Een vrouw kan je ook strap-on nemen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:21 schreef MrBadass het volgende:
Ik vraag dit me ook al tijden af, ik ben zelf ook homo. Voor mannen kan het nog prettig zijn vanwege de prostaat, iets wat een vrouw niet heeft.
TS: Je hoeft niet bang te zijn voor poep je moet je partner zich laten spoelen. Op google kun je hier wel meer info over vinden
Een anus heeft ook zenuwen en kan daarom op een orgasmische wijze gestimuleerd worden. Bovendien lopen bepaalde zenuwbanen verder door andere lichaamsdelen en kunnen ook via die plekken de zenuwen geprikkeld worden.quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:54 schreef JayTorrent het volgende:
Klaarkomen van anale seks? Nou, lijkt me sterk. Het is toch algemeen bekend wát er gestimuleerd moet worden om een zaadlozing op te wekken. Anaal gepenetreerd worden is daar echt niet voldoende voor (ondanks of iemand dat lekker vindt)
En zelfs al laat het geen stront achter, zal het naar stront ruiken...
Geef mij nog steeds maar natte poes...
Prostaatstimulatie, zoek maar op.quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:54 schreef JayTorrent het volgende:
Klaarkomen van anale seks? Nou, lijkt me sterk. Het is toch algemeen bekend wát er gestimuleerd moet worden om een zaadlozing op te wekken. Anaal gepenetreerd worden is daar echt niet voldoende voor (ondanks of iemand dat lekker vindt)
En zelfs al laat het geen stront achter, zal het naar stront ruiken...
Geef mij nog steeds maar natte poes...
Toch maar eens een biologieboek openslaan dan?quote:Op zondag 21 september 2014 16:55 schreef JayTorrent het volgende:
Prostaatstimulatie hè... hmmmm, nou,... dit klinkt wel interessant, maar moet (ouderwets) bekennen dat het voor mij onnatuurlijk blijft klinken en ik toch iedere vorm van wat bij mij anaal naar binnen wil de toegang zal weigeren. haha
Er zal best iemand zijn die zo'n fetisj heeft.quote:Op maandag 22 september 2014 21:35 schreef GeorgeJones het volgende:
[..]
Elke dag baksteen op je voet gooien kan ook. Maar is het daarmee ook lekker?
Ik heb beide wel eens geprobeerd, al was de baksteen per ongeluk, trust me, anale seks is een stuk lekkerderquote:Op maandag 22 september 2014 21:35 schreef GeorgeJones het volgende:
[..]
Elke dag baksteen op je voet gooien kan ook. Maar is het daarmee ook lekker?
Nee. Gewoon nee. Maar er zullen wel vrouwen zijn die anaal lekker vinden. Sterker ik ken ze.quote:Op maandag 22 september 2014 21:49 schreef Seaver het volgende:
[..]
Er zal best iemand zijn die zo'n fetisj heeft.
En dat is erg ofzo?quote:Op maandag 22 september 2014 22:09 schreef GeorgeJones het volgende:
[..]
Nee. Gewoon nee. Maar er zullen wel vrouwen zijn die anaal lekker vinden. Sterker ik ken ze.
Mee eens. Heb er zelf ook niks mee. Maar ken ook hetero mannen die het helemaal geweldig vinden (om te doen dan).quote:Op maandag 22 september 2014 22:13 schreef GeorgeJones het volgende:
[..]
Welnee. Ieder zijn ding. Vind je niet?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |