quote:Op maandag 28 juli 2014 19:35 schreef MonkNL het volgende:
Ik zal vanavond of morgen de TS even bijwerken
Ja, zo'n wedstrijd moet wel buiten het stadion zijn. Misschien iets voor in de ideeen-bus van Mr Wang?quote:Op maandag 28 juli 2014 19:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja dat is hier in Den Haag ook wel zo. Alleen sinds ze niet meer de traditionele oefenwedstrijd tegen en op het terrein van laakkwartier spelen heb ik toch het idee dat het wat minder leeft bij de supporters.
Iedere keer als we wat in de ideeënbus doen, krijgen we een kalender meequote:Op maandag 28 juli 2014 19:45 schreef Blinker het volgende:
[..]
Ja, zo'n wedstrijd moet wel buiten het stadion zijn. Misschien iets voor in de ideeen-bus van Mr Wang?
Wellicht, maar als Den Haag nu niet handelt loopt er weer een speler voor praktisch niks weg. Blijft toch zonde dat zo'n Toornstra nog geen miljoen opbrachtquote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:37 schreef Jovatov het volgende:
Ik hoop dat van Duinen blijft, Mike hoort bij Den Haag!
Als die 2 miljoen echt klopt, moeten ze hem gewoon verkopenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:37 schreef Jovatov het volgende:
Ik hoop dat van Duinen blijft, Mike hoort bij Den Haag!
Helaas welquote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:43 schreef YUR het volgende:
[..]
Als die 2 miljoen echt klopt, moeten ze hem gewoon verkopen
Dan kan ie mooi aan de organisatie beginnen. Eventueel spelers in de winterstop, en anders volgend seizoen. Dit jaar gewoon handhaven, nix aan de handquote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het verrotte is dat die mister wang pas kan investeren na de transfer deadline.... Veel mensen snappen niet dat er nog geen versterkingen worden gehaald, nou bij deze!
Ik hoop het van harte. De 1e seizoenshelft van vorig jaar ben ik tenslotte 30 jaar ouder geworden en dat wil ik niet nog een keer meemaken....quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:53 schreef YUR het volgende:
[..]
Dan kan ie mooi aan de organisatie beginnen. Eventueel spelers in de winterstop, en anders volgend seizoen. Dit jaar gewoon handhaven, nix aan de hand
Time will tell!quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik hoop het van harte. De 1e seizoenshelft van vorig jaar ben ik tenslotte 30 jaar ouder geworden en dat wil ik niet nog een keer meemaken....
Lijkt mij primaquote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat vinden jullie van die 2 miljoen die geboden wordt voor van duinen dan?
Zoiets had Toornstra ook moeten opleveren, maar dat lukte op de een of andere manier niet.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mij in eerste instantie ook alleen ik heb na afgelopen jaren met spelersbeleid en verkopen niet zo'n vertrouwen erin... maar goed, 2 miljoen... best lekkah!!
Volgens bronnen bij AZ schijnt het 1 miljoen + Avdic te zijn. Bij Zwolle vond ik dat een goede spits, bij AZ heeft hij nooit het vertrouwen gekregen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat vinden jullie van die 2 miljoen die geboden wordt voor van duinen dan?
Avdic vond ik bij PEC ook wel goed ja. Maar of ie nou 1 miljoen waard is, weet ik niet zeker...quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Volgens bronnen bij AZ schijnt het 1 miljoen + Avdic te zijn. Bij Zwolle vond ik dat een goede spits, bij AZ heeft hij nooit het vertrouwen gekregen.
Geen seizoenskaart. Wel af en toe in het stadion.quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Er staan trouwens maar 2 users in de OP met hun vakkie erbij... Er zijn er toch wel meer hier op fok die ook regelmatig in dit topic posten?
Ik ga met enige regelmaat, sowieso vaak andere vakken.quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Er staan trouwens maar 2 users in de OP met hun vakkie erbij... Er zijn er toch wel meer hier op fok die ook regelmatig in dit topic posten?
En waar zit je dan over het algemeen?quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen seizoenskaart. Wel af en toe in het stadion.
Verschilt een beetje. Ik heb een redelijk fanatieke neef en regel het vaak via hem.quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En waar zit je dan over het algemeen?
Wie weet trouwens hoe het gaat met de verkoop van seizoenskaarten de daarbij horende kortingen?
Las laatst op tv west dat er iets van 4400 verkocht waren ofzo...
In december wordt het aantal kaarten geteld en dan wordt het corresponderende bedrag over gemaakt.quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En waar zit je dan over het algemeen?
Wie weet trouwens hoe het gaat met de verkoop van seizoenskaarten de daarbij horende kortingen?
Las laatst op tv west dat er iets van 4400 verkocht waren ofzo...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ADO krijgt de 7e begroting van Nederland. Tussen AZ en Heerenveen in.Israel was not created in order to disappear. It is the child of hope and the home of the brave. It can neither be broken by adversity nor demoralized by success. It carries the shield of democracy and it honors the sword of freedom.
Handig idd!quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:29 schreef n00b13 het volgende:
http://adodenhaag.nl/inde(...)le&id=489&Itemid=174
Hier staat alles wat je wilt weten over die kortingsactie. En meer.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:31 schreef Sobieski het volgende:
Dat zegt ook niks. Het gaat erom wat je er mee doetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ADO krijgt de 7e begroting van Nederland. Tussen AZ en Heerenveen in.![]()
Geld garandeert mogelijkheden. Taak blijft om die te benutten. Maar zonder het geld zijn die mogelijkheden er überhaupt niet.quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:32 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Dat zegt ook niks. Het gaat erom wat je er mee doet
Rustig selecteren en selecteren. Ieder jaar de slechtste uit de ploeg vervangen, dan kom je al een heel eind. Derijck voor Wormgoor is een aardig begin.quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik blijf erbij, eerst zien dan geloven!!
Ik sta nog wel in het plaatje. Ben afgelopen seizoen niet zo heel veel geweestquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik had ook gehoopt dat hij dit seizoen al wat voor Den Haag had kunnen betekenen, maar hem enkel voor de breedte houden is natuurlijk ook niet goed voor zo'n speler. Laat hem zich dan nog maar een jaartje ontwikkelen bij Dordrecht.quote:
Dat was echt geniaal vorig seizoen. De frustratie bij Koeman ook naderhandquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De Kraaijen treden weer op voor ado-feyenoord..
Ja whahahaquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat was echt geniaal vorig seizoen. De frustratie bij Koeman ook naderhand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |