quote:Op maandag 28 juli 2014 21:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ik: "Een spermadouche van al m'n ooms [ afbeelding ]"
M'n ooms: " [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] "
Nooitquote:Op maandag 28 juli 2014 20:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nootjes heeft zo'n 45 km-autootje, das lullig. :s
Godsammequote:Op maandag 28 juli 2014 21:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
M'n ooms: " [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] "
quote:Op maandag 28 juli 2014 21:10 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hier wel iemand die zwaar gehandicapt is in de straat met zo'n ding. Heeft hij een bordje op zijn achterruit met dit verkeersbord:
[ afbeelding ]
"I Love Big Tits" staat eronder.Moest ik weg doen van een vorige baas want was niet normaal en zo.
quote:Op maandag 28 juli 2014 21:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
Baasje.quote:Op maandag 28 juli 2014 21:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zag laatst nog iemand met zo'n shirt aan.
Gvd.quote:Op maandag 28 juli 2014 21:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
Een dunne blanke dude met cornrows en een dikke surinaamse aan de armquote:
Haha, nice.quote:Op maandag 28 juli 2014 21:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Een dunne blanke dude met cornrows en een dikke surinaamse aan de arm
Moest na jou denken aan dezequote:Op maandag 28 juli 2014 21:16 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Haha, nice.![]()
Schiet dit me ineens in mijn hoofd.
[ afbeelding ]
Roadtripquote:Op maandag 28 juli 2014 21:16 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Haha, nice.![]()
Schiet dit me ineens in mijn hoofd.
[ afbeelding ]
Alleen maar nette mensen is dat toch?quote:Op maandag 28 juli 2014 21:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Moest na jou denken aan deze.
[ afbeelding ]
Gezwicht onder de kritiek.quote:Op maandag 28 juli 2014 21:17 schreef 2NutZ het volgende:
Wou net fappen kpd maar bobby heeft de pics alweer verwijderd
wel jammer, zwakke mensenquote:
Mooi ook hoe je een reden verzint om dit nieuws te kunnen postenquote:Op maandag 28 juli 2014 21:17 schreef 2NutZ het volgende:
Wou net fappen kpd maar bobby heeft de pics alweer verwijderd
Ik heb wel genoten van die discussie.quote:Op maandag 28 juli 2014 21:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Mooi ook hoe je een reden verzint om dit nieuws te kunnen posten. Wat een types zijn die 2, zeg
.
Nee wou echt fappenquote:Op maandag 28 juli 2014 21:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Mooi ook hoe je een reden verzint om dit nieuws te kunnen posten. Wat een types zijn die 2, zeg
.
Ikzelf ook wel, maar dat geforceerd 'kijk ons volwassen/open-minded zijn en jij niet' gaf me zulke kromme tenen dat ik nu lepra heb.quote:Op maandag 28 juli 2014 21:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb wel genoten van die discussie.
Was mooi. Was de sc weer even aan toe.quote:Op maandag 28 juli 2014 21:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb wel genoten van die discussie.
True.quote:Op maandag 28 juli 2014 21:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ikzelf ook wel, maar dat geforceerd 'kijk ons volwassen/open-minded zijn en jij niet' gaf me zulke kromme tenen dat ik nu lepra heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |