ongelovigequote:
Dit was ook wel een pareltjetwitter:bernievanjoppen twitterde op donderdag 23-01-2014 om 17:28:45vandaag mijn buurvrouw haar moeder overleden.moest eerst wel lachen omdat het een kutwijf is.daarna haar wel gecondoleerd reageer retweet
racistquote:
tfoe a zemmelquote:
Hey, Ik ben een kafir dan. Wat leuk.quote:
maakt niet uit wij nemen deze landje overquote:Op zondag 27 juli 2014 22:49 schreef meneerfiets het volgende:
[..]
Stiekem stemden we allemaal voor Wilders.
haloefquote:Op zondag 27 juli 2014 22:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
maakt niet uit wij nemen deze landje over
varkens zijn haramquote:
dit*quote:Op zondag 27 juli 2014 22:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
maakt niet uit wij nemen deze landje over
nerdje jij doet cker havo fzoquote:
Ik ben beschaamd het toe te moeten geven, maar het is nog erger dan dat...quote:
ja ik leef de straatleef snapte hosselen voor een brood familia moet eten tokquote:Op zondag 27 juli 2014 22:54 schreef UltraR het volgende:
[..]
Ik ben beschaamd het toe te moeten geven, maar het is nog erger dan dat...Master diploma op zak.
"Hee kutwijf, bedankt dat je m'n overhemden gestreken hebt"quote:Op zondag 27 juli 2014 22:36 schreef UltraR het volgende:
What the hell is ook een 'rechtvaardig echtgenoot'?
zelf veel mensen volgenquote:Op zondag 27 juli 2014 22:57 schreef Elfletterig het volgende:
Ik snap nooit hoe het kan dat zulke mensen meer dan 1.100 volgers hebben. Kom ik aan met mijn karige 134 volgers.
Ik wilde net gaan zeggen dat ik het maar 'n matige trollpoging vond.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:55 schreef deadprez het volgende:
Te slecht voor woorden dit, ik hou maar weer op.
En terecht.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:06 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ik wilde net gaan zeggen dat ik het maar 'n matige trollpoging vond.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |