Ah okequote:
FOX zend alleen uit op het digitale net dat is goedkoper dan analoogquote:Op zondag 3 augustus 2014 14:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als FOX wil dat hun open net een succes wordt moeten ze maar zorgen dat ik hun zender makkelijk kan ontvangen.
Waarom is Zivkovic een topaankoop ? Die is pas gehaald voor volgend seizoen of misschien wel het seizoen erna. Zal misschien nog wel wat minuutjes pakken dit seizoen of hij moet zich heel goed ontwikkelenquote:Op zondag 3 augustus 2014 15:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sowieso niet de sterkste. De WK-gangers hebben vakantie, er zijn wat mensen geblesseerd en topaankoop Zivkovic zit niet bij de selectie.
Ach, er zullen hooguit 3 mensen in Nederland zijn die nog analoge televisie hebben.quote:Op zondag 3 augustus 2014 14:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als FOX wil dat hun open net een succes wordt moeten ze maar zorgen dat ik hun zender makkelijk kan ontvangen.
Wie zijn die andere twee? Dan richt ik een club op.quote:Op zondag 3 augustus 2014 15:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, er zullen hooguit 3 mensen in Nederland zijn die nog analoge televisie hebben.
Presentquote:Op zondag 3 augustus 2014 15:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wie zijn die andere twee? Dan richt ik een club op.
Presentquote:Op zondag 3 augustus 2014 15:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wie zijn die andere twee? Dan richt ik een club op.
Nee maar wel gratis televisie.quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:06 schreef GGMM het volgende:
Jeetje.
Hebben jullie ook nog zo'n telefoon met een draaischijf?
Powerloungengodquote:Op zondag 3 augustus 2014 17:16 schreef PowerLoungen het volgende:
Henk de Jong rondt zijn flikkeropleiding af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |