wie is er weg danquote:Op maandag 28 juli 2014 16:57 schreef Aiciu het volgende:
Je mag de OP wel even updaten naar de nieuwe clubs.
post er eigenlijk uberhaupt iemand in deze reeks?quote:Op maandag 28 juli 2014 17:00 schreef Aiciu het volgende:
Nieuw Empoli, Cesena en Palermo.
Uit: Livorno, Catania, Bologna
Ja, een paar.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:03 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
post er eigenlijk uberhaupt iemand in deze reeks?
Laat Juventus eerst maar weer eens verder komen dan de 8ste finale in de CL.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:17 schreef bianconeri het volgende:
Zal Vidal dan toch een geldwolf blijken te zijn?
Voor het geld weggaan bij Juve.
Lijkt het me eigelijk geen type voor, heeft zich echt geweldig voor Juve ingezet. Top speler.
Sportief gezien gaat hij er gewoon overduidelijk op achteruit als hij naar Man Utd gaat.
Maar ja geld...
Dat is dus het punt, Juve kan bijna niet meer groeien sportief gezien en bij ManU valt veel meer eer te behalenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laat Juventus eerst maar weer eens verder komen dan de 8ste finale in de CL.
Lol, omdat man u 1 slecht seizoen heeft, gaat ie er op achteruit ...quote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:17 schreef bianconeri het volgende:
Zal Vidal dan toch een geldwolf blijken te zijn?
Voor het geld weggaan bij Juve.
Lijkt het me eigelijk geen type voor, heeft zich echt geweldig voor Juve ingezet. Top speler.
Sportief gezien gaat hij er gewoon overduidelijk op achteruit als hij naar Man Utd gaat.
Maar ja geld...
Feliquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:54 schreef Aiciu het volgende:
De mooiste voetbalclub ter wereld bestaat nu 88 jaar!
Tanti auguri Napoli
Ik zou zweren dat het huidige Napoli in 2004 opgericht is.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:54 schreef Aiciu het volgende:
De mooiste voetbalclub ter wereld bestaat nu 88 jaar!
Tanti auguri Napoli
Officieel is Napoli zelfs nog veel ouder, ik weet ff niet meer welk jaar.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 08:50 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ik zou zweren dat het huidige Napoli in 2004 opgericht is.
Ik zag het, mooie club ik gun het ze wel.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 01:17 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Feli![]()
En de eerste Italiaanse overwinning is binnen. De 2e club van Turijn wint met 0-3 en is dus al wel zeker van de plee of ronde. Als ze daar doorheen komen gaat het al stukken beter dan vorig jaar toen Udinese het niet haalde.
Geweldige supporters ook.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:20 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Ik zag het, mooie club ik gun het ze wel.
Wat heeft dat er mee te maken dan?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:18 schreef Littlerabbit het volgende:
Laat Juventus eerst maar weer eens verder komen dan de 8ste finale in de CL.
En jij hebt iets met Juve?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:24 schreef Tarado het volgende:
Dat is dus het punt, Juve kan bijna niet meer groeien sportief gezien en bij ManU valt veel meer eer te behalen
Kijk alleen al naar het elftal van Man Utd...quote:Op woensdag 30 juli 2014 09:42 schreef BramKVO het volgende:
Lol, omdat man u 1 slecht seizoen heeft, gaat ie er op achteruit ...
Die spelen volgend seizoen gewoon weer voor de titel in de PL.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |