TS moest deze zonnige zondagmiddag werken in de schoenenreus, om afdoende klanten te begeleiden in hun aankoop. Zo gezegd, zo gedaan. Een of andere randdebiel heeft dé nieuwe schoenen gevonden die hij zocht, dus vraagt zijn maat aan mij, gezien ik de schoenenverkoopster ben. Wil ik hem dus helpen met bepaalde producten om zo de levensduur van zijn schoenen te verlengen, wordt deze typische autist boos en dreigt met het openen van een topic
Zo had ik een extra zooltje in één van de schoenen gelegd, deze vergemakkelijken de bloed circulatie in de voeten bij obesitas patiënten en zorgen zo voor meer loop plezier. Vervolgens geef ik ook nog even wat uitleg over een spray die de schoenen waterdicht maakt en te beschermen tegen vuil. De spray die hij had is namelijk een berucht type en staat erom bekend enkel averechts te werken. Hierbij vertelde ik hem ook dat zijn "garantie" vervalt bij het gebruik van zulke producten omdat deze de schoenen erg aantasten. Hij dacht het beter te weten dan ik en begon "blabla" te roepen...
Klacht: vermoeiende homo die denkt dat ik hem troep aansmeer.
[ Bericht 0% gewijzigd door darkmond op 28-07-2014 11:38:51 ]
Poll: Ben ik een kwaliteits-user?
Ja --
Soms --
Nee --
Ken ik jou...? -------
Tussenstand