abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142905900
Kan je handmatig doen, maar het detecteer als je plotseling remt, of je geramnd worden bijvoorbeeld. Maar als je een knopje op het scherm drukt, slaat de app de laatste 10 (20/30, net wat je instelt) permanent op.
Nee, toch niet
pi_142907014
Ik werd vandaag trouwens om half 3 nog gebeld, of om half 6 een auto op wilde halen in Hapert om die rond 7 uur in Brandwijk (of all places) af te leveren. Kwam dus nog wel mooi uit, had verder toch weinig te doen. Uiteindelijk moest ik een UP! brengen naar een stel Polen die in hun zwembroek ergens in een tuin bier zaten te drinken, er stonden ook meerdere UP!s van dezelfde LM voor de deur.

Daarna stond ik rond 19 uur bij de bushalte te wachten in de veronderstelling dat er een bus zou komen. Het enige voertuig wat voorbijkwam was een taxibusje met een briefje '75' op de voorruit, dat was dus de 'bus'. Wel mooi een praatje kunnen maken met die vrouw, zij reed die route al vanaf 12 uur en ik was pas de 6e passagier de hele dag..

En morgen voor het zelfde bedrijf weer aan het werk, Hapert-Maasdijk in een C1 :( . Geen afleverbedrijf of contactpersoon, alleen een adres. Het ligt ergens tussen de kassen, dus goeie kans dat het weer voor een Pool is.
pi_142911632
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 23:05 schreef Ordinateur het volgende:

[..]

Dat is zeker die wijk waar ze momenteel ook aan het slopen zijn? Wel een prima plek in ieder geval.

En je tweede rit is zeker naar de Dr C Lelyweg?

[..]

Moet je dan wel handmatig aangeven wanneer ie iets moet 'onthouden'?
Hier tegenover knallen ze wel een nieuwbouwflat neer. Maar slopen? :P

Right. Ik moest daar gisteren ook wezen, eerste keer dat ik daar kwam trouwens. Even zoeken. :')

Verdorie, moet nog even langs de TU/e, er lagen geen innameformulieren van AR meer. Ik moet echt eens een eigen printer kopen. :')

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 31-07-2014 07:15:58 ]
pi_142912937
Nou, de dag begint goed ..

Stond om 8:29 bij de bushalte te wachten voor de bus die me naar station Heerenveen zou moeten brengen. Enkele minuten later zie ik de bus aankomen, pak m'n portemonnee en steek m'n hand uit om aan te geven dat ik mee wil .. De bus mindert geen snelheid dus ik begin als een gek te zwaaien, maar ook dat mag niet baten. Zodra hij mij voorbij rijdt zie ik dat de - vrouwelijke - buschauffeur doodleuk naar de andere kant van de weg zit te kijken :O :')

Gelukkig was m'n moeder al wakker, dus die heeft me maar op 't station afgezet. Eerst maar eens met de klachtenlijn van Arriva bellen nu!
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_142914317
Zit hier lekker in het zonnetje in West-Graftdijk met een bak koffie. Geen klagen.
  donderdag 31 juli 2014 @ 10:19:15 #206
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_142914429
Zit ook in het zonnetje langs de A4. Auto meegenomen met 3km op de teller, veel minder krijg je ze niet. :7
pi_142914831
Serieus dit plaatsje is leuk. Bruggetjes, ouderwetse huizen, compact.
pi_142915126
Ik zit ook lekker een half uurtje betaald in de zon in Sittard, op de trein te wachten.
.
pi_142915219
Weleens in de kroeg gezeten omdat ik een uur op de buurtbus moest wachten :')
pi_142916885
'T schuift allemaal precies in elkaar vandaag. _O_

Wanneer is de volgende kartmeet te Utrecht? :o
pi_142917158
Weer karten? Wees origineel, verzin iets nieuws!
Your opinion of me is none of my business.
pi_142917205
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 12:10 schreef Sarasi het volgende:
Weer karten? Wees origineel, verzin iets nieuws!
Laten we gaan golfen. Bekakte hipsterstudenten, strak in pak de golfbaan op. :)
pi_142917231
Pretpark? Als ik maar niet in het schommelschip hoef. :')
pi_142917313
Sixflags dan?
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_142917332
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 12:15 schreef Marco001 het volgende:
Sixflags dan?
Ja of Walibi
pi_142917367
quote:
10s.gif Op donderdag 31 juli 2014 12:16 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ja of Walibi
Walibi is tegenwoordig toch sixflags? (Kom nooit in attractieparken, dus dunno)
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_142917540
quote:
1s.gif Op donderdag 31 juli 2014 12:17 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Walibi is tegenwoordig toch sixflags? (Kom nooit in attractieparken, dus dunno)
Andersom, sixflags is tegenwoordig Walibi :Y
pi_142917986
Stond ook weer een autist bij de halte postkantoor te Meerkerk :') Ik groette hem met een vriendelijke 'hoi', krijg ik zo'n blik van 'waarom praat jij tegen mij?' terug :')
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_142919037
Ik had me gister toch een belabberde auto. Ford Transit van 7 jaar oud, was van een installatiebedrijf geweest. Helemaal afgeragd, onder de deuken en krassen, ze hadden het zelfs voor mekaar gekregen het klepje voor de tankdop eraf te slopen, en nog erger, de airco te slopen.

Ding was echt ontzettend smerig. Versnellingsbak was ook gesloopt, je kreeg 'm af en toe nauwelijks in z'n 1.

En dat moest dan naar het occasioncenter van de grote in Almere. Benieuwd of ze dat ding ooit aan de straatstenen kwijtraken _O-
<klik hier om een reactie te plaatsen>
pi_142919151
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 13:17 schreef driekeerdrie het volgende:
Ik had me gister toch een belabberde auto. Ford Transit van 7 jaar oud, was van een installatiebedrijf geweest. Helemaal afgeragd, onder de deuken en krassen, ze hadden het zelfs voor mekaar gekregen het klepje voor de tankdop eraf te slopen, en nog erger, de airco te slopen.

Ding was echt ontzettend smerig. Versnellingsbak was ook gesloopt, je kreeg 'm af en toe nauwelijks in z'n 1.

En dat moest dan naar het occasioncenter van de grote in Almere. Benieuwd of ze dat ding ooit aan de straatstenen kwijtraken _O-
Word denk ik weer verhuurd goedkoop dan? Sommige boeit zo n huurauto niet als ie maar rijdt en dingen vervoert
Zie!
pi_142919390
Huurauto's worden allemaal nieuw besteld ;)

Die ouwe hokken gaan veelal op een trailer naar het oostblok.
pi_142921041
Ik had op Schiphol echt een gruwelijke faal. Die bussen daar, ik snap er geen klote van wat nu waarheen gaat, dus ik vroeg dat:

'Meneer.…'

Zij draait zich om: 'Ik heb godverdomme tieten ja! Moet ik nu weer 1500 investeren?'

En niet de kleinste ook niet. Gewoon een pakhuis vol. :')

Ik was er met m'n hoofd niet bij vrees ik.
pi_142921123
quote:
9s.gif Op donderdag 31 juli 2014 14:26 schreef Amoeba het volgende:
Ik had op Schiphol echt een gruwelijke faal. Die bussen daar, ik snap er geen klote van wat nu waarheen gaat, dus ik vroeg dat:

'Meneer.…'

Zij draait zich om: 'Ik heb godverdomme tieten ja! Moet ik nu weer 1500 investeren?'

En niet de kleinste ook niet. Gewoon een pakhuis vol. :')

Ik was er met m'n hoofd niet bij vrees ik.
Hoe kom jij tijdens het hiken altijd in die absurde situaties terecht? :')
pi_142921628
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 14:28 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Hoe kom jij tijdens het hiken altijd in die absurde situaties terecht? :')
Was zo'n 'dame' van de Conexxion, geen klant oid.

Weet ik veel, talent voor ofzo.
pi_142922567
Morgen wordt de app getest jongens. First route:

Helmond - Waalwijk - Oss

A3 en Golf trouwens

Overstap van auto op de Duikerweg _O_ geen gepiel met d'n buurtbus.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 31-07-2014 15:19:19 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')