Proest.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:58 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Depay![]()
![]()
Zulke grote praatjes terwijl hij minder is dan Boetius...
ja wauw de guzmanquote:Op woensdag 30 juli 2014 16:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heeft gewoon de Guzman uit de basis weten te spelen, volgensmij werd hij tijdens het WK ook niet meer gewisseld.. Maher op 10. Gini, Hilje erachter en je hebt een goede middenveld..
leuke trollquote:Op woensdag 30 juli 2014 16:58 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Depay![]()
![]()
ah jij zei ook dat liverpool geen subtopper wasquote:
Volgens mij je haal me in de waar met iemand anders.quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ah jij zei ook dat liverpool een subtopper was
Je laatste zin klopt, de rest niet.quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:41 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Depay is een renpaard die een goed WK had. In de wedstrijden die startte was hij echter onzichtbaar. Hij compenseert in de Eredivisie veel met zijn fysiek. Terwijl je in de top competities alleen maar fysieke spelers tegenkomt. Hij is super voorspelbaar en heeft weinig inzicht. Technisch en voetballend is hij minder dan Boetius, maar dat compenseert hij met fysiek en zijn enorme drive. Verder is hij te egoïstisch voor een buitenspeler
Depay wordt de grootste talent van NL genoemd, terwijl Boetius dat is.quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:44 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Je laatste zin klopt, de rest niet.
Waarom het vergelijk met Boetius?
Brands heeft weer de hoofdprijs betaald?quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Transfer Defour lijkt in een stroomversnelling te komen.
Lijkt me van niet. Porto heeft bijna een nieuwe speler binnengehengeld waardoor er weer ruimte in de selectie + budget dus laten ze Defour voor minder gaan.quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Brands heeft weer de hoofdprijs betaald?
was eerder doyen dat dwars lag dan portoquote:Op woensdag 30 juli 2014 17:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lijkt me van niet. Porto heeft bijna een nieuwe speler binnengehengeld waardoor er weer ruimte in de selectie + budget dus laten ze Defour voor minder gaan.
Boetius moet maar hopen dat hij het gaat redden met zijn rotte knieënquote:Op woensdag 30 juli 2014 17:46 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Depay wordt de grootste talent van NL genoemd, terwijl Boetius dat is.
Ah jaquote:Op woensdag 30 juli 2014 17:53 schreef Adames het volgende:
[..]
was eerder doyen dat dwars lag dan porto
quote:De constructie rond zijn transfer is namelijk nogal ingewikkeld. Defours transferrechten liggen niet alleen bij Porto, maar ook bij twee investeringsmaatschappijen. Die wilden tot op heden meer geld zien dan de geboden 5 miljoen euro van PSV.
Zal nog steeds wel rond de 5 miljoen hebben gekost denk,quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lijkt me van niet. Porto heeft bijna een nieuwe speler binnengehengeld waardoor er weer ruimte in de selectie + budget dus laten ze Defour voor minder gaan.
Joh. Verrekte Willie Wortelquote:Op woensdag 30 juli 2014 17:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal nog steeds wel rond de 5 miljoen hebben gekost denk,
Daar gaat jullie budget voor de verdedigingquote:Op woensdag 30 juli 2014 18:00 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Joh. Verrekte Willie Wortel
wordt gehuurdquote:Op woensdag 30 juli 2014 18:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar gaat jullie budget voor de verdediging
Ik vraag me af wat er waar is van dat 5 miljoen-verhaal. Het komt natuurlijk wel goed uit als je aan het onderhandelen bent. En oh ja, Brands heeft het gezegd...quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar gaat jullie budget voor de verdediging
Is sowieso vreemd dat bij PSV uitlekt wat het budget is. Is ook niet goed voor de onderhandelingspositie zoquote:Op woensdag 30 juli 2014 18:25 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat er waar is van dat 5 miljoen-verhaal. Het komt natuurlijk wel goed uit als je aan het onderhandelen bent. En oh ja, Brands heeft het gezegd...
Maargoed, neemt niet weg dat er wederom veel geld gestoken is in een aanvaller, wederom veel geld in een middenvelder (als het doorgaat), maar het zorgenkindje van meerdere seizoenen komt weer als allerlaatste aan de beurt. Conclusie, Brands kan er niets van. Nog steeds niet.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:58 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Depay![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:46 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Depay wordt de grootste talent van NL genoemd, terwijl Boetius dat is.
Alleen jammer dat hij direct in een van de duurste woningen van Eindhoven gaat wonen en in een van de duurste auto's gaat rijden die je zo even kan kopen. Dat kan nooit goed zijn voor zo'n jonge knul. Op het WK had ik de indruk dat hij wat naast zijn schoenen ging lopen, hij presteerde vanaf de derde wedsrijd beduidend minder. De tegenstander zal zich wat beter hebben afgestemd op hem maar toch, je zag weinig gevaar meer van hem. Depay heeft volgens mij iemand nodig die als een strenge vader fungeert, iemand zoals van Gaal. Het kan ook geen kwaad als hij wat goede concurrentie heeft zodat hij snel op de bank belandt als hij wat minder gaat presteren, bij PSV zou hij zelfs nog spelen als hij op 80% van zijn kunnen functioneert, dan is hij altijd nog beter dan zijn concurrent.quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:08 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Proest.![]()
Denk dat die jongens beiden de potentie hebben om vaste vleugelspelers te worden bij Oranje maar Depay is op dit moment fysiek én technisch verder en ik twijfel er niet aan dat zijn rendement omhoog gaat wanneer PSV ook wat beter gaat draaien.
Voor mijn part koopt hij een eigen helikopter en bouwt hij een helikopterpad op zijn penthouse. Als hij op het veld maar blijft laten zien wat hij al heeft gedaan. Wat betreft carrièreplanning is hij zeer ambitieus, professioneel en realistisch. Traint enorm hard en gaat door waar anderen ophouden. Dan heb je die luxe wel verdiend lijkt me.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:54 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Alleen jammer dat hij direct in een van de duurste woningen van Eindhoven gaat wonen en in een van de duurste auto's gaat rijden die je zo even kan kopen. Dat kan nooit goed zijn voor zo'n jonge knul. Op het WK had ik de indruk dat hij wat naast zijn schoenen ging lopen, hij presteerde vanaf de derde wedsrijd beduidend minder. De tegenstander zal zich wat beter hebben afgestemd op hem maar toch, je zag weinig gevaar meer van hem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |