SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
=
[ Bericht 97% gewijzigd door MrvanTrapZ op 28-07-2014 16:12:38 ]Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Robben in spitta? Die staat wissel.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
lijkt hij op lasse sjeune of ligt het aan mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tuurlijk robben spittaquote:Op maandag 28 juli 2014 16:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Robben in spitta? Die staat wissel.
p.s. Pots zie post van tim pagina 10 2 topics terug. heb je een antwoord voor je MLSnu stoppen met vragen hoor
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Waarom? Ik hou wel van een running gagquote:Op maandag 28 juli 2014 16:17 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Tuurlijk robben spitta
p.s. Pots zie post van tim pagina 10 2 topics terug. heb je een antwoord voor je MLSnu stoppen met vragen hoor
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zou Henry een TOTS krijgen? En Defoe? En Demspey????
Team met Dempsey, Defoe en Henry![]()
![]()
![]()
![]()
,
Wanneer komt MLS tots?? Weet iemand dat? Op twitter zag ik een foto van TOTS maar daar zat beckham bij dus lijkt me nep,![]()
Mijn Robben is kapotquote:Op maandag 28 juli 2014 16:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Robben in spitta? Die staat wissel.Bakt er niks van vandaag
![]()
Dit waren de stats van Tadic vlak voordat hij naar Sousampton gingzal wel een shitstorm komen na die IF's en een TOTS
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 28 juli 2014 16:20 schreef ThadCastle het volgende:
![]()
![]()
![]()
,
Wanneer komt MLS tots?? Weet iemand dat? Op twitter zag ik een foto van TOTS maar daar zat beckham bij dus lijkt me nep,
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Daar krijg ik wel een nat onderbroekje van zeg.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:20 schreef ThadCastle het volgende:
![]()
![]()
![]()
,
Wanneer komt MLS tots?? Weet iemand dat? Op twitter zag ik een foto van TOTS maar daar zat beckham bij dus lijkt me nep,![]()
quote:Op maandag 28 juli 2014 16:16 schreef wieisboos het volgende:
lijkt hij op lasse sjeune of ligt het aan mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee
![]()
mijn spelers staan al klaarquote:Op maandag 28 juli 2014 16:28 schreef Kiid het volgende:
Hopelijk komt MLS cup snel want ik kan moeilijk slapen van de spanning![]()
Wat kost ie tegenwoordig bij de MM?Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Vibratorexpert in da housequote:Op maandag 28 juli 2014 16:36 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je moet er 1 kopen die kan roterenen zilver is snel vies.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
MLS, Cup, PS3quote:
echte vraag is natuurlijk, wanneer ?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
87 of 88?quote:Op maandag 28 juli 2014 16:46 schreef Toefjes het volgende:
Respectievelijk 8, 7 en 16 schoten tegen gekregen. 0 Doelpunten. iMotm NeuerPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
#askjesustwitter:MCFC twitterde op maandag 28-07-2014 om 12:49:58#ASKJESUS: Got a question for @JNavas? We're sitting down with him today so get them in now! #mcfc http://t.co/Slr8XcM9TA reageer retweet
![]()
![]()
Die vragen ookquote:Op maandag 28 juli 2014 16:47 schreef wieisboos het volgende:
#askjesustwitter:MCFC twitterde op maandag 28-07-2014 om 12:49:58#ASKJESUS: Got a question for @JNavas? We're sitting down with him today so get them in now! #mcfc http://t.co/Slr8XcM9TA reageer retweet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ach, andere kaartje is ook groenquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ditquote:er zijn 2 neuers. en volgens mij pakt hij toch altijd alles
#FreeTrapz![]()
Bij mij had hij 9 tegengoals in 2 potjes, inclusief 5 blunders. Toen was ik al zo boos dat hij mocht oprotten.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:52 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
diter zijn 2 neuers. en volgens mij pakt hij toch altijd alles
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
had de 88 gekocht voor 545K maar was zo stom om hem weer te verkopen voor een beetje winst. niet mee gespeeld.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bij mij had hij 9 tegengoals in 2 potjes, inclusief 5 blunders. Toen was ik al zo boos dat hij mocht oprotten.
vanavond even een mooi bundesliga team maken met 91 robben op CAM en aubamadinges op ST
#FreeTrapz![]()
nietesquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Lekker door de verdediging glibberenquote:Op maandag 28 juli 2014 16:57 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
had de 88 gekocht voor 545K maar was zo stom om hem weer te verkopen voor een beetje winst. niet mee gespeeld.
vanavond even een mooi bundesliga team maken met 91 robben op CAM en aubamadinges op ST
Ik moet nog bedenken wat ik wil. Ik heb nu 6 mil ekkies te besteden, maar weet niet zo goed wat ik wil.![]()
er is ook voor de PC hoorquote:In deze modus voor PS3, PS4, Xbox 360 en Xbox One kun je zelf je ultieme team samenstellen met spelerskaarten die je in pakjes kan vinden.![]()
Legendsquote:Op maandag 28 juli 2014 16:58 schreef Kiid het volgende:
[..]
Lekker door de verdediging glibberen
Ik moet nog bedenken wat ik wil. Ik heb nu 6 mil ekkies te besteden, maar weet niet zo goed wat ik wil.
haha oh wacht ps haha![]()
Je lijkt wel een vrouw.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:58 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik moet nog bedenken wat ik wil. Ik heb nu 6 mil ekkies te besteden, maar weet niet zo goed wat ik wil.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
twijfel hier ook nog miss wel robben st met de bruyne er achterquote:Op maandag 28 juli 2014 16:58 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik moet nog bedenken wat ik wil. Ik heb nu 6 mil ekkies te besteden, maar weet niet zo goed wat ik wil.. weet alleen niet of robben een beetje uit de voeten kan als eenzame ST.
#FreeTrapz![]()
quote:Op maandag 28 juli 2014 17:00 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
twijfel hier ook nog miss wel robben st met de bruyne er achter. weet alleen niet of robben een beetje uit de voeten kan als eenzame ST.
IF waar mogelijk![]()
Al zou ik ook gewoon Gibbs LB knallen zelf.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
het hele punt is eigenlijk dat ik reus een keer wil proberenquote:Op maandag 28 juli 2014 17:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
IF waar mogelijk![]()
Al zou ik ook gewoon Gibbs LB knallen zelf.
#FreeTrapz![]()
kutjequote:Op maandag 28 juli 2014 17:08 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
het hele punt is eigenlijk dat ik reus een keer wil proberenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Geen MLS-cup meer dit seizoen FUT is "klaar" komen geen nieuwe toernooien meer stond op de Twitter vanmorgen.
blablablabla![]()
Alles geloven wat Twitter zegt. Maver 2.0quote:Op maandag 28 juli 2014 17:19 schreef Elan het volgende:
Geen MLS-cup meer dit seizoen FUT is "klaar" komen geen nieuwe toernooien meer stond op de Twitter vanmorgen.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Pas maar op, Maver zou zoiets nog geloven ook.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:19 schreef Elan het volgende:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
HAHAHAHAquote:Op maandag 28 juli 2014 17:19 schreef Elan het volgende:
ff serieus wanneer is ie nu ? die MLS cup.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op maandag 28 juli 2014 17:34 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
HAHAHAHA
ff serieus wanneer is ie nu ? die MLS cup.![]()
![]()
![]()
Dat niet weten, ga gewoon weg.![]()
oh alwetende kami vertel mij alsjeblieftquote:
#FreeTrapz![]()
Ik vind Pires echt een must have. Voor hoeveel gaat die RM nu? Zou wel een mooie versterking zijn.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:33 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Tim wat voor team zou jij van deze spelers (+ evt Ljungberg) maken?
Zonder Neville
Is dat nieuw..die claim to fame?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nee.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:38 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
oh alwetende kami vertel mij alsjeblieft![]()
Weet niet, viel mij net op. Wel geinig om even te lezenquote:Op maandag 28 juli 2014 17:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vind Pires echt een must have. Voor hoeveel gaat die RM nu? Zou wel een mooie versterking zijn.
Is dat nieuw..die claim to fame?
Mwah Pires is duur en denk dat ik uiteindelijk naar 352 ga met Vieira en Desailly.![]()
En dit zou ik ervan maken denk ik, al speel ik zelf liever echt met wingers en zou ik Bierhoff droppen.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:33 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Tim wat voor team zou jij van deze spelers (+ evt Ljungberg) maken?
Zonder Neville
[ afbeelding ]
Wist je dit?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
echt nooit gezienquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op maandag 28 juli 2014 17:44 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Mwah Pires is duur en denk dat ik uiteindelijk naar 352 ga met Vieira en Desailly.![]()
Pires is trouwens echt goedGRAAG VERWIJDEREN![]()
quote:Op maandag 28 juli 2014 17:44 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Weet niet, viel mij net op. Wel geinig om even te lezen
Mwah Pires is duur en denk dat ik uiteindelijk naar 352 ga met Vieira en Desailly.
Of zo.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Echt by far de beste RW jaquote:
Jammer dat veel van die andere legend wingers geen 4* skills hebben. Nedved bijvoorbeeld. Was echt mijn held vroeger, maar 3* skills is zo jammer voor die positie..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Is dat wel een watermeloen? Of is het gewoon een ongestelde groene meloen?quote:Op maandag 28 juli 2014 17:49 schreef Rijst het volgende:
lol je zou maar zo'n watermeloen hebben gekocht
[ afbeelding ]Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hahahaha je weet het niet hequote:![]()
sukkel beetje stoer lopen doen op niets af
#FreeTrapz![]()
WHAT DID YOU SAY ABOUT ME??!?quote:Op maandag 28 juli 2014 17:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Is dat wel een watermeloen? Of is het gewoon een ongestelde groene meloen?![]()
![]()
352 als ik Vieira hebquote:Nu even geen centen meer over. Misschien idd maar even Rijkaard eruit laten en Baines en Cahill erin.
![]()
Ik heb de lmquote:Op maandag 28 juli 2014 17:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt by far de beste RW ja
Jammer dat veel van die andere legend wingers geen 4* skills hebben. Nedved bijvoorbeeld. Was echt mijn held vroeger, maar 3* skills is zo jammer voor die positie..
maak mijn team na dan
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Die 4-4-2 lijkt me ook echt goed. Prima balans ook met die 2 CM"s imo.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:50 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
352 als ik Vieira hebNu even geen centen meer over. Misschien idd maar even Rijkaard eruit laten en Baines en Cahill erin.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
NIF Lucasquote:Op maandag 28 juli 2014 17:51 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Ik heb de lm
[ afbeelding ]
maak mijn team na dan
Plebejer
Als je tegenstanders slim zijn gaan ze cross abusen tegen je. Kleine CB's en 3-5-2
Ook de enige kans die ze hebben
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
hee yakoes geef ff Desailly aan Thaddie danquote:Op maandag 28 juli 2014 17:51 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Ik heb de lm
[ afbeelding ]
maak mijn team na dan![]()
![]()
idd ja wat een kk gierquote:Op maandag 28 juli 2014 17:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hee yakoes geef ff Desailly aan Thaddie danAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Moet eerst nog tegen jou jaquote:Op maandag 28 juli 2014 17:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hee yakoes geef ff Desailly aan Thaddie dan
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Ik had ook 442(2), met Clichy lb, Pires lm en Desailly cb. Is dat nog een optie?quote:
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Coentrao is echt konkoslecht. Dan vond ik Eliseu een stuk beter.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:54 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen Fabio met minder chemAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jazeker maar die heb ik nietquote:Op maandag 28 juli 2014 17:56 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Ik had ook 442(2), met Clichy lb, Pires lm en Desailly cb. Is dat nog een optie?Heb ik ook wel. En is volgens mij ook nog eens loyaalquote:Op maandag 28 juli 2014 17:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Coentrao is echt konkoslecht. Dan vond ik Eliseu een stuk beter.![]()
Is een prima jongen ja.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:57 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Jazeker maar die heb ik niet
[..]
Heb ik ook wel. En is volgens mij ook nog eens loyaalAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vorig jaar was hij veel beter ja, maar hij is minder slecht dan Buffon. TOTS Consigli wellicht dan?quote:
Wat je ook doet, niet TOTS De Sanctis.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Consigli ga ik proberen jaquote:Op maandag 28 juli 2014 18:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vorig jaar was hij veel beter ja, maar hij is minder slecht dan Buffon. TOTS Consigli wellicht dan?
Wat je ook doet, niet TOTS De Sanctis.De Sanctis ontwijk ik inderdaad, is die snelheid echt zo kut?
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Geen last van. Maar ingame is hij 1 meter 50, heeft hij lepra en kan hij erg goed ballen nakijken. Echt de slechtste keeper die ik dit jaar heb gehad. By far.quote:Op maandag 28 juli 2014 18:09 schreef Reemi het volgende:
[..]
Consigli ga ik proberen jaDe Sanctis ontwijk ik inderdaad, is die snelheid echt zo kut?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op maandag 28 juli 2014 18:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geen last van. Maar ingame is hij 1 meter 50, heeft hij lepra en kan hij erg goed ballen nakijken. Echt de slechtste keeper die ik dit jaar heb gehad. By far.Duidelijk.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
En als je uitgooit haalt hij de 16 nog geeneensquote:Op maandag 28 juli 2014 18:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geen last van. Maar ingame is hij 1 meter 50, heeft hij lepra en kan hij erg goed ballen nakijken. Echt de slechtste keeper die ik dit jaar heb gehad. By far.
Gegroet vanuit denemarken![]()
![]()
Lijkt me ook wel tof jaquote:Op maandag 28 juli 2014 18:12 schreef Rijst het volgende:
die nieuwe film met morgen en scarlett lijkt me wel leuk eigenlijk
Gisteren Expendables 3 gezien. Was wel weer lekker simplistisch vermaak
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
Godver, moest hier echt hardop om lachen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ga er deze week heen met mn meisje. laat je wel weten wat ik er van vondquote:Op maandag 28 juli 2014 18:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel tof ja
Gisteren Expendables 3 gezien. Was wel weer lekker simplistisch vermaak![]()
Rijst heeft een meisje? Goed bezigquote:Op maandag 28 juli 2014 18:15 schreef Rijst het volgende:
[..]
ga er deze week heen met mn meisje. laat je wel weten wat ik er van vond
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die van die met de inhoud van het nachtkastje van der moeder?quote:Op maandag 28 juli 2014 18:15 schreef Rijst het volgende:
[..]
ga er deze week heen met mn meisje. laat je wel weten wat ik er van vond
#bestsentence ever!![]()
![]()
Als je op een stoel moet zitten als er een foto'tje gemaakt moet worden vraag ik me echt af of hij die andere boeken nog af gaat krijgen voor hij omvalt
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
bohhhAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zie ik nu pas ja. Ook nog dubbel zo hoog op xboxquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ibra blijft ook maar stijgen360k duurder dan zaterdag...
Mensen die meteen quitten bij het zien van m'n team
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Gewoon kaboul danquote:Op maandag 28 juli 2014 18:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zie ik nu pas ja. Ook nog dubbel zo hoog op xbox![]()
![]()
Gebeurd mij de laatste tijd ook wel eens jaquote:Op maandag 28 juli 2014 18:32 schreef Reemi het volgende:
Ibra blijft ook maar stijgen360k duurder dan zaterdag...
Mensen die meteen quitten bij het zien van m'n teamwat is je team nu?
![]()
Zouma vond ik veel beter. Heb hem ook al in een ander team gehad.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Thanks, ik smleno hem net voor 300 coinsquote:Op maandag 28 juli 2014 18:48 schreef Rijst het volgende:
Weetje wie pas echt goed is? Jean baptiste. Die draait gewoon makkelijk mee in gold teams
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
yessss goedzoquote:Op maandag 28 juli 2014 18:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Thanks, ik smleno hem net voor 300 coins
![]()
![]()
Eigenlijk zijn alle silvers die ik in mijn Bundesligateam heb gewoon beter dan golds. Ben-Hatira > Reus, Mak > Perisic, Maxim > Draxler en Brooks > Boateng. En ik had Piszczek en ik vond hem ook serieus niet goed.![]()
Die stand-up shows van hem zijn ook echt tofquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Waarom niet een andere CB voor Zouma?quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik wil Zouma, Gardner en Rekik nog aan mijn BPL silver team toevoegen maar Zouma en Rekik zijn me nog wat te duur. Hetzelfde geldt voor Markovic.. die heb ik dit jaar nog niet geprobeerd.quote:Op maandag 28 juli 2014 18:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zie ik nu pas ja. Ook nog dubbel zo hoog op xbox![]()
Omdat Zouma veel beter is (lees: fijner speelt) dan Kaboul, IF Kos en IF Sakho. Jammer dat hij zo debiel overpriced is nu.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Als jij het zegtquote:Op maandag 28 juli 2014 18:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Omdat Zouma veel beter is (lees: fijner speelt) dan Kaboul, IF Kos en IF Sakho. Jammer dat hij zo debiel overpriced is nu.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Dan moet je hopen dat je hem in een pack krijgt.quote:Op maandag 28 juli 2014 18:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Omdat Zouma veel beter is (lees: fijner speelt) dan Kaboul, IF Kos en IF Sakho. Jammer dat hij zo debiel overpriced is nu.![]()
quote:Op maandag 28 juli 2014 18:35 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Gebeurd mij de laatste tijd ook wel eens jawat is je team nu?
![]()
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Had helemaal niet gezien dat Coquelin ook terug is getransferd naar Arsenal maar ik heb hem nu in een pack (LM ipv CDM)![]()
zijn er maar 2quote:Op maandag 28 juli 2014 18:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die stand-up shows van hem zijn ook echt tof![]()
![]()
hoe bevalt rodriguez jou op wide CAM. vond hem op centrale positie beterquote:
ga deze maken denk ik.
#FreeTrapz![]()
Best wel goed eigenlijk.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:04 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hoe bevalt rodriguez jou op wide CAM. vond hem op centrale positie beter
ga deze maken denk ik.
[ afbeelding ]Geniale voorzet, en als hij naar binnen trekt scoort hij regelmatig met een snoeihard schot in de verre hoek.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Zijn weak foot is ook echt prima..voor 3* standaard in ieder geval. Als RCAM lijkt hij me ook erg fijn. Heb hem tot nu toe als CAM in 433(4), CM in 433(3) en RCM in 433 gebruikt..overal prima eigenlijk. Op CAM wel het beste, maar RCM is ook wel chill. Net wat meer ruimte daar.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:06 schreef Reemi het volgende:
[..]
Best wel goed eigenlijk.Geniale voorzet, en als hij naar binnen trekt scoort hij regelmatig een snoeihard schot in de verre hoek.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zeker, met die 92 shooting lukt ook wel eens wat met rechts.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zijn weak foot is ook echt prima..voor 3* standaard in ieder geval. Als RCAM lijkt hij me ook erg fijn. Heb hem tot nu toe als CAM in 433(4), CM in 433(3) en RCM in 433 gebruikt..overal prima eigenlijk. Op CAM wel het beste, maar RCM is ook wel chill. Net wat meer ruimte daar.Heb jij ook de 89 iMOTM?
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
TOTSquote:Op maandag 28 juli 2014 19:09 schreef Reemi het volgende:
[..]
Zeker, met die 92 shooting lukt ook wel eens wat met rechts.Heb jij ook de 89 iMOTM?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die moet al helemaal ziek goed zijnquote:
[ Bericht 0% gewijzigd door Reemi op 28-07-2014 19:16:52 ]Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Nou moet je kappen hoorquote:Op maandag 28 juli 2014 18:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
Eigenlijk zijn alle silvers die ik in mijn Bundesligateam heb gewoon beter dan golds. Ben-Hatira > Reus, Mak > Perisic, Maxim > Draxler en Brooks > Boateng. En ik had Piszczek en ik vond hem ook serieus niet goed.![]()
hij heeft blijkbaar een andere standaard van goedquote:![]()
piszvlek wel de beste RB van de bundesliga. maar vind de bundesliga verdediging op een of andere manier niet zo
#FreeTrapz![]()
Jij vond TIF Defoe niet goed?quote:Chandler > Piszczek imo.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hij heeft blijkbaar een andere standaard van goed![]()
piszvlek wel de beste RB van de bundesliga. maar vind de bundesliga verdediging op een of andere manier niet zo![]()
wat heeft dat nou te maken met het feit dat je onzin loopt te verkondigen? Paupersilvers die beter zijn dan golds ja doeiquote:Op maandag 28 juli 2014 19:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jij vond TIF Defoe niet goed?
[..]
Chandler > Piszczek imo.![]()
Dat weet je pas als je genoeg potjes met silvers en golds hebt gespeeld.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wat heeft dat nou te maken met het feit dat je onzin loopt te verkondigen? Paupersilvers die beter zijn dan golds ja doei![]()
Op niets af?? Wat bedoel je daarmee?quote:Op maandag 28 juli 2014 17:50 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Hahahaha je weet het niet he![]()
sukkel beetje stoer lopen doen op niets af![]()
dat het nergens op slaat. eikelenbijter.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:27 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Op niets af?? Wat bedoel je daarmee?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
JBGSquote:Op maandag 28 juli 2014 19:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat weet je pas als je genoeg potjes met silvers en golds hebt gespeeld.![]()
![]()
Nee jij kringspiermusketier.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:29 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dat het nergens op slaat. eikelenbijter.![]()
![]()
Imo de beste/fijnste spelers per positie (waar ik dit jaar mee heb gespeeld). Met Gullit moet ik nog wel een wat betere sample opbouwen, maar bevalt tot nu toe prima. Jovetic, TOTS Aurier, Sirigu en Guarin vallen er net buiten. Benteke stond lang op 1, maar daar speel ik nu amper nog mee. Mis toch wel veel bij hem nu ik eenmaal meer veelzijdige spitsen als Kluivert, Jovetic en Jackson gewend ben.
Oh en De Bruyne kan net zo goed de NIF zijn
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
En dat mag dus niet!!quote:Op maandag 28 juli 2014 19:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, ik heb gewoon een andere mening![]()
liever dat dan het bukakesletje van de wu-tang clanquote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Waar heb je het nou weer over man?quote:Op maandag 28 juli 2014 19:31 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
liever dat dan het bukakesletje van de wu-tang clan![]()
![]()
ik probeer een beetje te levelen met je niveau. niet gelukt dus ?quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Blijkbaar niet hequote:Op maandag 28 juli 2014 19:32 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik probeer een beetje te levelen met je niveau. niet gelukt dus ?![]()
![]()
Benatia bakte er bij mij helemaal niks van.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:30 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Imo de beste/fijnste spelers per positie (waar ik dit jaar mee heb gespeeld). Met Gullit moet ik nog wel een wat betere sample opbouwen, maar bevalt tot nu toe prima. Jovetic, TOTS Aurier, Sirigu en Guarin vallen er net buiten. Benteke stond lang op 1, maar daar speel ik nu amper nog mee. Mis toch wel veel bij hem nu ik eenmaal meer veelzijdige spitsen als Kluivert, Jovetic en Jackson gewend ben.
Oh en De Bruyne kan net zo goed de NIF zijn
Geen Rijkaard, zou bij mij misschien nog wel erin staan omdat ik nooit met TOTS Kompany gespeeld heb. Helaas mist Rijkaard soms de snelheid, zeker tegen de paceracers.
TOTS Toprak en Sol zijn ook chill.![]()
shit ik moet dus nog verder zakkenquote:
#FreeTrapz![]()
argumenten komt waarvoor ?quote:Op maandag 28 juli 2014 19:35 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Probeer het maar
Zodra je met argumenten komt luister ik weer.
volgens mij heb je voor argumenten een discussie nodig.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ja ja ga maar lekker intelligent lopen doen he.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:36 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
argumenten komt waarvoor ?
volgens mij heb je voor argumenten een discussie nodig.![]()
Ja, Rijkaard vond ik ook goed, maar zit ook net op het randje. Heb hem ook alleen in een NL team gehad met allemaal silvers achterin om hem heen. Ibra en Ronaldo vond ik ook heel goed, maar teams met die 2 worden altijd van die voorspelbare 1 man teams bij mij waarbij die gasten zelf prima scoren, maar het team zelf niet echt lekker draait.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:33 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Benatia bakte er bij mij helemaal niks van.
Geen Rijkaard, zou bij mij misschien nog wel erin staan omdat ik nooit met TOTS Kompany gespeeld heb. Helaas mist Rijkaard soms de snelheid, zeker tegen de paceracers.
TOTS Toprak en Sol zijn ook chill.
Heb jij TOTS Sokratis gehad?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nee zijn workrates lijken me zo kut.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, Rijkaard vond ik ook goed, maar zit ook net op het randje. Heb hem ook alleen in een NL team gehad met allemaal silvers achterin om hem heen. Ibra en Ronaldo vond ik ook heel goed, maar teams met die 2 worden altijd van die voorspelbare 1 man teams bij mij waarbij die gasten zelf prima scoren, maar het team zelf niet echt lekker draait.
Heb jij TOTS Sokratis gehad?![]()
Zelfde als Vertonghen, Hummels en Luiz. Nooit last van CB's met high/med in 4atb formaties eigenlijk.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:40 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee zijn workrates lijken me zo kut.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hummels was echt een ramp. Had hem nog uitgeleend maar die ergerde zich ook dood aan Hummels.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zelfde als Vertonghen, Hummels en Luiz. Nooit last van CB's met high/med in 4atb formaties eigenlijk.
Tegen mij is hij altijd fucking goed maar als ik er zelf mee speel is het echt kut.![]()
Volgens L'Equipe heeft AZ een bod uitgebracht op Aboubakar. Lijkt me totaal onhaalbaar
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
'Feyenoord hoopt nog deze week één of twee spelers te kunnen presenteren'
Ben benieuwd, laat maar komen![]()
Ook op Van Duinenquote:Op maandag 28 juli 2014 19:49 schreef Tim86 het volgende:
Volgens L'Equipe heeft AZ een bod uitgebracht op Aboubakar. Lijkt me totaal onhaalbaarSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Nu je het zegt, ik moet nog even een brood halen bij de Aboubakker.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:49 schreef Tim86 het volgende:
Volgens L'Equipe heeft AZ een bod uitgebracht op Aboubakar. Lijkt me totaal onhaalbaar![]()
![]()
quote:Op maandag 28 juli 2014 19:49 schreef Tim86 het volgende:
Volgens L'Equipe heeft AZ een bod uitgebracht op Aboubakar. Lijkt me totaal onhaalbaar![]()
![]()
![]()
![]()
oh ja, ik twijfel tussen 2 spelers waar ik een team om heen moet bouwen, 86 Sanchez of 89 Muller. Allebei in een team speelt niet fijn vanwege de workrates
Op Muller kan ik al 150k winst behalen en op Sanchez inmiddels ook al 170k![]()
Kan toch prima? Of bedoel je dat je gewoon niet goed om kan gaan met harde werkers?quote:Op maandag 28 juli 2014 19:53 schreef Maver24 het volgende:
oh ja, ik twijfel tussen 2 spelers waar ik een team om heen moet bouwen, 86 Sanchez of 89 Muller. Allebei in een team speelt niet fijn vanwege de workrates![]()
quote:Op maandag 28 juli 2014 19:54 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Kan toch prima? Of bedoel je dat je gewoon niet goed om kan gaan met harde werkers?![]()
![]()
![]()
Twee totaal verschillende soorten spitsen. Welk soort ligt je het best?quote:Op maandag 28 juli 2014 19:53 schreef Maver24 het volgende:
oh ja, ik twijfel tussen 2 spelers waar ik een team om heen moet bouwen, 86 Sanchez of 89 Muller. Allebei in een team speelt niet fijn vanwege de workrates
Op Muller kan ik al 150k winst behalen en op Sanchez inmiddels ook al 170k
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik weet het niet. ben er zelf ook nog niet helemaal over uit maar als ik voor Sanchez kies kan ik wel veel transfer kaartjes in het team verwerken zoals Fabregas en SIF Schurrle die ik ook nog hebquote:Op maandag 28 juli 2014 19:54 schreef Reemi het volgende:
[..]
Twee totaal verschillende soorten spitsen. Welk soort ligt je het best?![]()
hahaquote:Op maandag 28 juli 2014 19:54 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Kan toch prima? Of bedoel je dat je gewoon niet goed om kan gaan met harde werkers?![]()
![]()
quote:Op maandag 28 juli 2014 19:54 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Kan toch prima? Of bedoel je dat je gewoon niet goed om kan gaan met harde werkers?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wat blijft http://loldutchpeople.nl/ toch geniaal
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
die site had je ook pvvstemmers.nl kunnen noemen, jezus wat een paupervolkquote:Op maandag 28 juli 2014 20:31 schreef Tim86 het volgende:
Wat blijft http://loldutchpeople.nl/ toch geniaalHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
wtfquote:Op maandag 28 juli 2014 20:31 schreef Tim86 het volgende:
Wat blijft http://loldutchpeople.nl/ toch geniaal![]()
![]()
Zeker, ben inmiddels druk met mijn stage. Schrijf daar nu voor InsideGamer en Gamer.nlquote:
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Ja gaat lekker. Goed bezig zie ik! Ga je nog naar gamescom? Gaan we gasten van EA pakkie geven in FIFA.quote:Op maandag 28 juli 2014 20:56 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Zeker, ben inmiddels druk met mijn stage. Schrijf daar nu voor InsideGamer en Gamer.nl![]()
Was het maar zo'n feest. Het wordt nieuws bijhouden vanuit het thuisfront. Speel je X1 of PS4 trouwens?quote:Op maandag 28 juli 2014 20:59 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ja gaat lekker. Goed bezig zie ik! Ga je nog naar gamescom? Gaan we gasten van EA pakkie geven in FIFA.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Nee nog niet, binnenkort PS4 oppikken denk ikquote:Op maandag 28 juli 2014 21:01 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest. Het wordt nieuws bijhouden vanuit het thuisfront. Speel je X1 of PS4 trouwens?![]()
quote:Op maandag 28 juli 2014 20:31 schreef Tim86 het volgende:
Wat blijft http://loldutchpeople.nl/ toch geniaal![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ah, ik dacht. Laat ik je even inmaken. Maar ik speel op X1, dus dat gaat niet gebeuren. Misschien dat met de launchparty van FIFA 15 er weer een potje gespeeld kan worden.quote:Op maandag 28 juli 2014 21:03 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Nee nog niet, binnenkort PS4 oppikken denk ik
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
quote:![]()
![]()
Painten als trapz
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jezus wat een website.quote:Ik zit nog steeds te scrollen...
Conclusie: Het zijn allemaal reptilians die door Rutte gebruikt worden als instrument om in oorlog te gaan met Ruslandquote:Op maandag 28 juli 2014 21:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
http://www.martinvrijland(...)hillende-leeftijden/
wat een website.____!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jezus wat een idiotenquote:Op maandag 28 juli 2014 21:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
http://www.martinvrijland(...)hillende-leeftijden/
wat een website.____!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
quote:Op maandag 28 juli 2014 21:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Conclusie: Het zijn allemaal reptilians die door Rutte gebruikt worden als instrument om in oorlog te gaan met RuslandDie mensen zijn toch gewoon ziek in hun kop? Even zoeken of ik de echte naam van Martin Vrijland kan vinden.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
dat soort figuren mogen dus ook gewoon reproduceren hèquote:Op maandag 28 juli 2014 21:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[..]
Die mensen zijn toch gewoon ziek in hun kop? Even zoeken of ik de echte naam van Martin Vrijland kan vinden.![]()
![]()
Ik kan me echt zo pissig maken om dat soort figuren.
quote:Op maandag 28 juli 2014 21:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik kan me echt zo pissig maken om dat soort figuren.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Respectloosquote:Op maandag 28 juli 2014 21:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[..]
Die mensen zijn toch gewoon ziek in hun kop? Even zoeken of ik de echte naam van Martin Vrijland kan vinden.![]()
Hallo reaguurderquote:Op maandag 28 juli 2014 21:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik kan me echt zo pissig maken om dat soort figuren.![]()
![]()
Trapz, had net een wedstrijd dat het niet liep, veranderde ingame van tactiek, ging naar 4-3-3. Jakub wisselen voor Gundogan, dit loopt als een treinquote:Op maandag 28 juli 2014 21:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik kan me echt zo pissig maken om dat soort figuren.![]()
![]()
Ingame wisselen naar een andere formatie heeft sowieso vaak een magisch effect. Alsof het momentum ineens omdraait. Doe het best vaak. Of het nou placebo is of echt iets...gaat om het eindresultaatquote:Op maandag 28 juli 2014 21:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Trapz, had net een wedstrijd dat het niet liep, veranderde ingame van tactiek, ging naar 4-3-3. Jakub wisselen voor Gundogan, dit loopt als een trein
[ afbeelding ]
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Waarom noem je mij reaguurder? Weet wel wat dat is.quote:
O en hoe was je vakantie?
Jij bent gewoon zon typische reaguurder vind ikquote:Op maandag 28 juli 2014 21:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Waarom noem je mij reaguurder? Weet wel wat dat is.
O en hoe was je vakantie?![]()
Je druk maken om dingen die je op internet leest, vaak dezelfde soort items ook waar je je druk om maakt etc.
Was klasse, buitengewoon veel drank,coke en hoeren in het oosten.![]()
Ooo hoor wel vaker dat ik me druk maak om dingen waar ik me eigenlijk niet druk om moet maken.quote:Op maandag 28 juli 2014 21:54 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij bent gewoon zon typische reaguurder vind ik
Je druk maken om dingen die je op internet leest, vaak dezelfde soort items ook waar je je druk om maakt etc.
Was klasse, buitengewoon veel drank,coke en hoeren in het oosten.
Nice.Waar ben je geweest?
Berlijn, Praag, Krakau, Boedapestquote:Op maandag 28 juli 2014 21:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ooo hoor wel vaker dat ik me druk maak om dingen waar ik me eigenlijk niet druk om moet maken.
Nice.Waar ben je geweest?
![]()
Dat is wel nice.quote:Gewoon met de trein?
Ja, veel nachttreinen gepaktquote:Op maandag 28 juli 2014 21:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dat is wel nice.Gewoon met de trein?
Scheelt kosten op hostel enzo. En heb je eigenlijk wel gewoon volle dagen.![]()
Serero kan zondag spelenMijn kaartjes maar weer uit de prullenbak gevist
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Is echt een aanrader. Op zaterdag in boedapest na die poolparty gaanquote:Op maandag 28 juli 2014 22:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Tof! Ik ga over twee weken bijna hetzelfde rondje maken.![]()
![]()
Net weer eens een potje gespeeld, kwam tegen een team met een illuster middenveld. Formatie was 41212(2):
- Suarez CAM
- Rooney LCM
- Ozil RCM
- Mata CDM
Dat was dus een walkover![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
"Er is een fout opgetreden" na een winst. Same shit different day
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Balotelli die TOTS Cuadrado eruit rent.![]()
O, is dat zondag al?quote:Op maandag 28 juli 2014 22:05 schreef dion_v_k het volgende:
Serero kan zondag spelenMijn kaartjes maar weer uit de prullenbak gevist
![]()
![]()
Zo, maar even mijn oude UI terug gezet.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
mijn computer zou ook spontaan in de fik vliegen van dat spelquote:Op maandag 28 juli 2014 23:09 schreef Dudeweiser het volgende:
even een uurtje ETS2 spelen en mijn hele kamer ruikt weer naar verbrand plastic.kutcomputer
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
nou het scheelde weer niet veel hierquote:Op maandag 28 juli 2014 23:11 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
mijn computer zou ook spontaan in de fik vliegen van dat spel![]()
maar eens op zoek naar een nieuwe voeding![]()
![]()
Heb best een goede tip tegen dat stinken naar plastic... ik heb altijd gewoon een bus deo naast mijn laptop staan en spuit dat zo nu en dan erbij. Ruik je niks meer.![]()
ja ik heb er nu geurkaarsen instaan maar dat geeft zo'n rommel met dat kaarsvet he. Goeie tip ouwequote:Op maandag 28 juli 2014 23:12 schreef Kamikazie het volgende:
Heb best een goede tip tegen dat stinken naar plastic... ik heb altijd gewoon een bus deo naast mijn laptop staan en spuit dat zo nu en dan erbij. Ruik je niks meer.![]()
Ik ging ultra bef op jouw moeder.quote:Op maandag 28 juli 2014 23:20 schreef ThadCastle het volgende:
Iedereen gaat Ultra Def tegen mijn team![]()
TOTS Consigli is ook enorm slechtIk wou dat Handanovic in m'n team paste
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Verbrand rubber bedoel je?quote:Op maandag 28 juli 2014 23:09 schreef Dudeweiser het volgende:
even een uurtje ETS2 spelen en mijn hele kamer ruikt weer naar verbrand plastic.kutcomputer
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Allemaal verkochtquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Geen teruggekocht omdat mijn geld in andere spelers zat, verkocht voor 55 tot 58k uiteindelijk.quote:Op maandag 28 juli 2014 23:37 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Voor hoeveel? En waarom geen teruggekocht?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik download ze vaak om op de achtergrond op te zetten als ik FIFA speel.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
talk dirty to mequote:Op maandag 28 juli 2014 23:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik download ze vaak om op de achtergrond op te zetten als ik FIFA speel.![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Record van Kluivert gaat in dit team wel helemaal naar de klote
Bierhoff eist echt alles op. 4 goals weer![]()
![]()
Nietquote:Op maandag 28 juli 2014 23:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de MLS cup.
Wanneer is die eigenlijk?
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Divergent, Expendables 3quote:Hala Madrid !
The raid 2quote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
JEAN BAPTISTE!!!1quote:Op maandag 28 juli 2014 23:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de MLS cup.
Wanneer is die eigenlijk?![]()
Nieuwe gezinsauto aan het zoeken![]()
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=256067285&asrc=st|as
Alleen jammer dat er een stoffen interieur in zit..Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Kun je makkelijk tot 250 mee rijden.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:07 schreef dion_v_k het volgende:
Alleen jammer dat er een stoffen interieur in zit..![]()
Met die 3 liters wel meer, hier in NL staan ze bijna allemaal te koop met 3 ton of meer op de teller.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:08 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Kun je makkelijk tot 250 mee rijden.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
geen 330d?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:07 schreef dion_v_k het volgende:
Alleen jammer dat er een stoffen interieur in zit..![]()
![]()
Kerel, kijk gewoon op googlequote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:09 schreef Kamikazie het volgende:
Iemand goede torrent voor expendables 3? Echt zin in een actie film![]()
![]()
Nee, te duur aan belasting. Zo veel rijd ik nietquote:![]()
Ik was eigenlijk met deze bezig: http://link.marktplaats.nl/m831421202
Kwam gisteren op mp en kon de auto voor 4450 hebben, had ik meteen moeten doen want normaal zitten ze nog rond de 6000. Een half uurtje te lang getwijfeld want toen heeft een of andere Hagenees de auto aanbetaald en vandaag opgehaald. Hoerezooi![]()
Naast wat al is genoemd:quote:
Spider-man 2
Locke
Noah
Transcendence
Sabotage
Moet ze bijna allemaal nog zien though
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
boh die is helemaal dikquote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:17 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Nee, te duur aan belasting. Zo veel rijd ik niet![]()
Ik was eigenlijk met deze bezig: http://link.marktplaats.nl/m831421202
Kwam gisteren op mp en kon de auto voor 4450 hebben, had ik meteen moeten doen want normaal zitten ze nog rond de 6000. Een half uurtje te lang getwijfeld want toen heeft een of andere Hagenees de auto aanbetaald en vandaag opgehaald. Hoerezooi![]()
alleen risico op dure reparaties lijkt me nogal vervelend
![]()
![]()
Valt wel mee hoor. Het enige waar je op moet letten is de automaatbak maar er gaat weinig kapot aan zo'n auto. Dat is ook de reden dat ik voor dit model ga en niet het nieuwe model vanaf 2003, veel te veel elektronica en om nou bij elk stoplicht een andere lampje te zien branden heb ik heul geen zin inquote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:22 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
boh die is helemaal dikalleen risico op dure reparaties lijkt me nogal vervelend
![]()
Het enige nadeel van zo'n oud model is dat ze gemiddeld 1 op 7 rijden
Valt wel mee, gewoon in z'n D zetten en geen gas gevenquote:
maar als er iets kapotgaat, is het ook gelijk flink duurquote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:26 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Het enige waar je op moet letten is de automaatbak maar er gaat weinig kapot aan zo'n auto. Dat is ook de reden dat ik voor dit model ga en niet het nieuwe model vanaf 2003, veel te veel elektronica en om nou bij elk stoplicht een andere lampje te zien branden heb ik heul geen zin in![]()
Het enige nadeel van zo'n oud model is dat ze gemiddeld 1 op 7 rijden![]()
En 1 op 7punten sparen bij het tankstation
![]()
![]()
Mwah ik krijg op de meeste onderdelen 40 tot 50% korting en heb een eigen monteurquote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:34 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
maar als er iets kapotgaat, is het ook gelijk flink duur![]()
En 1 op 7punten sparen bij het tankstation
![]()
Ja dat verbruik is best kut![]()
Nu komt er weer 1 op marktplaats http://link.marktplaats.nl/m832104805
Zal een stuk zuiniger zijn in verbruik en extreem weinig kilometers gelopen.
En dan te bedenken dat ik zo al ruim een maand de NLse, Duitse en Belgische auto sites volg en nog het koopje v/d maand (die 530i) laat lopen![]()
![]()
ZEER INTERESSANTE OPTIEquote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:40 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Mwah ik krijg op de meeste onderdelen 40 tot 50% korting en heb een eigen monteur![]()
Ja dat verbruik is best kut![]()
Nu komt er weer 1 op marktplaats http://link.marktplaats.nl/m832104805
Zal een stuk zuiniger zijn in verbruik en extreem weinig kilometers gelopen.
En dan te bedenken dat ik zo al ruim een maand de NLse, Duitse en Belgische auto sites volg en nog het koopje v/d maand (die 530i) laat lopen![]()
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
stond nog te twijfelen bij de dealer in Londen. Toch maar niet gedaanquote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:37 schreef Kamikazie het volgende:
In Praag een lambo zien rijden, ontzettend zieke autos zijn dat toch.![]()
Het mooie aan die bakken is dat ze zo onpraktisch en alles zijn dat je gewoon door er een te rijden al schreeuwt dat je geld zat hebt om het te verneuken aan zoietsquote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
stond nog te twijfelen bij de dealer in Londen. Toch maar niet gedaan![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
Holy fuck ik heb net FIFA uitgespeeld.Iemand heeft divisie 1 gewonnen
![]()
En dat bij mijn eerste poging.quote:
Echt de meest bizarre reeks ooit. Ik begon met een overwinning, toen een verlies, toen een gelijkspel en daarna 5x gewonnen. Ik leek op weg naar de 6e overwinning op een rij maar het werd nog gelijk. Dus ik moest de laatste wedstrijd winnen. Ik moest tegen het ziekste team ooit met legends, 92 Robben etc. 3-1 voor na 2 kopballen van Brooks, toen 3-3 en uiteindelijk 5-3 gewonnen.
Nu heb ik mijn doel bereikt.![]()
Ok doeiquote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En dat bij mijn eerste poging.
Echt de meest bizarre reeks ooit. Ik begon met een overwinning, toen een verlies, toen een gelijkspel en daarna 5x gewonnen. Ik leek op weg naar de 6e overwinning op een rij maar het werd nog gelijk. Dus ik moest de laatste wedstrijd winnen. Ik moest tegen het ziekste team ooit met legends, 92 Robben etc. 3-1 voor na 2 kopballen van Brooks, toen 3-3 en uiteindelijk 5-3 gewonnen.
Nu heb ik mijn doel bereikt.![]()
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nu heb ik mijn doel bereikt.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
boodschappen doen met de Lamboquote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:48 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Het mooie aan die bakken is dat ze zo onpraktisch en alles zijn dat je gewoon door er een te rijden al schreeuwt dat je geld zat hebt om het te verneuken aan zoietsman man man wat wil ik er graag een
![]()
![]()
Klopt. En laat mij nu net de winner van het FoK Wk toernooi zijn,quote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
O wacht, ik heb natuurlijk nog geen potje tegen jou gespeeld.![]()
Netjes hoor, met een team incl. silversquote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nu heb ik mijn doel bereikt.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
En dan met een sixpack uit de winkel komen omdat een kratje bier er niet in pastquote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
boodschappen doen met de Lamboman man man wat wil ik er graag een
![]()
in je eentje boodschappen doen en op de bijrijderstoel leggenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:59 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
En dan met een sixpack uit de winkel komen omdat een kratje bier er niet in past![]()
en een halfje bruin brood voorin natuurlijk
![]()
![]()
Gewoon mijn Bundesligateam. De hele tijd veranderde ik de spelers maar dit was het team in de laatste wedstrijd:quote:
Gisteren Brooks en Johnson maar weer teruggekocht. Reus en IF Diagne maar weer verkocht. iMotM Perisic heb ik nog maar die bevalt toch niet zo.![]()
Jaquote:Op dinsdag 29 juli 2014 01:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
in je eentje boodschappen doen en op de bijrijderstoel leggenen een halfje bruin brood voorin natuurlijk
![]()
Een sixpack op de bijrijdersstoel, een halfje bruin brood voorin en 1 rolletje wc papier tussen je benen
en toch is iedereen jaloersquote:Op dinsdag 29 juli 2014 01:04 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ja![]()
Een sixpack op de bijrijdersstoel, een halfje bruin brood voorin en 1 rolletje wc papier tussen je benen![]()
![]()
Ik doe het je niet naquote:Op dinsdag 29 juli 2014 01:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Gewoon mijn Bundesligateam. De hele tijd veranderde ik de spelers maar dit was het team in de laatste wedstrijd:
[ afbeelding ]
Gisteren Brooks en Johnson maar weer teruggekocht. Reus en IF Diagne maar weer verkocht. iMotM Perisic heb ik nog maar die bevalt toch niet zo.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik kwam tegen een team met Ibra binnen 30 minuten 4-0 achter (ook was er toen ineens lag) maar ik kwam terug en ik won 4-5.![]()
Lekker dan. Ik heb het al een paar weken stierlijk warm in bed met deze temperaturen. Zeg tegen me vriendin van. Volgens is dit nog het dikkere dekbed voor in de winter. Zei meteen van dat het niet zo is maar ik voelde al dat het redelijk zwaar is dat dekbed. Ik naar de kast toe en jahoor ik heb gelijk. Liggen we dus al maanden onder de verkeerde dekbed. Vind je het gek dat ik het zo warm heb![]()
En dan voel je dan niet eerder? Wie is er dan de mongool?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 01:28 schreef Maver24 het volgende:
Lekker dan. Ik heb het al een paar weken stierlijk warm in bed met deze temperaturen. Zeg tegen me vriendin van. Volgens is dit nog het dikkere dekbed voor in de winter. Zei meteen van dat het niet zo is maar ik voelde al dat het redelijk zwaar is dat dekbed. Ik naar de kast toe en jahoor ik heb gelijk. Liggen we dus al maanden onder de verkeerde dekbed. Vind je het gek dat ik het zo warm heb![]()
Beetje stom inderdaad maar het is nu verwisseld en dat is een stuk beterquote:Op dinsdag 29 juli 2014 01:29 schreef Zhano het volgende:
[..]
En dan voel je dan niet eerder? Wie is er dan de mongool?![]()
Ik heb het dekbed er maar uit gehaald. Alleen het hoeslaken dusquote:Op dinsdag 29 juli 2014 01:30 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Beetje stom inderdaad maar het is nu verwisseld en dat is een stuk beter
Of dekbedovertrek, of hoe het ook heet.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Hier in de slaapkamer kan de warmte moeilijk weg en dat is niet prettig. Lekker klam in je bed liggenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 01:31 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb het dekbed er maar uit gehaald. Alleen het hoeslaken dus
Of dekbedovertrek, of hoe het ook heet.![]()
Dit is inderdaad de ideale oplossing.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 01:31 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb het dekbed er maar uit gehaald. Alleen het hoeslaken dus
Of dekbedovertrek, of hoe het ook heet.![]()
Ik kwam net in de finale met 4-1 achter tegen iemand die Crespo en Ronaldo in zijn Bundesliga team inbracht bij de aftrap en won ook nog. Na pingels uiteindelijk. Gaf wel een extra lekker gevoel aangezien hij bij 4-3 achterin ging rondtikkenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 01:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kwam tegen een team met Ibra binnen 30 minuten 4-0 achter (ook was er toen ineens lag) maar ik kwam terug en ik won 4-5.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Forum Opties Forumhop: Hop naar: