SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Is het ook wel, maar is wel vooral kunst. Er is niet echt een oude stad, het grootste deel is in 1400-1500 gebouwd. Je hebt zeker 7-8 grote musea en natuurlijk het oude paleis. En heel veel grote en mooie parken. Maar het oude dorp is maar heel klein.quote:
sws hala madridquote:Op zondag 27 juli 2014 23:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is het ook wel, maar is wel vooral kunst. Er is niet echt een oude stad, het grootste deel is in 1400-1500 gebouwd. Je hebt zeker 7-8 grote musea en natuurlijk het oude paleis. En heel veel grote en mooie parken. Maar het oude dorp is maar heel klein.
Berlijn, maar ben nooit buiten Europa geweestquote:Op zondag 27 juli 2014 23:02 schreef Tjacka het volgende:
wat is jullie mooiste stad wat jullie gezien hebben
waarom niet krakauquote:Op zondag 27 juli 2014 23:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Berlijn, maar ben nooit buiten Europa geweest
Kuala Lumpur en Romequote:Op zondag 27 juli 2014 23:02 schreef Tjacka het volgende:
Nooit geweest.quote:
hoezo nietquote:
Malaysia Airlines heeft nog nooit wat gehad buiten die 2 vliegtuigen van nu opeensquote:
Sofiaquote:Op zondag 27 juli 2014 23:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is de lelijkste stad die jullie ooit hebben gezien buiten Nederland/België?
boeien moet wat te zeuren hebbenquote:Op zondag 27 juli 2014 23:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Malaysia Airlines heeft nog nooit wat gehad buiten die 2 vliegtuigen van nu opeens
gaan wel failliet waarschijnlijkquote:Op zondag 27 juli 2014 23:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Malaysia Airlines heeft nog nooit wat gehad buiten die 2 vliegtuigen van nu opeens
eindhovenquote:Op zondag 27 juli 2014 23:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is de lelijkste stad die jullie ooit hebben gezien buiten Nederland/België?
gewoon goedkope tickets nuquote:
Lijkt me sterkquote:
Ik wist niet dat dat buiten Nederland en België lag.quote:
purmerendquote:Op zondag 27 juli 2014 23:02 schreef Tjacka het volgende:
het ligt in brabantquote:Op zondag 27 juli 2014 23:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dat buiten Nederland en België lag.
XDquote:
Vandaar je verrijkte wereldbeeldquote:Op zondag 27 juli 2014 23:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar ik ben nooit echt in hele grote steden geweest buiten Nederland.
inderdaadquote:
Zo'n gedoe in zo'n ander land, helemaal niet op je gemak.quote:
nu ben ik echt alleenquote:Op zondag 27 juli 2014 23:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He aldo, hoe bevalt het zo in je eentje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |