abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 juli 2014 @ 21:55:21 #26
351717 Compoantje
Elke 2 weken een pizza Inferno
pi_142863952
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 11:01 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Ik denk dat het verschil is dat je niet een voertuig kunt verzekeren nadat je schade hebt gereden. Oftwel: Als je hem via de voicemail of mail op zaterdag aanmeldt en je rijdt schade op zondag, dan zijn de gegevens tijdens die aanrijding nog niet verwerkt maar kan je wel aanspraak maken op die verzekering.
Nu heb je geen schade gereden dus doet de verzekering niet moeilijk. Had je wel schade gereden dan had de verzekering tegen je gezegd; Jammer maar je was niet verzekerd.

Bijzonder ook dat je je alleen druk maakt over een boete.. Wat als je een kind dood had gereden? Dan was je wel meer kwijt geweest dan die ¤400.-.
Ah ok, dat kan inderdaad nog wel eens zo zijn ja :)

Ja ik maakte me druk om die boete ja. 400eu is niet niks. Halve maandloon.
Ik had inderdaad ook een kind dood kunnen rijden, maar daar kan ik me moeilijk meer druk om maken nadat ik thuis op m'n bed lig te Fokken terwijl m'n auto allang weer op de parkeer plaats staat. :)
pi_142865927
quote:
Bijzonder ook dat je je alleen druk maakt over een boete.. Wat als je een kind dood had gereden? Dan was je wel meer kwijt geweest dan die ¤400.-.
Wat een nare opmerking, alsof een kind doodrijden in geld uit te drukken is.
pi_142866845
Vergeten om een auto te verzekeren als je een andere koopt, hoe is dat in godsnaam mogelijk. Beter nemen ze je rijbewijs af.
Even a broken clock is right twice a day.
pi_142869372
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 22:36 schreef Majoraan het volgende:

[..]

Wat een nare opmerking, alsof een kind doodrijden in geld uit te drukken is.
Wat een kortzichtige opmerking. Meer kan meer zijn dan alleen veel geld.
pi_142869957
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 23:47 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Wat een kortzichtige opmerking. Meer kan meer zijn dan alleen veel geld.
Wat bedoel je dan met kost meer dan 400 Euro in relatie tot verzekerd vs. onverzekerd een kind doodrijden?

Laat het duidelijk zijn, ik vind het schandalig om onverzekerd te rijden. En als "straf" heeft TS een slapeloos weekend gehad. Is waarschijnlijk zorgvuldiger in de toekomst.

Het lijkt of je onverzekerd rijden verward met onder invloed rijden.
Maar onverzekerd rijden beïnvloed niet je rijvaardigheid, dus het ongeval wat hem onverzekerd zou zijn overkomen, zou hem ook verzekerd zijn overkomen.

Dan blijft nog de vraag hoe onverzekerd TS werkelijk was. Heeft de vorige eigenaar vrijdagavond stantepede zijn verzekering beëindigd of daar ook tot na het weekend mee gewacht
Bovendien als de vorige eigenaar de auto netjes verzekerd had is zijn verzekering wettelijk verplicht om de auto na beëindiging van de verzekering nog een maand in dekking te hebben.

[ Bericht 20% gewijzigd door Majoraan op 30-07-2014 00:42:06 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')