Het aan de streamers vertellen?quote:Op maandag 28 juli 2014 11:59 schreef Flow3r het volgende:
Jammer dat ie niet transparant is en het tegen de streamers heeft verteld zodat we weten waar ie mee bezig is
Als je een keer in buurt ben mag je in al mijn mappen loerenquote:Op maandag 28 juli 2014 11:56 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Lang verhaal joh. Isa heeft ontdekt dat Ivan allerlei financiële gegevens van Utopia bewaart in zijn mapje op de computer. Blijkbaar heeft Isa in zijn map gekeken ... geen idee waarom ze dat gedaan heeft. Ze heeft gezien dat hij complete excellijsten met inkoop- en verkoopgegevens bewaart. Met dat nieuws is ze naar De Fles gestapt, die in alle staten was. De Fles voelt haarfijn aan waarom Ivan dat doet, maar Isa snapt het niet of wil het niet snappen. Ze denkt dat Ivan achterbaks bezig is en noemt hem een rat en onbetrouwbaar. De Fles stelde voor de map van Ivan achter zijn rug om stiekem te deleten. Isa wil dat blijkbaar ook en vertelde het aan Nico.
Ik denk dat Ivan bewijs verzamelt om mensen aan te kunnen spreken op frauduleuze handelingen. Maar het kan ook zijn dat hij gewoon naar de winstgevendheid van projecten kijkt, hij wil immers een 'verbeterslag' doen in Utopia. Het is voor mij tekenent dat De Fles bijna ontplofte toen ze hoorde over Ivan's verzameling, die voelt zich weer betrapt. En waarom Isa in Ivan's map gaat zitten neuzen én ermee - uitgerekend - naar De Fles stapt, is mij een raadsel. Ik vind het onbeschoft om in iemand z'n map te loeren en dom om naar De Fles te stappen.
Geen last van.quote:
En waarom niet? Ik kan me nog herinneren hoe hij tekeer ging over Vanessa en over Ruud toen ie helemaal alleen in het weiland stond, tegen wie had hij het toen denk je, tegen de lucht ?quote:
vind jij ze van enige waarde dan?quote:
En heeft de fles Ivan al er mee geconfronteerd ? Wat wordt die Isa achterbaks zeg om in een anders zijn mappen te gluren moet ze goed doen dan daalt ze flink volgende week in de pollquote:Op maandag 28 juli 2014 11:56 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Lang verhaal joh. Isa heeft ontdekt dat Ivan allerlei financiële gegevens van Utopia bewaart in zijn mapje op de computer. Blijkbaar heeft Isa in zijn map gekeken ... geen idee waarom ze dat gedaan heeft. Ze heeft gezien dat hij complete excellijsten met inkoop- en verkoopgegevens bewaart. Met dat nieuws is ze naar De Fles gestapt, die in alle staten was. De Fles voelt haarfijn aan waarom Ivan dat doet, maar Isa snapt het niet of wil het niet snappen. Ze denkt dat Ivan achterbaks bezig is en noemt hem een rat en onbetrouwbaar. De Fles stelde voor de map van Ivan achter zijn rug om stiekem te deleten. Isa wil dat blijkbaar ook en vertelde het aan Nico.
Ik denk dat Ivan bewijs verzamelt om mensen aan te kunnen spreken op frauduleuze handelingen. Maar het kan ook zijn dat hij gewoon naar de winstgevendheid van projecten kijkt, hij wil immers een 'verbeterslag' doen in Utopia. Het is voor mij tekenent dat De Fles bijna ontplofte toen ze hoorde over Ivan's verzameling, die voelt zich weer betrapt. En waarom Isa in Ivan's map gaat zitten neuzen én ermee - uitgerekend - naar De Fles stapt, is mij een raadsel. Ik vind het onbeschoft om in iemand z'n map te loeren en dom om naar De Fles te stappen.
Sorry, maar vind je jezelf nu ook niet een beetje absurd redeneren?quote:Op maandag 28 juli 2014 12:02 schreef Flow3r het volgende:
En waarom niet? Ik kan me nog herinneren hoe hij tekeer ging over Vanessa en over Ruud toen ie helemaal alleen in het weiland stond, tegen wie had hij het toen denk je?
quote:Op maandag 28 juli 2014 12:02 schreef Flow3r het volgende:
[..]
En waarom niet? Ik kan me nog herinneren hoe hij tekeer ging over Vanessa en over Ruud toen ie helemaal alleen in het weiland stond, tegen wie had hij het toen denk je, tegen de lucht ?
quote:Op maandag 28 juli 2014 11:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
ivan's actie kan niet transparant heh, stel je voor de politie in een onderzoek het bewijs met de verdachte gaat delen
nee joh is dat echt slecht en is hij helemaal alleen tot dat inzicht gekomen nou knap hoor pfff wat een ventquote:Op maandag 28 juli 2014 11:58 schreef D-B het volgende:
Rienk heeft het over verkrachting dat het heel slecht is
Kippen in verschillende vormen op de streams. Daar heeft de regie over nagedacht.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:02 schreef miertje36 het volgende:
spannend hoor stream met vanessa die kip snijd en op die andere billy en ruud pffff
Ja de streams...tis niet veel meer de laatste tijd..quote:Op maandag 28 juli 2014 12:02 schreef miertje36 het volgende:
spannend hoor stream met vanessa die kip snijd en op die andere billy en ruud pffff
Nou nee, als hij eerder 'tegen de lucht 'kon praten, wetende dat er camera's staan en dat er dus mensen meekijken, had ie dat ook kunnen doen met zijn plannetjes nietwaar?quote:Op maandag 28 juli 2014 12:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sorry, maar vind je jezelf nu ook niet een beetje absurd redeneren?
Natuurlijk is Ivan er (nog) niet mee geconfronteerd. Je weet toch hoe dat gaat in de Loods: alles achter de rug. Als Isa zo door gaat, gaat het haar denk ik inderdaad punten kosten.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:02 schreef Oekaboe het volgende:
[..]
En heeft de fles Ivan al er mee geconfronteerd ? Wat wordt die Isa achterbaks zeg om in een anders zijn mappen te gluren moet ze goed doen dan daalt ze flink volgende week in de poll
Dat is wel zo ,maar als er niks gebeurd.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:02 schreef heks29 het volgende:
[..]
vind jij ze van enige waarde dan?
zet ze na een week weer aan, krijg je dit weer.
20.00quote:Op maandag 28 juli 2014 12:04 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Ja de streams...tis niet veel meer de laatste tijd..
Ik hoop dat ivan de boel flink opstookt en dat er een aantal mensen gaan flippen. En dan graag vandaag als het kan want nu heb ik een vrije dag.
Hoe laat is centraal btw?
Beste streambuisschuimpjes, ik ben bezig met de ontmaskering van de sneaky wijven hier. Daarom heb ik een excellijst in mijn map. Ik houd jullie op de hoogte! Hopelijk wordt dit uitgezonden on stream.quote:
inderdaad wat actie in de tent zou fijn zijn, ik weet niet wanneer het centraal isquote:Op maandag 28 juli 2014 12:04 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Ja de streams...tis niet veel meer de laatste tijd..
Ik hoop dat ivan de boel flink opstookt en dat er een aantal mensen gaan flippen. En dan graag vandaag als het kan want nu heb ik een vrije dag.
Hoe laat is centraal btw?
Ja, want hij weet op zeker dat zijn camera ook on stream is ...quote:Op maandag 28 juli 2014 12:04 schreef Flow3r het volgende:
Nou nee, als hij eerder 'tegen de lucht 'kon praten, wetende dat er camera's staan en dat er dus mensen meekijken, had ie dat ook kunnen doen met zijn plannetjes nietwaar?
Prachtig hè?quote:Op maandag 28 juli 2014 12:03 schreef PeZu het volgende:
hoe krom kan je lullen om isa goed te praten![]()
quote:Op maandag 28 juli 2014 12:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Beste streambuisschuimpjes, ik ben bezig met de ontmaskering van de sneaky wijven hier. Daarom heb ik een excellijst in mijn map. Ik houd jullie op de hoogte! Hopelijk wordt dit uitgezonden on stream.
Oh nee, daarvoor heb ik een dealtje met de redactie gesloten, die regelen dat met regie.
...ik zag deze stream en lag in een deuk..ik weet ook niet waarom?quote:
Kan je nagaan waar hij mee bezig is in zijn hoofd... ....quote:Op maandag 28 juli 2014 11:58 schreef D-B het volgende:
Rienk heeft het over verkrachting dat het heel slecht is
quote:Op maandag 28 juli 2014 11:56 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Ze is moe. Heeft gisteravond, vannacht en vanmorgen vroeg veel werk gehad met de campinggasten.quote:
Het is allemaal zo droog geworden, de ruzies en de eetgroepjesquote:Op maandag 28 juli 2014 12:07 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
...ik zag deze stream en lag in een deuk..ik weet ook niet waarom?
Omdat die keuken een vlag op een modderschuit isquote:Op maandag 28 juli 2014 12:07 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
...ik zag deze stream en lag in een deuk..ik weet ook niet waarom?
Zelden zo een lelijk ding zien staanquote:Op maandag 28 juli 2014 12:09 schreef Amputalent het volgende:
[..]
Omdat die keuken een vlag op een modderschuit is
er worden allemaal rare eisen gesteld, en dit mag niet en zus mag niet, maar gewoon in iemands map kijeen ooh geen probleem want het is isa, die sneaky ivan 'ontmaskerd'quote:
Wel dat Billy weer zei dat ze verliefd op 'm is. Dat zegt ze de laatste tijd vaak. Kan gebruikt worden voor de verhaallijn van het aanzoek.quote:
Dat is niet goed te praten en Isa doet deze smerige geintjes wel meer de laatste tijd de goede mensen afzeiken in de hoop geaccepteerd te worden door Lotquote:Op maandag 28 juli 2014 12:03 schreef PeZu het volgende:
hoe krom kan je lullen om isa goed te praten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |