Dan moet je een grotere tv kopen dan ga je 't ook zien.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:21 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ik zou je apparaat eens nakijken, ik ervaar het niet met mijn 90Mbit Ziggo.
Waar zeg ik dat legaal downloaden illegaal is?quote:Op maandag 28 juli 2014 16:22 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja illegaal downloaden is illegaal. Nou lijkt dat logisch want het woord "Illegaal" komt erin voor.
Maar nu legaal downloaden. Waarom is dat illegaal en waarom overtreed ik dan de wet?
Meh, vind mijn 50 inch plasma groot genoeg. Sorry.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:23 schreef fathank het volgende:
[..]
Dan moet je een grotere tv kopen dan ga je 't ook zien.
Dus nu wil je beweren dat ik geen cinematografie voor bedrijven doe omdat ik films download?quote:Op maandag 28 juli 2014 16:21 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Als je zelf in de video business zat dan haalde je het niet in je hoofd om illegaal aan je behoeftes te komen. En dan had je ook niet nu pas Popcorn Time (wat overigens niet meer bestaat) ontdekt.
Hier:quote:Op maandag 28 juli 2014 16:23 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat legaal downloaden illegaal is?
Jij beschuldigd mij van diefstal en het overtreden van de wet doordat ik download. Waar overtreed ik dat dan?quote:Op maandag 28 juli 2014 15:51 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ja, en dan is diefstal toegestaan. Had ik laatst ook, brood bij de Jumbo was niet zo lekker als bij de Warme Bakker. Echt een stuk mindere kwaliteit. Toen heb ik 3 broden en 2 zakken chips zonder te betalen meegenomen.
Bosequote:Op maandag 28 juli 2014 16:22 schreef Susteren het volgende:
[..]
Toevallig heb ik zelf een 50 inch TV in m'n slaapkamer met een Bose surround sound system, enof je dat hoort.![]()
Stront stink. Nu jij weer met argumenten.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:23 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Vooralsnog heb ik meer argumenten aangehaald dan jouw gezwets
Nergens daar type ik dat legaal downloaden illegaal is. Net als ik nergens zeg dat het strafbaar is om een brood te kopen. En ik zeg ook nergens dat groen geel is.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:24 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hier:
[..]
Jij beschuldigd mij van diefstal en het overtreden van de wet doordat ik download. Waar overtreed ik dat dan?
quote:Op maandag 28 juli 2014 16:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
Stront stink. Nu jij weer met argumenten.
Ik heb ook een 50" plasma maar zit waarschijnlijk een stuk dichter bij dan jij.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:23 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Meh, vind mijn 50 inch plasma groot genoeg. Sorry.
Nou hebben film en muziek liefhebbers wel een andere idee van 'goed geluid' meestalquote:Op maandag 28 juli 2014 16:24 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
BoseEcht, geen enkele kenner heeft die rommel staan hoor. Geluid is echt krankzinnig slecht. Dus ja, dat hoor je inderdaad.
Exact 5 meter, 10cm per inch.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:25 schreef fathank het volgende:
k een 50" plasma maar zit waarschijnlijk ee
2.5 meter hier. In m'n vorige huis was het ook bijna 5 meter maar daar moest ik uit na een break-upquote:
Anders lees je het topic nog een keer door. Dan kom je er misschien achter dat je continue zelf begint over het feit dat het om een illegale download gaat waar ik niet over begonnen ben.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:25 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Nergens daar type ik dat legaal downloaden illegaal is.
Het zijn altijd de mensen die iets op internet hebben gelezen van een handjevol kenners en dan gaan huilen over Bose. Échte kenners weten dat Bose altijd innovatief is geweest en vrij veel heeft betekend in de audio wereld. Maarja, feit blijft dat Bose prima geluidskwaliteit in een aantrekkelijke package leverd. Want design telt immers ook.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:24 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
BoseEcht, geen enkele kenner heeft die rommel staan hoor. Geluid is echt krankzinnig slecht. Dus ja, dat hoor je inderdaad.
Hm ja, zo geredeneerd heeft Knorr het voor elkaar gekregen om een "aantrekkelijke" smaak te combineren met ultiem gebruiksgemak.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:33 schreef Susteren het volgende:
Het zelfde is met Beats. Sure, er zijn kwalitatief veel betere hoofdtelefoons, en ook een stuk goedkoper. Echter heeft Beats het voor elkaar gekregen om "aantrekkelijk" geluid (met vrij veel bass) te combineren met een goed design. Mooi of niet, het is gewoon een revolutie geweest in de hoofdtelefoon business.
Nouja je moet wel in gedachten houden dat niet iedereen een audiofiel is.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:37 schreef Luigi het volgende:
[..]
Hm ja, zo geredeneerd heeft Knorr het voor elkaar gekregen om een "aantrekkelijke" smaak te combineren met ultiem gebruiksgemak.
Maar alsnog is zo'n pakje niet te vreten, natuurlijk.
Letterlijk dan wel.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:41 schreef Susteren het volgende:
Beats is dan een van de meest voor de hand liggende keuzes.
Waar haal je dit vandaan? Eigen ervaring? Of ergens gelezen? Immers is Bose een prima merk, maar jij hebt op elk vlak Bose getest met al zijn modelen?quote:Op maandag 28 juli 2014 16:24 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Boze is overpriced. Voor de helft van t geld koop je spul dat beter klinkt. Beats by Dre idem dito.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:09 schreef richolio het volgende:
[..]
Waar haal je dit vandaan? Eigen ervaring? Of ergens gelezen? Immers is Bose een prima merk, maar jij hebt op elk vlak Bose getest met al zijn modelen?
Mijn ervaring is namelijk dat Bose meer dan prima geluid levert.
Dat het commercieel is ben ik met je eens, maar noem eens waardige alternatieven?quote:Op maandag 28 juli 2014 17:44 schreef fathank het volgende:
[..]
Boze is overpriced. Voor de helft van t geld koop je spul dat beter klinkt. Beats by Dre idem dito.
Alles wat je voor hetzelfde geld kan kopen zal beter klinken. Div Sennheiser modellen, AKG.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:52 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Dat het commercieel is ben ik met je eens, maar noem eens waardige alternatieven?
Dan was je Logitech-setje stuk. Elk 2.1 setje van Logitech klinkt beter dan die Bose mini. Ja, die Bose klinkt best aardig voor z'n formaat, dat absoluut. Maar echt niet beter dan een 2.1 setje.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:41 schreef Susteren het volgende:
het is echt te vergelijken met een 2.1 kitje van Logitech wat ik hiervoor had, maar dan veel en veel kleiner.
Bose dat spul van 'net zo groot als een pak melk' en klinkt als een pak melkquote:Op maandag 28 juli 2014 17:44 schreef fathank het volgende:
[..]
Boze is overpriced. Voor de helft van t geld koop je spul dat beter klinkt. Beats by Dre idem dito.
Dat zegt meer over jouw kennis en kunde betreffende audio apparatuur dan over de kwaliteit van Bose.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:09 schreef richolio het volgende:
[..]
Waar haal je dit vandaan? Eigen ervaring? Of ergens gelezen? Immers is Bose een prima merk, maar jij hebt op elk vlak Bose getest met al zijn modelen?
Mijn ervaring is namelijk dat Bose meer dan prima geluid levert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |