Hier tegenover knallen ze wel een nieuwbouwflat neer. Maar slopen?quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:05 schreef Ordinateur het volgende:
[..]
Dat is zeker die wijk waar ze momenteel ook aan het slopen zijn? Wel een prima plek in ieder geval.
En je tweede rit is zeker naar de Dr C Lelyweg?
[..]
Moet je dan wel handmatig aangeven wanneer ie iets moet 'onthouden'?
Laten we gaan golfen. Bekakte hipsterstudenten, strak in pak de golfbaan op.quote:Op donderdag 31 juli 2014 12:10 schreef Sarasi het volgende:
Weer karten? Wees origineel, verzin iets nieuws!
Walibi is tegenwoordig toch sixflags? (Kom nooit in attractieparken, dus dunno)quote:
Andersom, sixflags is tegenwoordig Walibiquote:Op donderdag 31 juli 2014 12:17 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Walibi is tegenwoordig toch sixflags? (Kom nooit in attractieparken, dus dunno)
Word denk ik weer verhuurd goedkoop dan? Sommige boeit zo n huurauto niet als ie maar rijdt en dingen vervoertquote:Op donderdag 31 juli 2014 13:17 schreef driekeerdrie het volgende:
Ik had me gister toch een belabberde auto. Ford Transit van 7 jaar oud, was van een installatiebedrijf geweest. Helemaal afgeragd, onder de deuken en krassen, ze hadden het zelfs voor mekaar gekregen het klepje voor de tankdop eraf te slopen, en nog erger, de airco te slopen.
Ding was echt ontzettend smerig. Versnellingsbak was ook gesloopt, je kreeg 'm af en toe nauwelijks in z'n 1.
En dat moest dan naar het occasioncenter van de grote in Almere. Benieuwd of ze dat ding ooit aan de straatstenen kwijtraken
Hoe kom jij tijdens het hiken altijd in die absurde situaties terecht?quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:26 schreef Amoeba het volgende:
Ik had op Schiphol echt een gruwelijke faal. Die bussen daar, ik snap er geen klote van wat nu waarheen gaat, dus ik vroeg dat:
'Meneer.…'
Zij draait zich om: 'Ik heb godverdomme tieten ja! Moet ik nu weer 1500 investeren?'
En niet de kleinste ook niet. Gewoon een pakhuis vol.
Ik was er met m'n hoofd niet bij vrees ik.
Was zo'n 'dame' van de Conexxion, geen klant oid.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:28 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Hoe kom jij tijdens het hiken altijd in die absurde situaties terecht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |