Fietsenstallingquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is wel netjes hoor
Ik speel in een fietsenstalling
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vind FM juist het leukste rond 2030 omdat het dan vol met regens zit en je echt moet scouten en niet de standaardaankoopjes haalt.
Volgens mij was Louis van Gaal je hulp van buitenafquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:54 schreef GlenSpey het volgende:
Eerste opstelling die ik zonder hulp van buitenaf heb gebouwd. Eerste resultaten zijn bemoedigend. Tips zijn welkom
[ afbeelding ]
Ik heb geen idee of dit op zijn opstelling lijkt. Weet alleen dat iedereen zo enthousiast over 5-3-2 isquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij was Louis van Gaal je hulp van buitenaf
Wat zijn je resultaten dan ?
Je kan er beter nog een voetballende verdediger tussenzetten denk ik. Die inschuift.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:57 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of dit op zijn opstelling lijkt. Weet alleen dat iedereen zo enthousiast over 5-3-2 iszit me alleen nog af te vragen of ik 3 CV's moet hebben of dat ik er beter SV's van kan maken...
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
4700 plaatsen
En ik ben koploper van de Eredivisie
Ik denk dat ik moet uitwijken naar het Philips Stadion als ik Europees ga spelenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:06 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik speelde de halve finale CL tegen Man Utd in m'n stadionnetje van 11.5k man.
Kwartfinale was tegen Barca, kom ik daar in Camp Nou, 92k man in het stadion
Dat is wel wat andere koek
Zou best eens kunnen. Maar dan verkoop je wel meer kaartjes!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik moet uitwijken naar het Philips Stadion als ik Europees ga spelen
Soms kan je ook best contracten laten aflopen hoor. Zeker bij legendes die dan te duur zijn en niet weg willen. Sluiten ze hun carriere maar meteen af.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:16 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Zou best eens kunnen. Maar dan verkoop je wel meer kaartjes!
Ik zit met een probleempje. Van 11 spelers lopen hun contracten af volgend jaar, dus ik moet ze of op de TL zetten, of hun contracten verlengen.
Contract verlengen is meestal te duur. Heb een CV die een legende is bij de club, en hij wil niet weg
Mja, maar hij is wel 8 mln waardquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Soms kan je ook best contracten laten aflopen hoor. Zeker bij legendes die dan te duur zijn en niet weg willen. Sluiten ze hun carriere maar meteen af.
Hoe oud is hij?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:19 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Mja, maar hij is wel 8 mln waard
Ook weer een beetje zonde om dat geld mis te lopen.
Kan ik niet 10 mln voor hem vragen?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Verkopen voor helft bedrag dan
Gewoon hoog beginnen, kan altijd lager.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:22 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Kan ik niet 10 mln voor hem vragen?
Altijd eerst beginnen met dubbele van zijn waarde, dan als er niks is bied ik hem gewoon voor zijn waarde aan. En als er dan niks voor de helft van zijn waarde, en daarna probeer ik hem gratis te laten vertrekken als hij teveel salaris pakt.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:22 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Kan ik niet 10 mln voor hem vragen?
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
HOPPA! Ik win de bekerfinale met 3-0 van FC TwenteDe dubbel is binnen
Ik ook, maar als ze tegen de 30 gaan verkoop ik ze wel omdat ze dan toch alleen maar minder worden.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:25 schreef DeHovenier het volgende:
Vind het altijd lastig om spelers te verkopen, vooral al ze lang bij je club hebben gespeeld.
Dat klopt.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ook, maar als ze tegen de 30 gaan verkoop ik ze wel omdat ze dan toch alleen maar minder worden.
Ligt er een beetje aan hoe hij presteert.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:31 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dat klopt.
Zit nu te twijfelen of ik mn TM moet gaan verkopen. Hij is 25 jaar en 13.52mln waard. Hij pakt 140k/maand.
Go Ahead en Southamptonquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En dan nu dikke spanning, wie komen er in de finale van de EL te staan?
[ afbeelding ]
Dit seizoen eindelijk weer een beetje goed:quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan hoe hij presteert.
Hou hem nog maar wat langer vast, komt nu net in zijn beste periode terecht dan. Kan je hem daarna altijd nog verkopen voor 30 miljoenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:35 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dit seizoen eindelijk weer een beetje goed:
[ afbeelding ]
Leverkusen en United dusquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Go Ahead en Southampton![]()
Twee heerlijke FM-clubs
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hou hem nog maar wat langer vast, komt nu net in zijn beste periode terecht dan. Kan je hem daarna altijd nog verkopen voor 30 miljoen
Wel laag salaris opzichquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:39 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik hoop het
Heb wel mn sterspeler kunnen vastleggen, ondanks interesse van grote clubs als RM, City en Man Utd:
[ afbeelding ]
Da's goed toch? Als ie ja zegt verdient ie 130k/maand.quote:
Ja zeker als je financiën niet goed zijn, maar anders is het wel goed om contracten op te waarderen. Worden ze ook meer waard.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:45 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Da's goed toch? Als ie ja zegt verdient ie 130k/maand.
Deze knakker heeft zich ook dit seizoen erg laten gelden:
[ afbeelding ]
Kut dat zn agent perse die International Cap bonus clausule in zijn contract wil hebben
Hoe meer ze verdienen, hoe meer waard ze worden? Dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja zeker als je financiën niet goed zijn, maar anders is het wel goed om contracten op te waarderen. Worden ze ook meer waard.
Moeten ze wel tegelijkertijd beter presteren, maar is wel logisch dat een duurder contract meer geld kost om het af te kopen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:47 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Hoe meer ze verdienen, hoe meer waard ze worden? Dat wist ik niet.
Not bad, wat moet ie kosten?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heuj, heb even een bazenback gehaald:
[ afbeelding ]
5M, maar dat is 'ie wel waardquote:
Ik zal het wel niet mogen zeggen, maar Ajax is altijd al overpowered in FM manquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:11 schreef HamburgerHenk het volgende:
[ afbeelding ]
WTF gebeurd hier zeg, ik wist dat mijn tactiek goed was maar damn wat is Ajax overpowered in de Man utd update als je goed inkoopt.
Of Ajax is een underachiever in't echt :pquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:29 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ik zal het wel niet mogen zeggen, maar Ajax is altijd al overpowered in FM man
Alleen maar handig, ik ga er vaak bewust uit. Dit seizoen met die CL erbij was killing voor mijn fitheid. Pas in laatste wedstrijd kampioen geworden(al stond ik al wel 3 punten voor met +20 goals)quote:
Ik speel nog geen Europees voetbal en wil die beker nu nog wel winnenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:42 schreef HamburgerHenk het volgende:
[..]
Alleen maar handig, ik ga er vaak bewust uit. Dit seizoen met die CL erbij was killing voor mijn fitheid. Pas in laatste wedstrijd kampioen geworden(al stond ik al wel 3 punten voor met +20 goals)
Doe maar ja. Anders bieden ze wel nog een keer maar hetzelfde, en misschien zit er iemand tussen die meer wil betalen dan.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:57 schreef DeHovenier het volgende:
Hmz, ik heb die 30jarige CV eerst voor 10 mln aangeboden, maar daarna de vraagprijs veranderd naar 15 mln. Ik heb 14 aanbiedingen op hem gekregen, waarvan 5 clubs die 10 mln op tafel leggen. Is het handig om die aanbiedingen te weigeren en hem nog een keer aan te bieden, maar dan voor 15 mln? Omdat er toch genoeg interesse is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |