Wist ik niet, maar een modje mag deze dichtgooien, hoor.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:52 schreef Lienekien het volgende:
In R&P opent alleen de oorspronkelijke TS een vervolgdeel.
Alles is ook wel gezegd, ze doet er niks mee en ze lijkt mij ook niet het intellect te bezitten dat ze iets leert.quote:Op maandag 28 juli 2014 14:11 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Wist ik niet, maar een modje mag deze dichtgooien, hoor.
Denk niet dat ik hier over een paar jaar nog echt mee zal zitten. Tenzij ik zwanger van hem wordquote:Op maandag 28 juli 2014 14:14 schreef Fenini het volgende:
[..]
Je bent echt blind. Over een paar maanden/jaren sla je jezelf voor je hoofd.
Misschien leert ze er iets van.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:57 schreef formerjellybean het volgende:
Joh dit is wel erg sneu aan het worden, ok ze heeft niet de slimste keuze qua vriendje maar om haar daar nou publiekelijk voor af te branden vind ik eigenlijk veel triester.....
Waar is dat?quote:Op maandag 28 juli 2014 14:19 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Je zit ook in die klb app continu te klagen joh, post dan gewoon op je originele account
quote:Op maandag 28 juli 2014 13:35 schreef SonicVolcano het volgende:
Conclusie: haar vriend gaat niet vreemd, het is een bijzonder gezonde relatie en de TS is allesbehalve naief. Sterker nog, het is een volwassen en intelligente jongedame, die eigenwaarde en zelfrespect hoog in het vaandel heeft staan.
quote:
Op whatsapp, waar al die klb users zittenquote:
quote:
quote:Op maandag 28 juli 2014 14:19 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Je zit ook in die klb app continu te klagen joh, post dan gewoon op je originele account
Wacht hoe weet jij dit? Ik ben de begeleider van de WA groep en heb jij nooit toegevoegd of erin gegooid.quote:Op maandag 28 juli 2014 14:21 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Op whatsapp, waar al die klb users zittenNiks mis mee verder maar iedereen kent haar struggles wel zo'n beetje
Het gaat alleen nergens over.quote:Op maandag 28 juli 2014 14:23 schreef hondebrokje het volgende:
Voel me wel vereerd dat het topic zo snel gaat
Got my connectionsquote:Op maandag 28 juli 2014 14:23 schreef wickedmen het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wacht hoe weet jij dit? Ik ben de begeleider van de WA groep en heb jij nooit toegevoegd of erin gegooid.
Vero?quote:Op maandag 28 juli 2014 14:25 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Got my connections
Neh kan wel eens meelezen en hoor ook van anderen wel dingen over die app
Mokkeltje van rodquote:Op maandag 28 juli 2014 14:23 schreef wickedmen het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wacht hoe weet jij dit? Ik ben de begeleider van de WA groep en heb jij nooit toegevoegd of erin gegooid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |