Het gaat me niet om die opmerking over -Meerkerk snelweg- of wat ik hier post mbt mogelijke fraude, of die taxi. Ik declareer zelf geen bonnetjes die ik niet heb. Mijn punt is dat een of andere FOK!ker doorgeeft aan AR wat ik in m'n vrije tijd uitvoer, en dat AR zich daar vervolgens wat van aantrekt vind ik persoonlijk ook jammer.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:36 schreef qua111 het volgende:
Tsja dat komt ervan als je altijd dat soort stoere dingen erbij wil zetten op een openbaar forum. Of je het nou werkelijk doet of louter stoer over wilt komen, het moest er een keer van komen dat AR zelf iets tegen zou komen.
Dat het nu een sneue fokker is die je graag wil naaien, maakt het iets zieliger, maar de quote van Blacklining lijkt me zeker toepasselijk hier. Either don't do it, or don't spill it.
mijn reactie zou ook dan echt niet anders zijn hoor... What goes around, comes around..vesides, wie zegt dat iemand anders ar heeft gemaild? Kan ook best zijn dat iemand van planning ofzo zijn pohi heeft gezien maar liever anoniem blijft.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:06 schreef trolley het volgende:
Godverdomme, omdat het hier Amoeba betreft is het dus in feite gewoon z'n eigen schuld, maar wanneer het random iemand anders van ons was geweest, durf ik te wedden dat jullie reacties heel anders waren geweest
Mijn inziens behoor je gewoon tot de meest sneue laag van de samenleving wanneer je - als buitenstaander, die er verder niks, maar dan ook helemaal niks mee te maken heeft - een werkgever gaat mailen over wat iemand op een forum op FOK! plempt wat hij/zij in z'n vrije tijd doet, wat eigenlijk niet eens verband houdt met de werkzaamheden die hij/zij uitvoert voor de werkgever. Wat voor fucking zielige kneus ben je dan zeg, god-ver-domme. Eerlijk, ik heb daar geen goed woord voor over. Dat soort sneue figuren rennen straks ook heel hard naar de Russen toe, mocht het misgaan in den toekomst
Hij zelf. En dan? Dan mailt nog steeds een FOK!ker. Ik heb reden genoeg om aan te nemen dat iemand de moraalridder uithangt en daar iets te ver in gaat.quote:Op maandag 28 juli 2014 18:01 schreef Marco001 het volgende:
[..]
mijn reactie zou ook dan echt niet anders zijn hoor... What goes around, comes around..vesides, wie zegt dat iemand anders ar heeft gemaild? Kan ook best zijn dat iemand van planning ofzo zijn pohi heeft gezien maar liever anoniem blijft.
Gister trouwens even een mb sprinter gereden zoals het ook kan, automaatbak maar 0-100 ging sneller als in menig luxeauto.
Verknipte Godwinquote:Op maandag 28 juli 2014 17:06 schreef trolley het volgende
Dat soort sneue figuren rennen straks ook heel hard naar de Russen toe, mocht het misgaan in den toekomst
Hoe sneu die persoon ook is, en hij/zij behoort zeker tot het laagste soort mensen, zie je hier dat het niet zo handig is om alles maar zo breed uit te meten en te melden, open en bloot.quote:Op maandag 28 juli 2014 18:06 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Hij zelf. En dan? Dan mailt nog steeds een FOK!ker. Ik heb reden genoeg om aan te nemen dat iemand de moraalridder uithangt en daar iets te ver in gaat.
Niet bepaald. Maar zoals ik al zei, ik houd het gezeur voortaan wel voor me.quote:Op maandag 28 juli 2014 18:24 schreef qua111 het volgende:
[..]
Hoe sneu die persoon ook is, en hij/zij behoort zeker tot het laagste soort mensen, zie je hier dat het niet zo handig is om alles maar zo breed uit te meten en te melden, open en bloot.
Dit zat er gewoon een keer aan te komen, en zeker mbv je pohi hoef je maar een keer iets tegen te komen als AR zijnde, en dan volgt de rest vanzelf. En hoe klein het ook moge zijn, kan ik me zeker voorstellen dat zij zich daar iets van aantrekken, of het nou privé is of niet. En of je werkgever dat zou mogen doen of niet is een tweede.
En wat Sarasi zegt, altijd maar alles zo populair online plempen is echt een van je beste karakter trekken. Heeft het al wel eens iets goeds opgeleverd (behalve respect op Fok) ?
Dan mag je me toch vertellen waarom je zo vaak dat soort dingen meldt terwijl het niet relevant is.quote:Op maandag 28 juli 2014 18:32 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Niet bepaald. Maar zoals ik al zei, ik houd het gezeur voortaan wel voor me.
En respect op FOK! bestaat niet.
Toch jammer.
Watquote:Op maandag 28 juli 2014 18:45 schreef qua111 het volgende:
[..]
Dan mag je me toch vertellen waarom je zo vaak dat soort dingen meldt terwijl het niet relevant is.
Houd het alsjeblieft niet voor jequote:Op maandag 28 juli 2014 18:32 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Niet bepaald. Maar zoals ik al zei, ik houd het gezeur voortaan wel voor me.
En respect op FOK! bestaat niet.
Toch jammer.
Serieus? ''Gezijk''?quote:
Nee, maar ruzie met die vent van Breukelen, of een keer iets te hard over een parkeerterrein rijden bij 6t of Meerkerk snelweg, dat zijn wel de dingen waar die vent over begon.quote:Op maandag 28 juli 2014 18:58 schreef kweenie1 het volgende:
[..]
Houdt het alsjeblieft niet voor je. Ik vind het altijd wel amusant om te lezen hoe je dan bijvoorbeeld weer bonje met de buschauffeur hebt, of een klacht wil indienen bij AR. Dat is uiteindelijk ook niet waar je dit 'gezijk' nou van gekregen hebt
Houdt in de gebiedende wijs verdient ook geen schoonheidsprijs.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:03 schreef trolley het volgende:
[..]
Serieus? ''Gezijk''?![]()
Voor de rest trouwens wel eens! Ik hoor graag verhalen van collega's over wat zij meemaken onderweg! Vind ik altijd leuk om te lezen
Haha, dat liet ik maar voor wat het wasquote:Op maandag 28 juli 2014 19:07 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Houdt in de gebiedende wijs verdient ook geen schoonheidsprijs.
Excuus. Fixed.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:37 schreef DrSnuggle het volgende:
Zoals zo vaak gezegd, pas op met klantnamen/straatnamen, zelfs op deze pagina wordt al een klantnaam genoemd. Wij hebben een geheimhoudingsplicht getekend (ik als PC bij EW iig wel), dan moet je er ook erg voorzichtig mee zijn.
Er zijn bedrijven die scannen forums af op hun eigen bedrijfsnaam, ik weet niet precies hoe het werkt maar volgens mij is het op FOK! ook al wel eens gebeurd met DUO, die begon opeens zelf te reageren nadat iemand er een topic/klacht op het forum heeft gezet. De cryptische omschrijvingen (de vogel in ... of snelweglocatie in Meerkerk) die hier soms gebruikt worden zijn dan wel weer goed vind ik.
En reken er maar op dat EW en/of AR mee leest hier.
Nee, het hoeft niet maar het mag wel. Als jij keihard op papier wil hebben van dan tot dan had ik die auto ivm bekeuringen zou ik het doen.quote:Op maandag 28 juli 2014 20:23 schreef JanJappert het volgende:
Ik ben de welbekende zoveelste newbie hier en werk, Nouja werk. begin voor autoreset.
Nu heb ik dus morgen een rit van een klant naar een verhuurbedrijf. Echter op de ritinformatie staat geen enkel formulier genoemd. Moet ik nu wel het standaard overdrachtsformulier invullen en zoja waar? of dien ik enkel die auto te besturen zonder "papierwerk"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |