Dat zijn ook van die dingetjes die ik steeds vergeet.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 02:46 schreef agter het volgende:
[..]
Mss ga je te veel, te snel, naar voren?
Met de Tiger gewoon wat meer achteraf blijven. Maar wel met de grote stroom heavy's mee gaan.
De tweede helft van de game ben je aan zet.
Ik ook hoor!quote:Op woensdag 6 augustus 2014 03:05 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat zijn ook van die dingetjes die ik steeds vergeet.
Klopt is het ook, beter worden door alleen maar te denken veel potjes te spelen ga je niet redden,quote:Op woensdag 6 augustus 2014 03:10 schreef agter het volgende:
[..]
Ik ook hoor!
Ben met de Duitse medium en light lijnen (panthers) nu bij tier 9. En net begonnen met de Russische heavy's (wat ze de beginnerslijn noemen, KV1s enzo). Maar dat valt mij weer heel erg tegen. Winrate dropt heel erg, en heel frustrerend dat ik binnen een paar minuten afgeschoten wordt.
Vind het een heel moeilijk spel.
Nee joh. Alleen van de naties: Duitsers altijd op de onderste plaat schieten etc...quote:Op woensdag 6 augustus 2014 03:17 schreef Geerd het volgende:
[..]
Klopt is het ook, beter worden door alleen maar te denken veel potjes te spelen ga je niet redden,
Dan moet je echt tanks gaan bestuderen etc.
In een opslag zien wat er voor je staat wat zijn zwakke punten zijn etc
Maar dat gaat mij iets te ver.
http://wiki.wargaming.net/en/Ammoquote:Op woensdag 6 augustus 2014 03:19 schreef agter het volgende:
[..]
Nee joh. Alleen van de naties: Duitsers altijd op de onderste plaat schieten etc...
Ik vind het juist weer lastig te bepalen wanneer welke ammo ik moet gebruiken.
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 03:19 schreef agter het volgende:
[..]
Nee joh. Alleen van de naties: Duitsers altijd op de onderste plaat schieten etc...
Ik vind het juist weer lastig te bepalen wanneer welke ammo ik moet gebruiken.
Alleen gaat HE op die T29 niet best werken, M10 is dan makkelijkerquote:Op woensdag 6 augustus 2014 03:29 schreef Geerd het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik was iets te langzaam, maar links in de hoek 2 heavy''s en rechts nog een medium dan pleur ik er vaak HE in op zulke momenten.
Beetje geluk heb je geen bounce en pak je nog damage in dit geval 129 op de T29
Je ziet dat ik ook net ga wisselen na HE blokje is oranje
Die dure ACPR wil ik er wel eens in gooien als ik aardig boven zit.
Die 30X zoom ben ik ook kwijt na de update
Die werkt daar goed voor inderdaadquote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:01 schreef Photomorti het volgende:
Ik heb de sureshot mod geinstalleerd schijnbaar kun je dan niet met schieten op friendly's ik denk voor mij zeker een must
Voor een decap of als je echt niet door een tank komt is HE soms wel een uitkomst.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:32 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
Ik gebruik bijna nooit HE (tenzij ik KV-2 speel), ik vind AP veel betrouwbaarder.
Alleen met sommige T10s nodig. De rest kom je zo doorheen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:47 schreef Photomorti het volgende:
t34 met apcr297 pen hehehehe wel beetje duur maar wel leuk om ff mensen boos te maken
De E3 is van de voorkant dan ook lastig te pennen op rangequote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:01 schreef ShaoliN het volgende:
Ik merk dat ik met mijn T110E3 regelmatig bestookt wordt met HE. Best irritant.
Ja, ik vind het leuk om met dat ding als breekijzer te spelen. Niet paars en blauwe spelers weten zich vaak geen raad. Zeker als je steun van heavy's krijgt. Maar met HE gaat dat niet lukken.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:12 schreef Solique het volgende:
[..]
De E3 is van de voorkant dan ook lastig te pennen op range
Dat ding kan inderdaad een compleet deel blocken of als breekijzer dienen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:25 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ja, ik vind het leuk om met dat ding als breekijzer te spelen. Niet paars en blauwe spelers weten zich vaak geen raad. Zeker als je steun van heavy's krijgt. Maar met HE gaat dat niet lukken.
Ja voorderest is het een gedrocht van een tank kwa aimtijd , accuracy en reload speedquote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:59 schreef Solique het volgende:
[..]
Alleen met sommige T10s nodig. De rest kom je zo doorheen.
Dan moet je die weer installeren.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 03:29 schreef Geerd het volgende:
Die 30X zoom ben ik ook kwijt na de update
Vind het een heerlijke tank, je moet rekening houden met de minpunten en gebruik maken van de pluspunten.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:10 schreef Photomorti het volgende:
[..]
Ja voorderest is het een gedrocht van een tank kwa aimtijd , accuracy en reload speed
Naja de turret is natuurlijk enorm sterk bij hulldownen naja de gun depressie is ook vrij goed alleen heb nog weinig succes gehad met deze tank ik moet hem even wat vaker spelen.
T110E3 permatracken met een Tortoise en de tranen vloeien hardquote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:36 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat ding kan inderdaad een compleet deel blocken of als breekijzer dienen.
Haat het ding ook maar weet ook dat head-on geen nut heeft, tenzij cupola te raken is of lower plate.
Dat zijn ook de enige 2 punten voorop waarop HE iets kan.
Kan vanavond pasquote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:12 schreef FreezePop het volgende:
Iemand zin in een toon? Als je een beetje degelijk bent kan ik vanmiddag wel tier 5 6 8 9 doen.
Dat is sowieso bij elke fixed TD een goede tactiek, zolang je maar zelf een gun hebt met snelle reload.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:13 schreef FreezePop het volgende:
[..]
T110E3 permatracken met een Tortoise en de tranen vloeien hard
Dat fenomeen dat jij als enige een flank moet verdedigen en het hele team van de tegenstander onbewust ook voor die flank kiest.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:13 schreef Solique het volgende:
Gebruik een heel pakket aan mods en nu met vanilla mis ik ze toch echt wel
[..]
Kan vanavond pas
[..]
Dat is sowieso bij elke fixed TD een goede tactiek, zolang je maar zelf een gun hebt met snelle reload.
Lukte mij eergisteren zowat in mijn is7 om een jgpzE100 permatracked te houden.
Helaas waren zijn 6 andere teammaten het er niet mee eens
Waren met 4 tanks, helaas was ik de enige die nog enigszins een idee had wat te doen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:17 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Dat fenomeen dat jij als enige een flank moet verdedigen en het hele team van de tegenstander onbewust ook voor die flank kiest.
Jij had laatst toch die link geplaatst met die mod? Er is zoveel shit, verneuk ik alles weer natuurlijk.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:53 schreef Photomorti het volgende:
29 potjes gemiddelde wn8 1701gaat goed
85mm zis is beter, goede pen en 4s reloadquote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:42 schreef Geerd het volgende:
Net de 122mm U11?? op de Kv1 dat ding knalt ook wel lekker zeg. Wel lange laad tijd maar toch
Dit werkt perfect kun je zelf selecteren wat je graag wilt hebbenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:16 schreef Geerd het volgende:
[..]
Jij had laatst toch die link geplaatst met die mod? Er is zoveel shit, verneuk ik alles weer natuurlijk.
Je speelt wel met veel makkelijke tanks, dan is Wn8 niet zo moeilijk. Het moment dat je een keer echt gaat grinden zal het niet zo makkelijk zijn.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:25 schreef Photomorti het volgende:
[..]
Dit werkt perfect kun je zelf selecteren wat je graag wilt hebben
http://forum.worldoftanks(...)sound-previews-8414/
Ik ben vandaag echt super bezig
1800+ wn8 gemiddeld zo gaat de overall stats lekker rap omhoog
[ afbeelding ]
naja makkelijke tanks valt wel mee toch ik vind dit gewoon de leukste tanks heb nu bijna genoeg xp voor de t54 medium die ga ik voornamelijk veel spelen want ik vind de speelstijl van de russische mediums erg vet!quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:02 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Je speelt wel met veel makkelijke tanks, dan is Wn8 niet zo moeilijk. Het moment dat je een keer echt gaat grinden zal het niet zo makkelijk zijn.
Ik heb het al eens meegemaakt dat 4(quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:05 schreef muhahaha het volgende:
Pf 3 gasten die niks doen in mijn team
Dat is helemaal zuur man.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb het al eens meegemaakt dat 4() mensen uit mijn team zichzelf verdronken
Naja, dan is er meer te schieten voor jezelf
Wie nietquote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is helemaal zuur man.
Ik ben ooit verzopen omdat ik dacht dat ik de overstap kon halen, het was letterlijk een brug te ver.
Toen was mijn team ook niet zo blij.
Ah dan heb je op mijn wrak gelegen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wie niet
Ik weet nog 1 keertje was ik met mn hellcat bezig op die map met die rivier in het midden (van boven naar beneden) met die 3 bruggen en dacht dat ik er wel weer uit kon rijen
Dus ik jump met volle vaart zo de rivier in, stond ik daar op de bodem te verzuipen![]()
En ik bleef me maar verbazen over hoe achterlijk mn teamgenoten soms konden zijn.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ah dan heb je op mijn wrak gelegen.
Daar ligt ie van mij dus ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tier 9 tank met niet 1 crew skill compleet. Jezus wat ga jij hard man.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:35 schreef Photomorti het volgende:
Hehe ik moest lachen want het is eng herkenbaar hahaha
Voor de liefhebber de cromwell ronde kort filmpje duurt 4 minuten waar ik Top Gun, High Caliber, Sharpshooter, Mastery Badge: "Ace Tanker" haal.
Mochten er nog punten zijn waarin ik kan verbeteren ik hoor ze graag ik zie zelf al genoeg fouten maar met de cromwell moet je soms wel rambo mode omgaan vaak werkt het niet maar soms wel
En ik heb mijn eerste tier 9 de geweldige t54Nu nog even 43.000 xp voor de top gun en dan rammen hehe
[ afbeelding ]
En we gooien er ook maar weer een mastery badge bij
[ afbeelding ]
Hij free-expt er door heenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:17 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Tier 9 tank met niet 1 crew skill compleet. Jezus wat ga jij hard man.
EFEquote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:19 schreef FreezePop het volgende:
Vandaag mn eerste ticket opgestuurd naar WG. Unicum dude was heel erg pissed op mijn clanleden en de leden van mijn clan die toevallig ook op het andere team zaten én mij na de match nog even ging harrassen.
Kan vanavond pasquote:
Ik was bij 1 min al kapot geschoten door die heavy denk ik omdat ik dom was blijven staan.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:35 schreef Photomorti het volgende:
Voor de liefhebber de cromwell ronde kort filmpje duurt 4 minuten waar ik Top Gun, High Caliber, Sharpshooter, Mastery Badge: "Ace Tanker" haal.
Mochten er nog punten zijn waarin ik kan verbeteren ik hoor ze graag ik zie zelf al genoeg fouten maar met de cromwell moet je soms wel rambo mode omgaan vaak werkt het niet maar soms wel
En ik heb mijn eerste tier 9 de geweldige t54Nu nog even 43.000 xp voor de top gun en dan rammen hehe
[ afbeelding ]
En we gooien er ook maar weer een mastery badge bij
[ afbeelding ]
OP tankquote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:31 schreef FreezePop het volgende:
KV-1S stronkest tier 8 medium [ afbeelding ]
Ik kan er geen donder vanquote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:45 schreef Geerd het volgende:
Of zijn jullie hier allemaal zo goed?Oef snel omkleden duty call's vanaaf maar weer even knallen.
Nee hoor, ik ben ook niet zo goed. Speel ook niet zoveel meer.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:45 schreef Geerd het volgende:
Of zijn jullie hier allemaal zo goed?Oef snel omkleden duty call's vanaaf maar weer even knallen.
Laatste 1000 matches 2100 WN8 ongeveer.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:45 schreef Geerd het volgende:
Ach tjaquote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:17 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Tier 9 tank met niet 1 crew skill compleet. Jezus wat ga jij hard man.
Ja dit was ook op veel momenten puur geluk dat de vijand niet kon schieten hoor haha maar als je de hill neemt op mines echt nooit stoppen haha zorg je eerst boven bentquote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:43 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik was bij 1 min al kapot geschoten door die heavy denk ik omdat ik dom was blijven staan.
Pff jij hebt wel door hoe het moet idd, zo kun je met een slecht team zelfs nog winnen ja.
Als je eens zelf arty zou spelen, praat je wel anders.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:18 schreef Photomorti het volgende:
gadverdamme 5 x achter elkaar gekilled door arty ik hoop echt dat ze die class eens een keer gaan nerfen zodat je daadwerkelijk skill nodig hebt om het te gebruiken
Hij heeft al een potje gedaan en won grandioos.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:21 schreef agter het volgende:
[..]
Als je eens zelf arty zou spelen, praat je wel anders.
Ik ga mijn Duitse arty lijn weer eens proberen, arty speelt echt heerlijk in dit spel.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:08 schreef muhahaha het volgende:
Hm eens mijn arti weer gaan afstoffen.
Heb die T54 al een hele tijd, maar op een of andere manier speel ik er nooit meequote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:41 schreef Photomorti het volgende:
3de potje in de t54 meteen een top gun en high caliberDie chat ook wow you are really good for a yellow haha
wat een bazentank! Echt top
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:32 schreef Photomorti het volgende:
Thja als normale tanks te moeilijk zijn dan snap ik dat je arty gaat spelen.
Lekker toch? Zie mijn pics met X2 geen fuck te doen, daarna per ongeluk 3 kills. met 100% raakquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 05:16 schreef popolon het volgende:
Pimp ik ook even () met m'n leukste match van vandaag:
Victory!
Map: Redshire
Vehicle: VK 30.01 (D)
Exp: 3,300 (x2 for the first victory each day) Credits: 41,785
Battle achievements: High Caliber, Confederate, Defender, Mastery Badge: "Ace Tanker"
WN8: 10 894 (100)
VK 30.01D, beste tier 6 medium. 2700 damage met een T6 in een T7 game, Cromwell, eat that.![]()
![]()
Ik had vanavond ook vier of vijf op rij verlies 0-5.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 05:21 schreef Geerd het volgende:
[..]
Lekker toch? Zie mijn pics met X2 geen fuck te doen, daarna per ongeluk 3 kills. met 100% raak
Je staat ook echt gefocussed op 1 route, de kans is aanwezig maar klein dat ze die kant op gaan.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 03:32 schreef Geerd het volgende:
[ afbeelding ]
Wat moet je nou doen dan nu? Welke kant op? Dat ding is zo langzaam je kunt niks.
En idd wel gewonnen maar geen schot gelost
[ afbeelding ]
Zure man holy shitquote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:32 schreef Photomorti het volgende:
Thja als normale tanks te moeilijk zijn dan snap ik dat je arty gaat spelen.
Wat doe je nog in de spawn?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 03:32 schreef Geerd het volgende:
[ afbeelding ]
Wat moet je nou doen dan nu? Welke kant op? Dat ding is zo langzaam je kunt niks.
En idd wel gewonnen maar geen schot gelost
[ afbeelding ]
Hier heb je wel te maken met een ongelooflijk slecht team bij de tegenspelers. Die 2 KV2en die zich laten afslachten. Die ezels die je niet aanpakken terwijl je de hill op rijd. Je kan vrolijk van de hill af zonder dat er TD's staan om je in 10 stukken te blazen. Verbazingwekkend. Dit zie je op Tier 9 en 10 vrijwel niet meer.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:35 schreef Photomorti het volgende:
Dit was zo een potje waar ik totaal niks aan toe te voegen had met 2min ofzo hadden we al gewonnen.quote:
Zolang je top tier bent niets aan de handquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:40 schreef nilssanders het volgende:
Net de churchill III gekocht en wat een heerlijk ding zeg
Mee met push gaanquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:08 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dit was zo een potje waar ik totaal niks aan toe te voegen had met 2min ofzo hadden we al gewonnen.
Zoals wel vaker![]()
Ik heb vaak geen flauw idee wat nou handig is om naar toe te gaan,
Dat...quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:11 schreef Solique het volgende:
[..]
Zolang je top tier bent niets aan de hand
[..]
Mee met push gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |