abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 juli 2014 @ 20:27:44 #51
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_142825395
'Zelfs ik' niet. Wow, that's sweet :*
#26 || Luciano da Silva
pi_142825481
quote:
10s.gif Op maandag 28 juli 2014 20:27 schreef joppie_saus het volgende:
'Zelfs ik' niet. Wow, that's sweet :*
Ik snap ook wel dat jij dit bijzonder komisch vindt.
  maandag 28 juli 2014 @ 20:35:16 #53
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_142825671
Nou ja, ongeacht wie het is in dezen, vind ik niet dat er ook maar enige reden tot klagen is nu. Vroeg of laat zat dit er aan te komen. 'Tegenwoordig' kun je niet meer alles op internet schreeuwen. Anoniem ben je al lang niet meer. Niet voor niets bestaat de 'regel' dat je geen klantnamen post al tijden. Volgens mij heb ik die samen met Mallet en ik dacht Viezze nog 'ingevoerd' tijdens het updaten van de OP. Weliswaar als suggestie, maar het is toch goed te zien dat het strikt wordt nageleefd in verband met privacy gevoelige informatie. Niet alleen naar de klant, maar ook naar jezelf.
#26 || Luciano da Silva
pi_142826125
quote:
14s.gif Op maandag 28 juli 2014 20:35 schreef joppie_saus het volgende:
Nou ja, ongeacht wie het is in dezen, vind ik niet dat er ook maar enige reden tot klagen is nu. Vroeg of laat zat dit er aan te komen. 'Tegenwoordig' kun je niet meer alles op internet schreeuwen. Anoniem ben je al lang niet meer. Niet voor niets bestaat de 'regel' dat je geen klantnamen post al tijden. Volgens mij heb ik die samen met Mallet en ik dacht Viezze nog 'ingevoerd' tijdens het updaten van de OP. Weliswaar als suggestie, maar het is toch goed te zien dat het strikt wordt nageleefd in verband met privacy gevoelige informatie. Niet alleen naar de klant, maar ook naar jezelf.
Het gaat mij erom dat wat ik in m'n vrije tijd uitvoer ineens wordt opgepikt door AR en ik daar een telefoontje over krijg. Wat we hier zeggen over werk is verondersteld bekend bij AR/EW. Dat weet ik ook. Ik weet zelfs welke planner hier post. :')
pi_142826899
quote:
14s.gif Op maandag 28 juli 2014 13:22 schreef Amoeba het volgende:
Dimitri, moet de auto tussen 5 en 6 afleveren. Ik haal 'm zo laat mogelijk op (4 uur), werd gebeld tijdens het sporten. :P
Ah.. Ik had eigenlijk tijd genoeg op schiphol, maar net voordat ik er was kreeg ik er een rit bij.

Er waren mensen die weer terug naar Maastricht moesten omdat hun vlucht geannuleerd was.. Dus die heb ik meteen weer mee terug genomen.
Anders hadden we wel ff kunnen meeten.

Vandaag 900km gereden.. Poeh
Nee.
pi_142827331
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2014 21:06 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

Ah.. Ik had eigenlijk tijd genoeg op schiphol, maar net voordat ik er was kreeg ik er een rit bij.

Er waren mensen die weer terug naar Maastricht moesten omdat hun vlucht geannuleerd was.. Dus die heb ik meteen weer mee terug genomen.
Anders hadden we wel ff kunnen meeten.

Vandaag 900km gereden.. Poeh
Kon je mij mee terug naar Eindhoven nemen.
pi_142828012
quote:
10s.gif Op maandag 28 juli 2014 21:18 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Kon je mij mee terug naar Eindhoven nemen.
Heb je enig idee wat de taxi tarieven zijn? :o
Nee.
pi_142828063
quote:
12s.gif Op maandag 28 juli 2014 21:34 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

Heb je enig idee wat de taxi tarieven zijn? :o
En die lui gingen op meter van Schiphol naar Maastricht? :D
pi_142828305
quote:
14s.gif Op maandag 28 juli 2014 21:36 schreef Amoeba het volgende:

[..]

En die lui gingen op meter van Schiphol naar Maastricht? :D
Ik rij alleen zakelijk vervoer, we hebben prijsafspraken met alle bedrijven waar we vervoer voor verzorgen. Schiphol - Maastricht is denk ik 250 Euro, enkel.
Heb vandaag ook Antwerpen - Venlo gereden en Hasselt - Schiphol dus tel uit je winst.

Ritten mogen absoluut niet gecombineerd worden met andere mensen ofzo.
Nee.
pi_142831372
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 20:23 schreef JanJappert het volgende:
Ik ben de welbekende zoveelste newbie hier en werk, Nouja werk. begin voor autoreset.
Nu heb ik dus morgen een rit van een klant naar een verhuurbedrijf. Echter op de ritinformatie staat geen enkel formulier genoemd. Moet ik nu wel het standaard overdrachtsformulier invullen en zoja waar? of dien ik enkel die auto te besturen zonder "papierwerk"
Als er niks staat over formulieren, moet je ook geen formulier invullen. Mocht je nou persé een formulier in willen vullen doe dan in ieder geval niet het innameformulier en noteer niks over schades.

Beste is om bij twijfel gewoon even met de planning te bellen, zij waarderen het altijd als je bij onduidelijkheid even met hun overlegt, zeker als het je eerste dag is.

Voor mij morgen weer niks.. Hopen op een spoedje. Amoeba, moet jij niet op vakantie? ;)
pi_142831457
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 19:03 schreef trolley het volgende:

[..]
Serieus? ''Gezijk''? :') _O-
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2014 19:07 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Houdt in de gebiedende wijs verdient ook geen schoonheidsprijs. :P
Ik dacht, laat ik de aandacht even van Amoeba zijn sterk verhaal met de human resources afhalen :P. Is goed gelukt met wat Nederlandse typefouten.
pi_142832929
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 22:46 schreef kweenie1 het volgende:

[..]

[..]

Ik dacht, laat ik de aandacht even van Amoeba zijn sterk verhaal met de human resources afhalen :P. Is goed gelukt met wat Nederlandse typefouten.
Sterk verhaal? _O-

Was 't maar een sterk verhaal. :')

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 28-07-2014 23:15:42 ]
  maandag 28 juli 2014 @ 23:57:31 #63
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_142835062
Zelden zo'n walgelijke actie gehoord. :r
pi_142835624
quote:
4s.gif Op maandag 28 juli 2014 14:01 schreef Amoeba het volgende:
Nog steeds tijdens het sporten, belt Bart (volgens mij is hij van Human Resources / Autoreset) me ineens op.

In een ander topic, dat ging initieel over een EMA die mijn huisgenoot krijgt, heb ik gezegd dat ik wel eens zonder rijbewijs motor heb gereden, eveneens in het motorrijlestopic. Daar post iemand ineens dit:

[..]

Enfin, zonder een beschuldigend vingertje uit te steken heeft iemand dus inderdaad anoniem Autoreset gemaild daarover. Het is natuurlijk prachtig dat je met die search functie hier iemand z'n posthistorie op je dooie gemakkie met een bak koffie kan nalezen, want hij wist perfect te vertellen dat ik ooit heb gezegd dat je volgens mij bij AR eenvoudig kan frauderen door iets te declareren. Volgens mij heb ik er ook bijgezegd dat als ze het niet vertrouwen en je kunt het niet verantwoorden je gewoon de lul bent, maargoed.

Daarnaast:

Die taxi die ik gedeclareerd heb na die rit voor De Vogel naar Darp/Havelte zou ik niet overlegd hebben (jawel, namelijk met Timo) (dat was een zaterdagrit waar geen bussen reden)

Die keer dat ik op m'n donder kreeg bij -snelweglocatie- in Meerkerk omdat ik te hard reed over het terrein volgens -die lui van de snelweglocatie-.

Ik heb hem verteld dat wat ik privé uitvoer compleet mijn eigen zaken zijn en dat ik me voor Autoreset altijd probeer aan de verkeersregels te houden. Kijk maar gewoon uit wat je post, straks gaat iemand mailen. En het is uiteraard helemaal niet moeilijk om je user-ID te koppelen aan je naam via je ritten.

Eigenlijk gewoon innig sneu. Mij hoor je niet meer als ik een keer gezeik krijg. Voorkomt NSB praktijken als deze. [ afbeelding ]
Volgens mij was de strekking van z'n telefoontje dat ik gewoon uit moet kijken wat ik op een (publiek) forum neerzet.
Ik vind je af en toe wel grappig posten maar dit is uiteraard gewoon zielig. Blijkbaar neemt iemand echt de moeite om lekker een mail naar ar of Ew te sturen. Kunnen We net zo goed deze topic opdoeken, aangezien vele hier posten.
Zie!
pi_142838994
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2014 21:42 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

Ik rij alleen zakelijk vervoer, we hebben prijsafspraken met alle bedrijven waar we vervoer voor verzorgen. Schiphol - Maastricht is denk ik 250 Euro, enkel.
Heb vandaag ook Antwerpen - Venlo gereden en Hasselt - Schiphol dus tel uit je winst.

Ritten mogen absoluut niet gecombineerd worden met andere mensen ofzo.
en hoeveel km is zo'n rit? Eemshaven Schiphol is bij ons 275,- personenwagen en iets van 300,- voor een busje. Dan heb je het over c.a. 225 km.
Volgens mij zijn jullie best goedkoop.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_142839814
Mag straks nog even Eindhoven - Meerkerk doen. :)
pi_142840131
Ik heb weer niets. Hopelijk nog een spoedje straks.
.
pi_142840338
Ik heb net nog een spoedje gekregen. Maar heb daar niet de transportformulieren van. Moet het dan bij het ophaaladres geprint worden?
pi_142840658
Kan je ze niet printen? Als het ophaaladres een lm/verhuurder is krijg je daar wel wat mee.
.
pi_142840975
Naar huis gaan kostte teveel tijd. Dus ik ben maar meteen naar het ophaaladres gegaan. Het is een rit naar de snelweglocatie in Meerkerk. Dus ik vrees dat ik dan toch echt moet vragen of het op het ophaaladres geprint kan worden.
pi_142841372
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 06:09 schreef Marco001 het volgende:

[..]

en hoeveel km is zo'n rit? Eemshaven Schiphol is bij ons 275,- personenwagen en iets van 300,- voor een busje. Dan heb je het over c.a. 225 km.
Volgens mij zijn jullie best goedkoop.
Ik schat zo'n 200 kilometer. Prijzen verschillen ook per bedrijf. Sommige bedrijven waarvoor we rijden zijn dermate groot dat het wel eens voorkomt dat je de hele dag alleen mensen van bedrijf A. vervoert. Die krijgen dan natuurlijk ook wel wat korting op hun factuur. Sommige bedrijven nemen voor 50k per maand aan diensten af gok ik.

We hebben geen meter in de auto dus alles is op afspraak.
Nee.
pi_142842103
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 10:23 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

Ik schat zo'n 200 kilometer. Prijzen verschillen ook per bedrijf. Sommige bedrijven waarvoor we rijden zijn dermate groot dat het wel eens voorkomt dat je de hele dag alleen mensen van bedrijf A. vervoert. Die krijgen dan natuurlijk ook wel wat korting op hun factuur. Sommige bedrijven nemen voor 50k per maand aan diensten af gok ik.

We hebben geen meter in de auto dus alles is op afspraak.
Wij reden elke dag van Groningen naar Eemshaven en terug voor een bedrijf, zeker 100* per maand. Contract voor 100,- ofzo per rit, dus de volle mep. :7
Groningen Schiphol is standaard 275,- bij ons, waarmee we volgens mij de goedkoopste van Groningen zijn. Vanuit Groningen stad is het vaak 300,- of meer. (200km)
pi_142842723
De tering, en als ik van Eindhoven naar Schiphol moet krijg ik nog geeneens 30 euro. -O-

Trouwens 10 september afrijden bij het CBR. :) Had alleen wel ietsjes eerder gemogen, volgens mij is dat al in het nieuwe academische jaar.

[ Bericht 39% gewijzigd door #ANONIEM op 29-07-2014 11:20:31 ]
pi_142842854
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 11:19 schreef Amoeba het volgende:
De tering, en als ik van Eindhoven naar Schiphol moet krijg ik nog geeneens 30 euro. -O-

Trouwens 10 september afrijden bij het CBR. :) Had alleen wel ietsjes eerder gemogen, volgens mij is dat al in het nieuwe academische jaar.
Van die 275,- krijg ik ook maar 4 a 5* bruto c.a. 12¤ ;)
Dan levert het vervoeren van de collega's van mijn vader meer op; c.a. 10 euro voor 3 kwartier werk.
pi_142843068
Maandag 1 september beginnen de colleges al weer op de UU, beginnen ze in Eindhoven later? Alleen in september nog studenten-ov en dan is het afgelopen. Daarom vind ik het best wel jammer dat er nu zo weinig ritten zijn, was/is toch een relaxed baantje. Na m'n vakantie eind augustus nog 2 weken fulltime beschikbaar, hopelijk krijg ik dan als 'uitsmijter' een dikke wagen mee (S500 Coupe ofzo :P ).
.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')