Wat is dit nou weer een kort door de bocht antwoordquote:Op maandag 28 juli 2014 15:30 schreef ABombali het volgende:
Dus als er geen bezemtoets is dan heb je deze studie 2 jaar voor niks gedaan? Je vakantie uitstellen/verplaatsen/annuleren is geen optie? Dus je kiest liever voor je vakantie dan voor je studie? Ik snap wel waarom je LOI doet![]()
Vaak wordt er achteraf wel een bezemtoets georganiseerd als er vraag naar is, maar dan kun je beter niet zeggen dat je op vakantie gaat
Dit is het afsluitende examen na 2 jaar studie, geen tentamen. Ik loop precies op schema en zou nu dat examen moeten maken. Dan kunnen ze het toch niet maken om maar 1 kans te bieden?quote:Op maandag 28 juli 2014 15:32 schreef The_Yakuza het volgende:
Waarom heb je de voorgaande kansen niet gebruikt om het tentamen te halen? Of is dit de enige kans die je ooit hebt gekregen voor het tentamen? Als je een tentamen van de propedeusefase aan een normale hogeschool of universiteit niet binnen twee jaar haalt moet je ook weg, dus zo gek is dat niet.
Je vakantie is belangrijker dan je tentamen?
Volgens mij wel jaquote:
Wat is dat?quote:
Normaal gesproken heb je altijd het recht op een herkansing, dat werd mij in maart ook verteld. Opeens is dat niet meer het geval. Het examen wordt slechts 2x per jaar gegeven. Sinds ik die brief heb ik gekregen is dit nog het enige examen dat ze aanbieden. Dat is toch ook al belachelijk?quote:Op maandag 28 juli 2014 15:37 schreef Alfje het volgende:
Wat is de normale procedure voor mensen die het examen niet kunnen maken of niet slagen?
Even bellen!quote:
Goeie tip, ga ik doen!quote:Op maandag 28 juli 2014 15:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Even bellen!
Een stevige brief van hen namens jou zou al kunnen helpen.
Wij van WC-eend...quote:Op maandag 28 juli 2014 15:56 schreef MaJo het volgende:
Even met de verzekering gebeld, heb inderdaad een goede rechtsbijstandsverzekering
Ze bedoelden meer dat ik voor meerdere gebieden verzekerd benquote:
Dat is ook nog een optie, dank je!quote:Op maandag 28 juli 2014 16:22 schreef Evienne het volgende:
Mocht je geen examen meer kunnen doen (al lijkt me dat ze dat gewoon aan moeten bieden), kun je bij andere thuisstudies ook wel eens een examen aanvragen, zonder de studie. Dus je diploma komt er hopelijk toch wel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |