag gereden en ben bekaf.
Fijne nacht nog allen
Hij is iets van 20 jaar oud, maar nog steeds zo geweldig. Ik heb hem toevallig een half jaar geleden ofzo nog gezien.quote:Op maandag 28 juli 2014 23:46 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Het voordeel van ouder worden is dat je soms hele films vergeet. Het is al zo lang geleden dat ik die gezien heb dat ik hem nog nu nog wel eens kan gaan bekijken.
Het zijn ook nog bepaalde stammen, weet niet precies meer welke, zoek maar eens op.quote:Op maandag 28 juli 2014 23:47 schreef Voxs het volgende:
[..]
goh, de Sc is soms nog leerzaam ook..
Indianen kennen geen hoogtevrees? Ik ga dat eens opzoeken. Nu echter slapen. Hele dag gereden en ben bekaf.
Fijne nacht nog allen
zal hem morgen kijken.quote:Op maandag 28 juli 2014 23:48 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Deze vind Isax wel leuk.![]()
[ afbeelding ]
Blijft een mooie filmquote:Op maandag 28 juli 2014 23:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Hij is iets van 20 jaar oud, maar nog steeds zo geweldig. Ik heb hem toevallig een half jaar geleden ofzo nog gezien.
quote:
Dank je. Ga ik doen.quote:Op maandag 28 juli 2014 23:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Het zijn ook nog bepaalde stammen, weet niet precies meer welke, zoek maar eens op.
trust
Je mag ook geen sletten uitlachen.quote:Op maandag 28 juli 2014 23:43 schreef isax het volgende:
[..]
doen ze ook overdag hoor. in de winter![]()
ik liep daar in mijn winterjas, muts en sjaal. loopt zo'n slet zonder panty maar wel van die hoge laarsen.
en ik zag zo wat der kont. en ze had alleen een spijkerjasje aan![]()
toen moest ik toch wel een beetje lachen. de buurvrouw ook. zij vond het niet grappig dat wij moesten lachen.
was het niet, ze was met een vriendinnetje.quote:Op maandag 28 juli 2014 23:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Je mag ook geen sletten uitlachen.![]()
Maar goed, als die in de winter er zo gekleed bij loopt: dikke kans dat het gewoon een hoer is toch?
lol. Ze weten van mij.quote:Op maandag 28 juli 2014 23:57 schreef Jian het volgende:
Ha ha ha, over TT kapen "en dan is Baconbus nog niet eens aanwezig" Je hebt een rep. Babu
Nee dát snap ik wel, dat het geen raamhoer was. Die hebben geen behoefte om buiten werktijd ook nog door dronkelappen aangesproken te worden. Maar misschien eentje zonder raam? En anders een heel naïef wicht, dat denk dat je in je netkousen over de wallen kunt paraderen en dat mannen dan aan je gaan vragen wat je gestudeerd hebt.quote:Op maandag 28 juli 2014 23:52 schreef isax het volgende:
[..]
was het niet, ze was met een vriendinnetje.
die meiden die hier achter de ramen staan vallen echt niet op.
Ich bin in Brighton.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:01 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik dacht dat je op vakantie zou gaan?
This is Red 5, i'm going in.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Pak ze, serieus, wat een ellende daar.
ik heb ook netkousenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee dát snap ik wel, dat het geen raamhoer was. Die hebben geen behoefte om buiten werktijd ook nog door dronkelappen aangesproken te worden. Maar misschien eentje zonder raam? En anders een heel naïef wicht, dat denk dat je in je netkousen over de wallen kunt paraderen en dat mannen dan aan je gaan vragen wat je gestudeerd hebt.
Morgen gaan we weer verder. Euhm euhm Torquay, 2 daagjes, als het leuk is. En mooi weer.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:02 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Oh leuk. Blijf je daar of op doorreis?
Fawlty Towersquote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Morgen gaan we weer verder. Euhm euhm Torquay, 2 daagjes, als het leuk is. En mooi weer.
Oh nice. Hoop dat het weer gunstig is. Ik ken die plekken die je noemt alleen van voetbalclubs uit lage divisies.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Morgen gaan we weer verder. Euhm euhm Torquay, 2 daagjes, als het leuk is. En mooi weer.
Het heeft hier vannacht en vanmorgen gegoooooten! Onweer zo hard... Ik kroop er zelfs van ineen, en ik ben er totaal niet bang voor. De verwachting is wel aardig, gelukkig.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:04 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Oh nice. Hoop dat het weer gunstig is. Ik ken die plekken die je noemt alleen van voetbalclubs uit lage divisies.
Ja, want want want dan kan ik hem penetreren met mijn 23cm, is hij dol op.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:05 schreef Jian het volgende:
[..]
En dat moet ie dan geruststellend vinden?
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:02 schreef isax het volgende:
[..]
ik heb ook netkousen![]()
wel mooie. met bloemetjes.
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:02 schreef isax het volgende:
[..]
ik heb ook netkousen![]()
wel mooie. met bloemetjes.
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, want want want dan kan ik hem penetreren met mijn 23cm, is hij dol op.
tja ik weet zelfs als ik hier in mijn onderbroek en lang hempje zit dat ik moet zorgen dat mijn kont bedekt is.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar je snapt me wel toch? Vrouwen hoeven echt geen hoofddoekjes of burka's te dragen omdat ze anders 'aanstoot geven'. Bah. Maarrrrrr... als je uitgerekend op dié plek er heel geil bij gaat lopen, en al helemáál op een tijdstip waarvan je weet dat de meute zich wel volgestouwd heeft met allerlei middelen, tja dan kun je wel raden waar de "gesprekken" over zullen gaan die voorbijgangers met je aan willen knopen.
En doe je dan ook nog streng praten erbij, .... in het Duits ofzo?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, want want want dan kan ik hem penetreren met mijn 23cm, is hij dol op.
Heb je zo'n aantrekkelijke kont dan?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:09 schreef isax het volgende:
[..]
tja ik weet zelfs als ik hier in mijn onderbroek en lang hempje zit dat ik moet zorgen dat mijn kont bedekt is.
volgens mij weet iedere vrouw dat wel die hier woont.
ik heb wel een buurvrouw en die is humor. die loopt gewoon in der badjas soms naar de appie
neequote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:10 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Heb je zo'n aantrekkelijke kont dan?
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:10 schreef Jian het volgende:
[..]
En doe je dan ook nog streng praten erbij, .... in het Duits ofzo?
Sla Southampton in ieder geval maar over.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Als je voor/achter het raam zit bedoel je? Mja, lijkt me beter. Maar dat geldt eigenlijk overal wel hoor.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:09 schreef isax het volgende:
[..]
tja ik weet zelfs als ik hier in mijn onderbroek en lang hempje zit dat ik moet zorgen dat mijn kont bedekt is.
Even gecheckt, zit niet in de planning! Southampton dan.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Sla Southampton in ieder geval maar over.
Verder naar het westen ken ik niet, wij zijn toen omhoog gestoken naar Wales. Maar daar zal het ongetwijfeld kutweer zijn nu.
Euhm, in het zuiden van Engeland ook. Naar het strand dus.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:19 schreef BoonDockSaint het volgende:
Noord west kust van ierland loopt een tropiche golfstraam en kan je gewoon naar het strand
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:15 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Mag ik dat zelf beoordelen. Pics?
Daar kom ik nietquote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Euhm, in het zuiden van Engeland ook. Naar het strand dus.
Jah, als jij het doet is het toch niet helemaal hetzelfde, zelfs niet als je je korte hemdje en slipje erbij aantrektquote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:21 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Bück dich! Du arschgefickter Hurensohn!
Das ist mir scheißegal. Deine Mutter schwitzt beim Kacken, du verdammtes Arschloch.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Jah, als jij het doet is het toch niet helemaal hetzelfde, zelfs niet als je je korte hemdje en slipje erbij aantrekt
Ik warm hem op voor jou.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:27 schreef mootie het volgende:
Maar Jian zou nu dus hitsig moeten worden van Brain?
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:21 schreef isax het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Driedubbele spoiler!
En nou is er ineens een planning?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Even gecheckt, zit niet in de planning! Southampton dan.
We gaan gewoon helemaal west en dan nog even het bochtje om.
Ik zit al een half uur naar de cleavage van Isa te staren, ... ik ben er klaar voorquote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:27 schreef mootie het volgende:
Maar Jian zou nu dus hitsig moeten worden van Brain?
Waar?!quote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zit al een half uur naar de cleavage van Isa te staren, ... ik ben er klaar voor
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zit al een half uur naar de cleavage van Isa te staren, ... ik ben er klaar voor
We hebben min of meer een eindpunt, en wat plekjes tussenin geprikt.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:32 schreef Gert het volgende:
[..]
En nou is er ineens een planning?
Het was een paar dagen geleden nog van joo de poo, Frankrijk, Engeland we zien wel !
Ik verwacht over een paar dagen een bericht van ergens op Ierland, Schotland of de Kanaaleilanden.
Daar zijn allerlei leuke variaties op die niét verboden zijn. Zie de RLS SCquote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:34 schreef isax het volgende:
ik had dat plaatje dat verboden is moeten posten
Samenvatting? Nazi's zijn gay?quote:
Fair enough.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:43 schreef mootie het volgende:
[..]
We hebben min of meer een eindpunt, en wat plekjes tussenin geprikt.![]()
En de verwachting wás goed. Dus geen Frankrijk.
Ow tell me the way to the next wiskey bar ..:Dquote:
Ik ben erbij. Handje vasthouden? Heb jij popcorn?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 01:04 schreef rico80 het volgende:
Iemand zin in een live lancering? Binnen nu en 20 minuten gaat deze raket de lucht in..
http://www.orlandosentine(...),0,2481051.htmlstory
Denk je dat we Brain in zo'n korte tijd nog aan boord krijgen dan?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 01:04 schreef rico80 het volgende:
Iemand zin in een live lancering? Binnen nu en 20 minuten gaat deze raket de lucht in..
http://www.orlandosentine(...),0,2481051.htmlstory
We kunnen het proberen. Er is wat vertraging, 1:28 gaat hij nu omhoog, onze tijd.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 01:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Denk je dat we Brain in zo'n korte tijd nog aan boord krijgen dan?
Wat zit erin?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 01:08 schreef rico80 het volgende:
[..]
We kunnen het proberen. Er is wat vertraging, 1:28 gaat hij nu omhoog, onze tijd.
2 satellieten die andere satellieten in de gaten gaan houden.quote:
Satelliet-babysitters?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 01:10 schreef rico80 het volgende:
[..]
2 satellieten die andere satellieten in de gaten gaan houden.
Ja zoiets. Er zitten er nogal veel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |