En anders #yolo. De Nederlandse staat komt (tot nu toe) toch iedereen tegemoet.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Juist leuk om een beetje te kloten met de stamboom. En er lagen toendertijd ook wel weer eens kinderen ergens random in het huis te janken, maar was ik vergeten dat ik er alweer een kind bij had![]()
Hopelijk is dit geen weergave van mijn toekomst.
wil je gratis van mijquote:Op zondag 27 juli 2014 22:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Kan het niet in stappen. Heb het over 2 weken nodig.
Hoezo? Ik had een leuke wk-combi met Van Persie maakt een zweef-goal, Suarez bijt z`n frustratie weer van zich af en Duitsland wint in de finale met 7-1 van Brazilie.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wil je haar nog meer schulden aanpraten?
waaromquote:Op zondag 27 juli 2014 22:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Kan. Maar seizoen begint pas over 2 weken, daar kan je beter op wachten.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Haha, leuk.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo? Ik had een leuke wk-combi met Van Persie maakt een zweef-goal, Suarez bijt z`n frustratie weer van zich af en Duitsland wint in de finale met 7-1 van Brazilie.
Gr gr vanuit Bora Bora
Nee.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Haha, leuk.
Maar jij gelooft dat Feyenoord gaat winnen?
thuis gelijk uit afdroogpot.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee.
Maar bookies vinden Feyenoord de favoriet.
Denk zelf gelijkspelletje
Lekker Simoleons cashenquote:Op zondag 27 juli 2014 22:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En anders #yolo. De Nederlandse staat komt (tot nu toe) toch iedereen tegemoet.
ga naar productcode activerenquote:Op zondag 27 juli 2014 22:08 schreef Tjacka het volgende:
snowbells wil je mij helpen met sims 2 downloaden via orgin
Koop gewoon.quote:
Ik doe niet meer eredivisie.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan. Maar seizoen begint pas over 2 weken, daar kan je beter op wachten.
MAAR IK ZIE HET NERGENS STAANquote:Op zondag 27 juli 2014 22:11 schreef Snowbells het volgende:
[..]
ga naar productcode activeren
I-LOVE-THE-SIMS
thank me l8er
Dan zul je op wat miinder bekende competities moeten weddenquote:Op zondag 27 juli 2014 22:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik doe niet meer eredivisie.
@Tjacka
Ik wil nog een weekje instructie week met paardrijden. Maar vind te duur.
je heb bijna niks uitgegeven op vakantiequote:Op zondag 27 juli 2014 22:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
@Tjacka
Ik wil nog een weekje instructie week met paardrijden. Maar vindt te duur.
paardrijden is echt heel kutquote:Op zondag 27 juli 2014 22:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
@Tjacka
Ik wil nog een weekje instructie week met paardrijden. Maar vindt te duur.
Ik kan niet poker. Doe wel roulette.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan zul je op wat miinder bekende competities moeten wedden![]()
Of poker inderdaad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |