Daar heb je mij echt niet mee hoor.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik vergeef je omdat Ajax de finale van dat toernooi met 5-1 van PEC Zwolle verloor.
Ach ja, aankomend weekend de revanche.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik vergeef je omdat Ajax de finale van dat toernooi met 5-1 van PEC Zwolle verloor.
Nee ik vind dat je asoclubs die vol met downers zit die zich niet kunnen gedragen niet in het bekertoernooi thuis horenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:36 schreef Vermecelli het volgende:
Haten opAjax
![]()
TS is een verbitterde PSV fan die hunkert naar nieuw succes en dat denkt te bereiken door Ajax uit het bekertournooi () te zetten.
TS![]()
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee ik vind dat je asoclubs die vol met downers zit die zich niet kunnen gedragen niet in het bekertoernooi thuis horen
Elke club heeft helaas dit soort groepen 'supporters'. Dat keurt niemand goed. Als de finale in de Arena werd gespeeld en Feyenoord tegen PEC moest hadden de supporters van Feyenoord de boel daar ook goed gesloopt. En dat geldt ook voor PSV bij een willekeurige rivaal.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee ik vind dat je asoclubs die vol met downers zit die zich niet kunnen gedragen niet in het bekertoernooi thuis horen
[..]
Bedankt voor de +1, die doet me goed.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:41 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Daar heb je mij echt niet mee hoor.Maar misschien vind je het stoer om dat nog eens te posten. In dat geval een +1 voor jou.
Even je naam aanpassen naar Guus_Geluk8quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Bedankt voor de +1, die doet me goed.
[..]
40 van de overlast veroorzakende supporters zijn opgespoord en het grootste gedeelte is al aangehouden. Dat grootste gedeelte krijgt naar alle waarschijnlijkheid een algeheel stadionverbod.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee, dat zijn clowniesquote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Downies in optima forma.
Valt best wel mee hoor. Enige clubs met een beruchte harde kern zijn Ajax, Feyenoord, Utrecht en ADO en daarvan is Ajax ruim het grootste.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:45 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Elke club heeft helaas dit soort groepen 'supporters'. Dat keurt niemand goed. Als de finale in de Arena werd gespeeld en Feyenoord tegen PEC moest hadden de supporters van Feyenoord de boel daar ook goed gesloopt. En dat geldt ook voor PSV bij een willekeurige rivaal.
Ik wil niets goedpraten, maar ik heb gewoon het idee dat dit bij elke andere club in een ander stadion ook had kunnen gebeuren.
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:54 schreef Wouterw17 het volgende:
[..]
Valt best wel mee hoor. Enige clubs met een beruchte harde kern zijn Ajax, Feyenoord, Utrecht en ADO en daarvan is Ajax ruim het grootste.
Een incidentquote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
40 van de overlast veroorzakende supporters zijn opgespoord en het grootste gedeelte is al aangehouden. Dat grootste gedeelte krijgt naar alle waarschijnlijkheid een algeheel stadionverbod.
Ik zou niet weten waarom een club na één incident al uit het bekertoernooi zou moeten worden gegooid.
Maar dat is het niet, het is gebeurt bij Ajax dus die uit de beker knikkerenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:45 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Elke club heeft helaas dit soort groepen 'supporters'. Dat keurt niemand goed. Als de finale in de Arena werd gespeeld en Feyenoord tegen PEC moest hadden de supporters van Feyenoord de boel daar ook goed gesloopt. En dat geldt ook voor PSV bij een willekeurige rivaal.
Ik wil niets goedpraten, maar ik heb gewoon het idee dat dit bij elke andere club in een ander stadion ook had kunnen gebeuren.
Iedereen van VAK410 en f-side mogen nog maar 1 gram cocaïne gebruiken tijdens de wedstrijdquote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat was de straf nu van Ajax?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |